SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ProElite 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.npquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar Arlovski
Done, net op tijdquote:Op zondag 6 november 2011 04:26 schreef Yari het volgende:
Kan iemand mij de stream ook ff doorsturen?
Damn, zag een zwaar harde spoiler toen ik hem wikipedia'de!quote:Op zondag 6 november 2011 04:24 schreef Hooidraad het volgende:
Travis Fulton z'n 307de pro MMA fight
quote:Op zondag 6 november 2011 04:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Damn, zag een zwaar harde spoiler toen ik hem wikipedia'de!
Dat was een grapje van één of andere snuiter, doen ze zo vaak.quote:Op zondag 6 november 2011 04:33 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik kijk nu toch live?
SPOILER: ProElite 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ProElite2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Hooidraad op 06-11-2011 05:39:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef THEFXR het volgende:
puncky payback met Bas rutten
http://eztvstream.com/pun(...)ode-1-palm-madness/3
palmstrikesquote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.
Volgens mij waren de reviews redelijk positief.quote:Op zondag 6 november 2011 13:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoewel Bas tof is vind ik het erg tenenkrommend. Ik ben benieuwd naar de recensies.
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?quote:Op zondag 6 november 2011 17:00 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij gaat Alistair morgen bekend maken dat hij bij AKA traint met DC
Nee die andere AK (rly dude?)quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hetzelfde AKA waar Cain Velasquez traint?
SARCASM! Overeem gaat toch never nooit trainen waar Velasquez zijn camp heeftquote:
waar traint Cormier dan?quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
SARCASM! Overeem gaat toch never nooit trainen waar Velasquez zijn camp heeft
Ja, AKA. Samen met Cain!quote:
haha truequote:Op zondag 6 november 2011 17:32 schreef McNulty het volgende:
Arghhh.. Het is Blackzilians niet Blackzilla's. De ene helft van het camp van het camp bleek Black te zijn en de andere helft Brazilian. Hence the name.
EPIC,jaquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Leben: ik kan niets zien
Ref: als je niets kan zien dan ga ik het gevecht stoppen
Leben: ik kan zien!
Rogan was ook helder daarin iddquote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Leben: ik kan niets zien
Ref: als je niets kan zien dan ga ik het gevecht stoppen
Leben: ik kan zien!
En, nog in slaap gevallen?quote:Op zondag 6 november 2011 15:30 schreef Fyodor het volgende:
Straks even Arlovski en Sylvia kijken, benieuwd wat die ervan bakken.
en welke HW worstelaar traint daar dan?quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Alistair naar Kings MMA gaat
Daar was hij vorige week nog op bezoek.quote:Op zondag 6 november 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Alistair naar Kings MMA gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |