Toch denk ik dat een prime CC of Nog het makkelijk van prime Mir had gewonnen, maar goed dat is slechts speculeren.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De HW uit die tijd die op dit moment de hoogte raking heeft, is Frank Mir. Mir heeft zowel Cro Cop als Nogueira gefinisht. En zijn hele loopbaan in de UFC gevochten.
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection. En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef n00cL30n het volgende:
Wat Vera zijn finish betreft:
Mir komt net terug na zijn crash, mist nog alle motivatie, maar vindt dat hij weer terug moet keren in de Octagon.
Neemt een match aan, maar is er gewoon totaal niet klaar voor. *Klats* Vera finisht hem.
Dit was wel het gevecht waardoor hij in ene een reality check kreeg.
Ik denk ook, dat Mir nu Vera finaal af zou maken, indien er ooit een rematch zou komen.
Wat nou uit de context? Je had het toch over heavyweight uit de Pride-era die NU relevant zijn, en dat Pride-heavyweights relevanter zijn dan UFC heavyweights uit die tijd? Mir is een UFC Heavyweight die in de Pride-era kampioen was, en hij is nu relevanter in MMA dan vrijwel alle Pride-heavyweights.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Jajong het volgende:
Splackavellie als je uit context gaat quoten heeft 't weinig zin om te reageren denk ik. En helemaal als je met MMAth aan komt zetten. Brandon Vera heeft Mir gefinished. Nu jij weer.
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zelfde gaat ook op voor Mir - Nog. Nog had een zware, zware staph infection.
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.quote:En over Mir - Cro Cop wil ik 't niet hebben, dat is misschien de slechtste partij aller tijden.
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Slechtste partij aller tijden is Kimbo Slice vs Houston Alexander
Kimo Leopoldo vs Dan Severn (Pride 1, uitkomst: draw) verdient ook een eervolle vermeldingquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Na-ah. Slechtste partij ooit is Shamrock-Severn 2.
Die had ie tijdens het gevecht dus wel. Nagekeken en dat had ie niet, my bad. Maar binnen een paar weken genezen? Als je 2/3 weken van te voren 5 dagen in 't ziekenhuis ligt kan je mij niet vertellen dat je daar geen last van hebt na 3 weken. En een jaar niet kunnen lopen? Hij heeft iets meer dan een jaar niet gevochten, dat is heel wat anders. En true, ik was Mir vergeten bij die vergelijking, maar dat komt omdat hij toch nooit meer kampioen zal worden. En als Nog Schaub kan KO'en, kan hij dat zeker ook met Mir.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die had hij tijdens het gevecht niet. En een infectie die binnen een paar weken genezen is, is niet te vergelijken met zwaar ongeluk waardoor je ruim een jaar niet hebt kunnen lopen.
Maar we zullen in de rematch zien dat Mir de betere is.
[..]
Waardeloze partij inderdaad. Maar wel een KO finish.
Man: Kimbo is de beste! Hij verslaat iedereen!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)w-mainstream-is-mma/
"Can you name one MMA fighter?"
"Kimbo Slice"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |