Ja ik kan Minty jij kan Living Doll.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, minthy kan ik niet hoor. Die houdt zich met anderen bezig...
een goede reden om daar weg te blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 21:36:17Nog even #ekstraweekend gedag zeggen reageer retweet
staan morgen 2 straten hiervandaan....
Stenders vond ik onderscheidend toen ik 12 was (1990).quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Ekdom? Onder welke steen heb jij gelegen? Ekdom doet ook maar alles na van Stenders. Nu overdrijf ik het een beetje, maar Stenders > Ekdom.
ik ga er ook pas anderhalve maand later heen. Dan speelt De Staat in die zaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een goede reden om daar weg te blijven
Ekdom heeft toch wel zijn eigen stijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Ekdom? Onder welke steen heb jij gelegen? Ekdom doet ook maar alles na van Stenders. Nu overdrijf ik het een beetje, maar Stenders > Ekdom.
Nijmegen ownt Arnhem.quote:
Ik overdrijf een beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom heeft toch wel zijn eigen stijl.
Domien bijvoorbeeld totaaaaaal niet.
that hurts like a MF.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst met voetbal ja..
Oké, in ieder geval lag ik niet onder een steen.quote:
Dat doet niemand Rihannaquote:
mijn broertje en mijn vader zitten daar praktisch iedere wedstrijd op de gehandicaptentribune. en dat dat pijn...quote:
het hele bestuur van amsterdam is fucked.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
Wel trouwens heftig dat van Radio 538.... Ze mogen niet op het Museumplein in Amsterdam. Geldt ook voor alle andere feesten zoals SlamFM, Ministry of Sound etc.
Kut burgemeester heb ik ook
Werd te druk in het centrum.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
Wel trouwens heftig dat van Radio 538.... Ze mogen niet op het Museumplein in Amsterdam. Geldt ook voor alle andere feesten zoals SlamFM, Ministry of Sound etc.
Ja, en die burgemeester wilt occupy weghebben, omdat de bijenkorf omzet mislooptquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
quote:
verklaar uw naderquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje en mijn vader zitten daar praktisch iedere wedstrijd op de gehandicaptentribune. en dat dat pijn...
Klopt... Maar er zijn andere oplossingen. Museumplein opheffen is dom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Werd te druk in het centrum.
En daar kan ik hem alleen gelijk in geven.
Klopt alles naar de P2 of andere kutplekken verhuizen is een slecht plan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt... Maar er zijn andere oplossingen. Museumplein opheffen is dom.
Rembrandtplein is druk met 3 feesten, dat zou er eentje kunnen zijn.
ik ben voor NEC, mijn vader en broertje voor CSKA Viteski. en ze hebben een seizoenkaart. mijn pa heeft zijn hartkwaal een beetje aangedikt en mijn broertje is zijn begeleiderquote:
Te makkelijk ook.quote:
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar Arnhemquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben voor NEC, mijn vader en broertje voor CSKA Viteski. en ze hebben een seizoenkaart. mijn pa heeft zijn hartkwaal een beetje aangedikt en mijn broertje is zijn begeleider
daar was jij vorig jaar? ik ook. zat op de rolstoeltribune ivm een verse bekkenbreukquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar ArnhemDat en Muse in het Goffertpark
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan Minty jij kan Living Doll.
Vond Roger Waters' The Wall het beste aan Arnhem en daarna de weg terug naar Limboland...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar ArnhemDat en Muse in het Goffertpark
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wil
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....Ik heb de tekst een jaar geleden opgezocht en het zo vaak opgezegd totdat ik het kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dank je!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil een hele dubieuze minthygerelateerde post plaatsen, maar dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Het mooiste aan Rotterdam is ook de weg terug naar Amsterdam
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar was jij vorig jaar? ik ook. zat op de rolstoeltribune ivm een verse bekkenbreuk
en het mooiste aan Arnhem is de trein naar Nijmegen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....Ja godsakke, ik bedankte je net!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
je hebt de spoiler weer niet gelezen?quote:
Jawel, zelfs dat lukt mobiel!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
het Geheime Woord redden we niet denk ik zo...
[..]
je hebt de spoiler weer niet gelezen?![]()
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Motel de Jong is inderdaad fantastisch programma.
Dat klopt en nee?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
was dat niet met die dude van die Gammareclames?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
en ik lijk nog wel zoveel op haarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kom ik niet klaar bij Roos, maarja...
Goede serie was dat vond ik echt geweldig toen ik 14 was.quote:
ze kan nog niet in jouw schaduw staan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en ik lijk nog wel zoveel op haar
Jup en die Marokkaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was dat niet met die dude van die Gammareclames?
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...quote:
Nou, nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ZOOP, ONM?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...
Je zit weer te vissen naar complimenten he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik krijg geen aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zit weer te vissen naar complimenten he?
owja! Juliette van Aardenne!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zit weer te vissen naar complimenten he?
Ik geef je alle aandacht straks.quote:
Kak in had het fout.quote:
SpangaS natuurlijkquote:
nee, Zoop!quote:
Ik vond het geil toen ze geneukt werd door die pedoleraar met de buggy met haar kind er in naast de bank.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja! Juliette van Aardenne!
daar kreeg ik wel een keihard rockie van
en ik ook!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
Een hel voor Faye, 2 van de 3 mannen uit haar leven hebben Ekstra Weekend op nummer 1 staan...
dat heb ik ff gemist....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het geil toen ze geneukt werd door die pedoleraar met de buggy met haar kind er in naast de bank.
Leuke aflevering was dat.quote:
ik heb het nooit gezien, ben er wel eens langsgezapt op weg naar wat anders denk ik....en in de piratenbaai is er geen seeder meerquote:
Zie lapo en daarvoor van het vorige topic.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas de TT![]()
![]()
Waar heb ik dat aan te danken?
dat zit ergens in het vorige topic. maar ik weet niet precies meer wat. ga maar teruglezen, lui mokkel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
Ik zie nu pas de TT![]()
![]()
Waar heb ik dat aan te danken?
Jammer en:quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het nooit gezien, ben er wel eens langsgezapt op weg naar wat anders denk ik....en in de piratenbaai is er geen seeder meer
ehm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Ja maar dan moet ik opstaan... Ik fok mobiel nuquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit ergens in het vorige topic. maar ik weet niet precies meer wat. ga maar teruglezen, lui mokkel!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...Zie edit, het ging een beetje verneukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kom maar door!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga zo eens een blikje Shandy opensjorren. liefhebbers?
helderquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie edit, het ging een beetje verneukt.
pak er maar 1 uit mijn UIquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
ja! heel misschien is Barack Obama te gast vanavond!![]()
Goede tip, ook maar ff gezapt naar bbc1quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 schakelt naar BBC Radio 1`s Dance Music Marathon![]()
![]()
![]()
![]()
heel heel heel misschien...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
'Freek, je bent er nu toch, laten we het op jou uitproberen...'
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
'Freek, je bent er nu toch, laten we het op jou uitproberen...'
Naar goede muziek die past bij de eerste vrijdagavond van de weekquote:
Das niet fail maar geniaal!! Zou ze zo voor kantoor bestellenquote:
Nja, ik ben nog steeds te beroerd om in de benen te gaan...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Naar goede muziek die past bij de eerste vrijdagavond van de week
lol@oh noesquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
-Jeuk aan je anus
Fred S.: Geeft niks, ga je lekker van dansen.
twitter:Omamomentjess twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 22:35:20"KIJK!! EEN REUZEN TAMPON!!" oma, dat is een schaap -_- #omamomentjess reageer retweet
Whut...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Omamomentjess twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 22:35:20"KIJK!! EEN REUZEN TAMPON!!" oma, dat is een schaap -_- #omamomentjess reageer retweet
komen veel meer idiote tweets van dat account. ik kan er soms wel om lachenquote:
nee, zo spel je Leeuwardenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
Ga ik dan maar nooit heen, ik drink niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
Sinterklaas en Zwarte Piet zijn ruzie aan het maken op Twitter over Corry Konings.... Waar gaat het heen met deze wereld?!
Oh, heeft die ook een account?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....
volgens mij wel.....ik zal ff in mijn lijst kijken.quote:
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdierenquote:
maar bob de Boxer heerscht!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bahquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?![]()
En ik volg er wel een aantal, die van NS-miscommunicatie is wel geinig![]()
En Beatrix doet het ook leukBartvanMerwijk ben ik mee gestopt, die postte veel te veel
ook irritant zijn mensen die alleen maar over hun kleine kinderen tweeten/hyven/faceboeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bah
En dan zijn er ook nog mensen die serieus op dat account reageren?? Tja...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bah
QFT!!quote:
het blijft anders wel goed in mijn kop zittenquote:
je mist nu wel Corrie Konings op 3fm....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
Wie geeft er trouwens even een gil als de reclame zo is afgelopen? Zo ergens halverwege het uur bij Stenders binnenvallen, vind ik nooit prettig, dan volg ik er geen bal van
ja en ze is nog zeer trots ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!!![]()
Zou ze dit echt zelf hebben ingezongen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
New Kids en Corrie!![]()
![]()
Humor als dit met Kerst op 1 staat
Dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mist nu wel Corrie Konings op 3fm....
denk het wel, ze zit ook in de clipquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
QFT!!![]()
Zou ze dit echt zelf hebben ingezongen?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 20:23:30'Hoeren neuken, nooit meer werken'. Klinkt als het leven van een profvoetballer. #dwdd reageer retweet
Daar heb ik een stukje van gezien, kan ook zijn dat dit stukjes zijn uit een andere clip die ze samen met die andere knakker heeft opgenomen... Althans, dat was mijn hoopquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
denk het wel, ze zit ook in de clip
die ander knakker is een New Kid vlgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik een stukje van gezien, kan ook zijn dat dit stukjes zijn uit een andere clip die ze samen met die andere knakker heeft opgenomen... Althans, dat was mijn hoop
Eens... Ik had vorig jaar ineens een zeer laag IQquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef TheZapster het volgende:
New Kids is ook echt humor voor zwakzinnigen
Ah, ik zag hem op mobiel, zag het niet zo goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ander knakker is een New Kid vlgens mij...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 20:23:30'Hoeren neuken, nooit meer werken'. Klinkt als het leven van een profvoetballer. #dwdd reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, met die gast ben ik gestopt! Af en toe wel grappig maar ik vond hem erg vervelend wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nu nog Destine en Only Seven Left.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Veenstra zou nu spontaan een orgasme krijgen!
hij heeft gesmstquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:06:52Jaaaaaaa Pork & Beans op #3FM! Eindbaas @stenders3fm!!!! reageer retweet
Ewbank, het zusje van de grote tekstschrijverquote:
maar ziet er best smakelijk uit.quote:
Heel breekbaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Beschuit met gestampte muisjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?![]()
ik wil best een poging wagen op zich.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alors leest "rampetampen" en is meteen wakkerquote:
*steekt hem erin* KRAK!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wat geknepen klinken, denk ik. Raar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
*steekt hem erin* KRAK!!
Jennifer: "Boehoe, nu ben ik stuk"
![]()
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
Bij een of andere talentenjacht vorig jaar noemden ze haar manier van zingen "fragiel"quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]slanke mensen mankeert niks aan hun botten hoor
SPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef hole1988 het volgende:
Froger is de Niehe van de muziekwereldSPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/schimmelamerigo
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Froger is de Niehe van de muziekwereld
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.
Nope, dan ben je arrogant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...
en het grootste probleem is dat de grens tussen trots en arrogant vrij klein is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, dan ben je arrogant.
Lolololola!
en toch koop je het! toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tommy teleshopping overgezapt en weer die items, echt
Daar heb ik in mijn eerste week ziektewet ook een middag aan besteed...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb tommy teleshopping overgezapt en weer die items, echt
voor je manboobs!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die BHs waar je geen beugels en bandjes voor nodig hebt waren erg lokkend ja.
Dat zeg ik, die komt klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:46 schreef TheZapster het volgende:
"Ah jeetje" "ah gossie" "aaaaahhhhh"
quote:
jepperdepep. in het kader van eigenpijperijquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Is dit trouwens een herhaling van vanmiddag?!
Ik lig dubbelquote:
samenvatting, vanmiddag was langerquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Is dit trouwens een herhaling van vanmiddag?!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepperdepep. in het kader van eigenpijperij
Dank u!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
samenvatting, vanmiddag was langer
Erg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
tussen de regels door: Pleurt die hond maar in de vriezert tussen de diepvriespizza's
vanmiddag leek langer in ieder geval, maar toe was ik nuchter.quote:
En nu ben je kacheltjeslam?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanmiddag leek langer in ieder geval, maar toe was ik nuchter.
Waarom zou het niet kunnen ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
t probleem van dit Rijdende Rechter stuk is natuurlijk: het kan niet, maar ik moet er stiekem heel hard om lachen....
nee hoor, gewoon lamquote:
Ja, het is ook wel wat te warm voor een kachel...quote:
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahuaquote:
Aanstellers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahua
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er geen problemen mee, maar de dierenliefhebbers wel....tis toch spotten met een stukke Chihuahua
slaap lekker papa!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komt
Maar goed, tijd om naar bed te gaan papa
Mag je vinden!quote:
Truste!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
rotbeesten. De kat van mijn moeder jaagt ook op die krengen. Rotbeessies + baasjes gelijk in de stress als die kat daar aan komt
Maar goed, tijd om naar bed te gaan papa
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag je vinden!![]()
Ik heb het hele stuk niet heel goed gehoord, maar ik kan me goed voorstellen dat je hier niet graag naar luistert als je net zelf een huisdier kwijt bent.
Afgelopen voorjaar m'n hond laten inslapen, hakt er best in kan ik je vertellen!
ik tweette laatste iets over slotbouten en ik werd meteen gevolgd door 2 bandencentra....quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
Vanochtend iets getweet over de wallen onder m'n ogen, nu krijg ik allemaal Google-ads over anti-wallencrème
En iets over daten in Hoogeveen... Nah![]()
quote:
Daarom afgeschermd... Werd op een gegeven moment gevolgd door iets van een seksboerderijquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik tweette laatste iets over slotbouten en ik werd meteen gevolgd door 2 bandencentra....
ach, maakt me ook niet uit. ze followen maar raakquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Daarom afgeschermd... Werd op een gegeven moment gevolgd door iets van een seksboerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |