Ja ik kan Minty jij kan Living Doll.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, minthy kan ik niet hoor. Die houdt zich met anderen bezig...
een goede reden om daar weg te blijvenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 21:36:17Nog even #ekstraweekend gedag zeggen reageer retweet
staan morgen 2 straten hiervandaan....
Stenders vond ik onderscheidend toen ik 12 was (1990).quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Ekdom? Onder welke steen heb jij gelegen? Ekdom doet ook maar alles na van Stenders. Nu overdrijf ik het een beetje, maar Stenders > Ekdom.
ik ga er ook pas anderhalve maand later heen. Dan speelt De Staat in die zaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een goede reden om daar weg te blijven
Ekdom heeft toch wel zijn eigen stijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen Ekdom? Onder welke steen heb jij gelegen? Ekdom doet ook maar alles na van Stenders. Nu overdrijf ik het een beetje, maar Stenders > Ekdom.
Nijmegen ownt Arnhem.quote:
Ik overdrijf een beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom heeft toch wel zijn eigen stijl.
Domien bijvoorbeeld totaaaaaal niet.
that hurts like a MF.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst met voetbal ja..
Oké, in ieder geval lag ik niet onder een steen.quote:
Dat doet niemand Rihannaquote:
mijn broertje en mijn vader zitten daar praktisch iedere wedstrijd op de gehandicaptentribune. en dat dat pijn...quote:
het hele bestuur van amsterdam is fucked.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
Wel trouwens heftig dat van Radio 538.... Ze mogen niet op het Museumplein in Amsterdam. Geldt ook voor alle andere feesten zoals SlamFM, Ministry of Sound etc.
Kut burgemeester heb ik ook
Werd te druk in het centrum.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
Wel trouwens heftig dat van Radio 538.... Ze mogen niet op het Museumplein in Amsterdam. Geldt ook voor alle andere feesten zoals SlamFM, Ministry of Sound etc.
Ja, en die burgemeester wilt occupy weghebben, omdat de bijenkorf omzet mislooptquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Qunix het volgende:
quote:
verklaar uw naderquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje en mijn vader zitten daar praktisch iedere wedstrijd op de gehandicaptentribune. en dat dat pijn...
Klopt... Maar er zijn andere oplossingen. Museumplein opheffen is dom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Werd te druk in het centrum.
En daar kan ik hem alleen gelijk in geven.
Klopt alles naar de P2 of andere kutplekken verhuizen is een slecht plan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt... Maar er zijn andere oplossingen. Museumplein opheffen is dom.
Rembrandtplein is druk met 3 feesten, dat zou er eentje kunnen zijn.
ik ben voor NEC, mijn vader en broertje voor CSKA Viteski. en ze hebben een seizoenkaart. mijn pa heeft zijn hartkwaal een beetje aangedikt en mijn broertje is zijn begeleiderquote:
Te makkelijk ook.quote:
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar Arnhemquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben voor NEC, mijn vader en broertje voor CSKA Viteski. en ze hebben een seizoenkaart. mijn pa heeft zijn hartkwaal een beetje aangedikt en mijn broertje is zijn begeleider
daar was jij vorig jaar? ik ook. zat op de rolstoeltribune ivm een verse bekkenbreukquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar ArnhemDat en Muse in het Goffertpark
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan Minty jij kan Living Doll.
Vond Roger Waters' The Wall het beste aan Arnhem en daarna de weg terug naar Limboland...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het mooiste aan Nijmegen is de weg terug naar ArnhemDat en Muse in het Goffertpark
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wil
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?! Dus jij kan mij?? Kweetniet of ik dat wel wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....Ik heb de tekst een jaar geleden opgezocht en het zo vaak opgezegd totdat ik het kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dank je!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil een hele dubieuze minthygerelateerde post plaatsen, maar dat doe ik niet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Het mooiste aan Rotterdam is ook de weg terug naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |