Whut...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Omamomentjess twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 22:35:20"KIJK!! EEN REUZEN TAMPON!!" oma, dat is een schaap -_- #omamomentjess reageer retweet
komen veel meer idiote tweets van dat account. ik kan er soms wel om lachenquote:
nee, zo spel je Leeuwardenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
Ga ik dan maar nooit heen, ik drink niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Qunix het volgende:
A night, a fuck, a bottle and a cock. That's the way we spell New York.
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
Sinterklaas en Zwarte Piet zijn ruzie aan het maken op Twitter over Corry Konings.... Waar gaat het heen met deze wereld?!
Oh, heeft die ook een account?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me vooral af of Amerigo zich er nog mee gaat bemoeien.....
volgens mij wel.....ik zal ff in mijn lijst kijken.quote:
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdierenquote:
maar bob de Boxer heerscht!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pff, al die onzinaccounts. Ik zie ook accounts voorbij komen van kinderen (baby's!) en huisdieren
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bahquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
"Baby zegt:"Gurglgaga!!" Zoiets?![]()
En ik volg er wel een aantal, die van NS-miscommunicatie is wel geinig![]()
En Beatrix doet het ook leukBartvanMerwijk ben ik mee gestopt, die postte veel te veel
ook irritant zijn mensen die alleen maar over hun kleine kinderen tweeten/hyven/faceboeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Mijn mama brengt me nu naar bed." Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |