Ewbank, het zusje van de grote tekstschrijverquote:
maar ziet er best smakelijk uit.quote:
Heel breekbaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Beschuit met gestampte muisjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?![]()
ik wil best een poging wagen op zich.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alors leest "rampetampen" en is meteen wakkerquote:
*steekt hem erin* KRAK!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wat geknepen klinken, denk ik. Raar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
*steekt hem erin* KRAK!!
Jennifer: "Boehoe, nu ben ik stuk"
![]()
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
Bij een of andere talentenjacht vorig jaar noemden ze haar manier van zingen "fragiel"quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |