Nu nog Destine en Only Seven Left.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Veenstra zou nu spontaan een orgasme krijgen!
hij heeft gesmstquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:06:52Jaaaaaaa Pork & Beans op #3FM! Eindbaas @stenders3fm!!!! reageer retweet
Ewbank, het zusje van de grote tekstschrijverquote:
maar ziet er best smakelijk uit.quote:
Heel breekbaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind zelfs haar uiterlijk muisjes-achtig ofzo
Beschuit met gestampte muisjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel breekbaar
Edit: en volgens de meeste mannen hier heel batsbaar![]()
hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet even flink mee rampetampen?![]()
ik wil best een poging wagen op zich.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alors leest "rampetampen" en is meteen wakkerquote:
*steekt hem erin* KRAK!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wat geknepen klinken, denk ik. Raar inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
*steekt hem erin* KRAK!!
Jennifer: "Boehoe, nu ben ik stuk"
![]()
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
ben benieuwd of dit voorgelezen gaat worden...twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 23:21:48@stenders3fm speelt @jenniferewbank4 ook op verzoek? dan mag ze van mij buiten gaan spelen.... #3fm reageer retweet
Bij een of andere talentenjacht vorig jaar noemden ze haar manier van zingen "fragiel"quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef alors het volgende:
Ik schakel in maar wat 'zingt' ze raar, zingt ze met het bandje mee ofzo?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]slanke mensen mankeert niks aan hun botten hoor
SPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef hole1988 het volgende:
Froger is de Niehe van de muziekwereldSPOILER: Vrijdag de 13 04-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/schimmelamerigo
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Froger is de Niehe van de muziekwereld
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je je eigen werk goed vind, anders kan je net zo goed niks uitbrengen.
Nope, dan ben je arrogant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is ook niet erg, maar overdrijven is ook een vak. maar idd, in Nederland mag je niet trots zijn op je eigen werk...
en het grootste probleem is dat de grens tussen trots en arrogant vrij klein is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, dan ben je arrogant.
Lolololola!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |