quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar was jij vorig jaar? ik ook. zat op de rolstoeltribune ivm een verse bekkenbreuk
en het mooiste aan Arnhem is de trein naar Nijmegen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik heb jou ook wel eens gedaan....Ja godsakke, ik bedankte je net!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
je hebt de spoiler weer niet gelezen?quote:
Jawel, zelfs dat lukt mobiel!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
het Geheime Woord redden we niet denk ik zo...
[..]
je hebt de spoiler weer niet gelezen?![]()
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Motel de Jong is inderdaad fantastisch programma.
Dat klopt en nee?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
was dat niet met die dude van die Gammareclames?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
en ik lijk nog wel zoveel op haarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kom ik niet klaar bij Roos, maarja...
Goede serie was dat vond ik echt geweldig toen ik 14 was.quote:
ze kan nog niet in jouw schaduw staan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en ik lijk nog wel zoveel op haar
Jup en die Marokkaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was dat niet met die dude van die Gammareclames?
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...quote:
Nou, nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ZOOP, ONM?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...
Je zit weer te vissen naar complimenten he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |