quote:
"Eventjes geduld nog want het hoedje gaat door."quote:
nou zou der zus kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Anouschka heeft net zo'n moeilijke kop als Rachel van Starmaker
ja en nou niet meer meedoen hequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ah, einde carriere voor Anuschka
Het kort haar syndroomquote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit weer Backstreet boys of iets anders poppy?
Nee joh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeg volwassen door traumaquote:
Die andere... kom ff niet op de naam. C_a weet dat vast welquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, ja normaal is het Britney Spears of Westlife tussen de audities doorquote:
huh wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere... kom ff niet op de naam. C_a weet dat vast wel
Dus toch een boyband, ik wist hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die andere... kom ff niet op de naam. C_a weet dat vast wel
Ben benieuwd of haar pijpmondje constant isquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of haar pijpmondje constant is
Tanden van elkaar!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of haar pijpmondje constant is
Dacht meer aan een meterquote:
Bovenkaak richting het oosten, onder naar het wesssssssstenquote:
Dat vindt Marco ook, die wil alleen meiden.quote:
Je slaat hem gewoon een blauwtje, hoeft ie ook niet te lopen. Win!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dit is ook weer zo'n jongen die je geen blauwtje wilt laten lopen uit zieligheid
Hij is ook in 't blauw!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je slaat hem gewoon een blauwtje, hoeft ie ook niet te lopen. Win!
Net Jennifer Ewbank. Had ik al verteld dat haar album Londo Tree uit is? Vandaag gestegen van 24 nar 17 in de album Top 40.quote:
Ook nog kneusje Guus straks tegen Charlyquote:
Het is een smurf!quote:
Watjequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dit is ook weer zo'n jongen die je geen blauwtje wilt laten lopen uit zieligheid
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Net Jennifer Ewbank. Had ik al verteld dat ze een nieuw album heeft? Vandaag gestegen van 24 nar 17 in de album Top 40.
Ik heb het gekocht. Voor vijftig cent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Net Jennifer Ewbank. Had ik al verteld dat haar album Londo Tree uit is? Vandaag gestegen van 24 nar 17 in de album Top 40.
Wat ben je toch een devoot fan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Net Jennifer Ewbank. Had ik al verteld dat haar album Londo Tree uit is? Vandaag gestegen van 24 nar 17 in de album Top 40.
ach ik vind hem best liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Curacaoquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
Naar Holland komen ??Waar was ze eerst dan ?
Ja maar dat bedoel ik ook, die durf je niet af te wijzen, lief mennekequote:
curacaoquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
Naar Holland komen ??Waar was ze eerst dan ?
Wat een matige grapquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht. Voor vijftig cent.
Daar was ik vorige maand ook.quote:
Die mocht iemand anders aanvullenquote:
Door de nooduitgang naar buiten ja.quote:
deze gaat ze welquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja in de studio klonk het beter
maar ben je ehct niet in de war????
Dat ja, en ik vermoed dat het voor jou een compliment isquote:
Is hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja, en ik vermoed dat het voor jou een compliment is
Net als Jan Kooiemans is hij een playmobilequote:
Nee er komt nog een ronde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
De mensen die nu door zijn, staan niet automatisch in de liveshows
Ik dacht van welmaar niet dus
toch Benny?
Nee die soeploze vormquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Groen, zeker bij Missie Holland geweest.
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Productie krijgt te horen dat Frank eerder als boom heeft gespeeld.
"laten we het boomgedoe nog ff extra benadrukken, dat vinden de kijkers vast leuk."
Inclusief riem!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Groen, zeker bij Missie Holland geweest.
Eerst worden ze gehalveerd. Dus van 16 naar 8.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
De mensen die nu door zijn, staan niet automatisch in de liveshows
Ik dacht van welmaar niet dus
toch Benny?
mobil, mobile is iets andersquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Net als Jan Kooiemans is hij een playmobile
ow ja zo was hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst worden ze gehalveerd. Dus van 16 naar 8.
Dan zijn er 5 zeker en moeten de andere 3 nog een keer hun auditienummer doen. 1 van de 3 gaat dan ook mee naar de liveshows
Alleen vind ik Jan nog een lekker hapje, die Palingman nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Net als Jan Kooiemans is hij een playmobile
quote:
ja irritant is datquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef Steve het volgende:
Normaal kijk ik The Voice achteraf pas, en spoel ik de tussenstukjes steeds door. Nu kijk ik het een keer live, maar dat duurt lang met dat gezever tussendoor zeg.
Maar...maar...wij helpen je er toch doorheen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef Steve het volgende:
Normaal kijk ik The Voice achteraf pas, en spoel ik de tussenstukjes steeds door. Nu kijk ik het een keer live, maar dat duurt lang met dat gezever tussendoor zeg.
Dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar...maar...wij helpen je er toch doorheen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
Leuk nummer vond ik een van die nummers van Silkstone. Weet de titel niet meer, niet deze.
Kings of Leonquote:
Je herhaalt nu Pingu!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kings of LeonWat een ongeneeslijke ziekte-nummer.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kings of LeonWat een ongeneeslijke ziekte-nummer.
Ik voeg toe.quote:
quote:
Volgens mij ook wel een aantal keer met Kim in VOH vorig jaarquote:
Nee, nadat jij Alice fan bent hoeft dat nooit meerquote:
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Gaat wel lekker dit. Leuk samenzang ook.
In de bezemkast bedoel je.quote:
Welk genre kunnen we je blij mee maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef D. het volgende:
Als er nu weer een k*tnummer komt ga ik zappen
idd! Perfect!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij de winst, zij een vriendje. Win-win
Dat geleuter maakt het voor mij te lang denk ik, die battles gaan niet zo snel op zich...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind battles leuk, maar toch is het nu een beetje langdradig.
Nee, dit was Obese.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
He, is dit al die VoH Kids? Ik zag een twaalfjarige!
Jammer dat Lenny al door was, die had naar kids gemoetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
He, is dit al die VoH Kids? Ik zag een twaalfjarige!
Genre maakt niet uit, zolang het maar niet van die commerciële troep isquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk genre kunnen we je blij mee maken?
Ja precies, door al het geklets tussendoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geleuter maakt het voor mij te lang denk ik, die battles gaan niet zo snel op zich...
Ik snapte haar theorie ook al niet. "Dit is een supercombi", dus beiden vindt ze heel goed. En ze dan bij elkaar zetten. Zet er dan een rotte appel bij. Pfff, Angela toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Stout64 het volgende:
Die twee verdienen dus beide de live shows. Mooi dom gekozen battle dus van Angela
Ik luister het wel terugquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Flounder het volgende:
Inderdaad te langdradig.
Jennifer Ewbank is tussen 22:00 en middernacht te gast bij 3FM, Rob Stenders. Daar kun je ook naar luisteren.
Blijft een k*tnummerquote:
Marco deed toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snapte haar theorie ook al niet. "Dit is een supercombi", dus beiden vindt ze heel goed. En ze dan bij elkaar zetten. Zet er dan een rotte appel bij. Pfff, Angela toch.
Dan zit je bij het verkeerde programmaquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Genre maakt niet uit, zolang het maar niet van die commerciële troep is
Of zoquote:
Het is vrijdag. Dan mag hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Apotheose het volgende:
tis wel studieontwijkend gedrag: tvoh kijken.... Zucht....
Die versie uit de Engelse x-factor is ook lekker! Jamie huppeldepup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |