Gaat het mij ook niet om, als we maar niet 10 of 20 burgertrutjes en brilletjes in de live-shows krijgen die Adele, Anouk en al die r&b zooi gaan zingen, want dan haak ik afquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij kan toch nooit een ster worden hier? Ik zie dat niet gebeuren.
Geef ze een soapquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het wel leuk, dat geklep tussen die 2 meiden
ze zei toch beffelen of niet ???quote:
Ja joepie, dat dusquote:
Samsungquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
Charly is de schrik van elke battle,
Charly is de allerwildste hengst
zingen dansen vliegensvlug
niemand keert hem graag de rug.
Charly Charly the bessssssst.
Miep vs Miepquote:
Famillie van klasgenootje van mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alice, Alice, who the fuck is Alice
Blond zeker.quote:
Ik stemde daarop destijds.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Sabrinaaaaa Karinaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
Jammer. ik dacht ze gaan boys boys zingen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Onderwijsassistente? Zijn er serieus nog mensen die die opleiding doen
geen ideequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap. Wat een nontalenten. Wat is deze?
Die had ik geadopteerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Steve het volgende:
Dit klinkt niet echt geweldig. Beide niet.
Maar donker glitterjasje vind ik beterquote:
Ohw, wij battlen dus tegen elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Balisto het volgende:
Bedacht me net dat ik Jody heb geadopteerd.
Idd. Dat zingen doen ze thuis maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit ook geen battle. Ze zingen gewoon allebei.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Als het slecht was, was het altijd een moeilijk nummer.
Inderdaad erg diplomatiekquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
Jij was het vaakst zuiver. Kortom: damn wat was dit vals. Knap marco, dit zo verbloemen
ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
Jij was het vaakst zuiver. Kortom: damn wat was dit vals. Knap marco, dit zo verbloemen
Vanwege het spleetje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Barbie moet nog wel even aan de beugel
Ik vind het sneu dat ik het roze nog beter vind, want dat linkse is echt net het leger des heilsquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind de kleding ook zo lelijk van allebei. Bijelkaar geraapt zooitje.
De styling van N&S zelf is ook niet echt je van het!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Zal die truthola van een Dolly Dot hebben gedaan. Net als die make-overquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Ja als ze een volmaakte Barbie wilt zijnquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal die truthola van een Dolly Dot hebben gedaan. Net als die make-over
Dan gaat ze maar in een zaadvragende film spelen...voor het zingen de kerk uit en zo.quote:
Nope. Alle 4 random door elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen Roel en N&S kandidaten vandaag?
Ja, de helft van hun kandidaten,over 2 weken de andere helft.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen Roel en N&S kandidaten vandaag?
Volgende weekquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:04 schreef jcdragon het volgende:
Hee, geen batlle van Angela of Marco's team
quote:
wat is het nouquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ja, de helft van hun kandidaten,over 2 weken de andere helft.
Dacht ik.
quote:
Of ze zit iemand te aaienquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Wendy staat OF met haar handen achter haar rug OF met haar handen in de zakken.
OF aan de deelnemerquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Bij de baas heeft ze hem met twee handen vast.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de baas heeft ze hem met twee handen vast.
Da's Carlo Boszhardquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
En dan staat Wendy voor je. Dan schiet je toch ook in een kramp.
[..]
[..]
[..]
Nee, liedje zingen > voeder halen > uitslagquote:
Ik herinner Anuschka zelfs van Starmaker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan me Michelle wel herinneren maar Anuschka niet
Zingen beter dan die 2 trutjes van net, maar ja die zijn jong en commercieel en deze te oud...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Crohnjurist het volgende:
Van mij hadden ze allebei door mogen gaan en dan Christopher van net er uit...
Leer je dan van flatgebouwen springen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
studeren aan de herman brood academie
Ff toilet bezoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, liedje zingen > voeder halen > uitslag
Ja precies!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Crohnjurist het volgende:
Van mij hadden ze allebei door mogen gaan en dan Christopher van net er uit...
Ja en die 2 van net zitten bij N&S en die van nu bij Roel...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zingen beter dan die 2 trutjes van net, maar ja die zijn jong en commercieel en deze te oud...
Dezelfde regisseur bij SYTYCD denk ik. Ook altijd goede pauzemomenten bij dansenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat commentaar er precies op goeie zangmomenten doorheen
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gun het Anuschka meer, maar denk dat Michelle beter is
Niet bijgewerktquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef Maartel het volgende:
Waarom staat maar een deel van de kandidaten in de OP trouwens?
Al een spoiler of nog niet bijgewerkt?
Volgens mij vind ik die Anuschka wel een leuk mens.
ik vind die andere irritantquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Starlie het volgende:
Jep het is definitief ik vind michelle echt irritant maar zingen kan ze wel!
Michelle door gok ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef Day het volgende:
Liedje pas beter bij stem Anuschka, maar Michelle doet het ook niet slecht.
En Aarsman?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik ben voor Michelle, lekker geluid in de stem. Anus klinkt te schel.
helaas welquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Starlie het volgende:
Deze battle lijkt veel langer te duren dan de vorige!
+ punten voor de styling dan, gezien het nummer er ook uit komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze lijkt zo uit een clip uit the eighties weggelopen te zijn
35 toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoedje is weer het bewijs dat kort haar ouder maakt, vind haar echt geen 24
Denk het ook, ja.quote:
Maar keek wel veel meer weg als een écht optredenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Starlie het volgende:
Deze battle lijkt veel langer te duren dan de vorige!
Zekor!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
+ punten voor de styling dan, gezien het nummer er ook uit komt
Nou dat gekrijs van net wilde ik echt langer aanhorenquote:
Michelle had ik al 30+ gegeven, Anus wel eind 30.quote:
Ewbank?quote:
Ze lijkt 32, mede door zware make-up misschien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoedje is weer het bewijs dat kort haar ouder maakt, vind haar echt geen 24
Ik kan Anuschka niet zo snel typen. Ik zal volgende keer An zetten. Alhoewel: ze vliegt er toch uit dus vaak zal ik het niet hoeven te gebruiken.quote:
Ik zag gister een man in de Efteling met rode broek, ik had een #rode broek moment.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:10 schreef Cee het volgende:
Dan zie ik in de winkel zo'n blauwe broek en denk 'joh dat staat toch niemand' en ja dan heb je zo'n Michelle, daar staat het bij.
Keihard batsenquote:
Ja ik wist niet dat ze anuschka heettequote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan Anuschka niet zo snel typen. Ik zal volgende keer An zetten. Alhoewel: ze vliegt er toch uit dus vaak zal ik het niet hoeven te gebruiken.
Je was in de Efteling?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een man in de Efteling met rode broek, ik had een #rode broek moment.
Blauw vind k net zo bagger
quote:
Zo iemand wint dit nooit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan Anuschka niet zo snel typen. Ik zal volgende keer An zetten. Alhoewel: ze vliegt er toch uit dus vaak zal ik het niet hoeven te gebruiken.
hee ik was ook in de efteling die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een man in de Efteling met rode broek, ik had een #rode broek moment.
Blauw vind k net zo bagger
Yupquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is die blonde dan iemand die voor Starmaker auditie deed?
Ze was de eerste afvaller. Zat dus wel in 't huis maar ging er als eerste uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is die blonde dan iemand die voor Starmaker auditie deed?
Was je er ook gister?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hee ik was ook in de efteling die heb ik niet gezien
Ik heb het huis van Starmaker af en toe wel gekeken op tv, damn wat is dat lang geleden alweerquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was de eerste afvaller. Zat dus wel in 't huis maar ging er als eerste uit.
waarom weet ik dit
Klotsen als een golf aan de Zeeuwse kustquote:
Damn i think i love youquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het huis van Starmaker af en toe wel gekeken op tv, damn wat is dat lang geleden alweer
10 jaar al
Ga dan nu !quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd hetzelfde, zeuren om reclame, en dan is er reclame en dan blijf ik zitten, daarna begint VOH en mauw ik dat ik nog moet plassen-drinken- eten
of jij hebt een rare smaakquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:14 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een rare smaak. Dit was echt wel; een geweldige battle.
Amputeren die pokquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu heb ik dat pokke nummer in mijn kop
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu heb ik dat pokke nummer in mijn kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |