SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier![]()
Volgens de TT van deel 32 van onze reeks doen we datquote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef Vincent17 het volgende:
Als we nou net ze hard lopen als de topics
F means you're fucked![]()
Joepiequote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de TT van deel 32 van onze reeks doen we dat![]()
![]()
Vandaag mijn stappenteller op stage gedragen: bijna 14.000 stappen. Nice!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Morgen na werk ga ik ook weer lopen. Het is de bedoeling dat ik weer een km of 6 ga maken. Aanstaande zondag ga ik eens proberen op een iets rustiger tempo een wat langere afstand te halen. Liefst zo dicht mogelijk in de buurt van 10km
Blijft bah.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:29 schreef GotC het volgende:
De Meern of all places. Lijkt niet onwijs dramatisch qua afstand (62 km), maar met t OV is het drama. Slechte connecties, 3x overstappen en overal 10-15 min wachten.
Met de auto is het 45-60 min. Incl de reguliere file.
Maarrrrrrrrr! Ik ben gedetacheerd heDus over paar weken kan ik zomaar weer ergens anders aan t werk zijn.
Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb jij nog tips voor me die me helpen opbouwen naar een halve marathon?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Blijft bah.Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
Ik zou zeggen, probeer het een keer uitquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Blijft bah.Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
![]()
![]()
Ze doet in ieder geval 6 keer per dag een intervaltraining tijdens het overstappenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het een keer uit
Morgen ook weer een ronde lopen en vandaag de runnersworld maar eens bij de Bruna gekocht. Alles ter motivatie![]()
![]()
Is leukquote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef Wiehoe het volgende:
Morgen ook weer een ronde lopen en vandaag de runnersworld maar eens bij de Bruna gekocht. Alles ter motivatie
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef trekeennummertje het volgende:
Weer 5km heen naar scheveningen en de terugweg rende ik me zowat dood xD
Max hartslag: 214
Ik kan je mijn D2D schema mailen en m'n schema die erop volgde. D2D is 16 km, de andere is opgesteld door een PT.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef YUR het volgende:
Heb jij nog tips voor me die me helpen opbouwen naar een halve marathon?
Ik heb ook krachttraining gedaan in die periode (full body), goed letten op je eten, je rust nemen, rustige duurloopjes doen, 3 a 4x per week lopen, intervaltraining 1x per week. En anders heb ik nog een zut andere schema's die ik kan inscannen voor je. Verder, wat voor een tips wil je precies hebben?
Ow en een week voor je gaat lopen RUST nemen, zoek op tapering op wikipedia en/of tapering off op google. En in de laatste dagen koolhydraten stapelen (dus meer koolhydraten nuttigen).
Test je gels/repen uit tijdens je trainingen, sportdranken idem (aqaurius, aa dat soort shizzle), drinkriem etc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wow, da's al meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kan je mijn D2D schema mailen en m'n schema die erop volgde. D2D is 16 km, de andere is opgesteld door een PT.
Ik heb ook krachttraining gedaan in die periode (full body), goed letten op je eten, je rust nemen, rustige duurloopjes doen, 3 a 4x per week lopen, intervaltraining. En anders heb ik nog een zut andere schema's die ik kan inscannen voor je. Verder, wat voor een tips wil je precies hebben?Die schema's zijn zeker welkom!
Deed jij ook krachttraining volgens een bepaald schema?
En loop jij langere afstanden met drinken bij je? Dus vanaf 10+ km ofzo?F means you're fucked![]()
Drop even je mail in een PM dan zorg ik dat ze na het weekend bij je in de mailbus zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef YUR het volgende:
Wow, da's al meer dan ik had verwachtDie schema's zijn zeker welkom!
Deed jij ook krachttraining volgens een bepaald schema?
En loop jij langere afstanden met drinken bij je? Dus vanaf 10+ km ofzo?
Krachttraining werd opgesteld door een PT (die ga ik je niet geven overigens). Maar in de Runner's world staan regelmatig oefeningen en anders geef je 23 euro uit en koop je dit boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006241826/index.html en eigenlijk zou ik je deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)005572092/index.html ook willen aanraden (daar staan ook schema's in voor een halve marathon, 10km).
Krachttraining ben ik ooit begonnen met http://www.menshealth.com/nutrition/abs-diet-workout-plan en daarna pas een PT.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Drop even je mail in een PM dan zorg ik dat ze na het weekend bij je in de mailbus zitten.
Krachttraining werd opgesteld door een PT (die ga ik je niet geven overigens). Maar in de Runner's world staan regelmatig oefeningen en anders geef je 23 euro uit en koop je dit boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006241826/index.html en eigenlijk zou ik je deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)005572092/index.html ook willen aanraden (daar staan ook schema's in voor een halve marathon, 10km).
Krachttraining ben ik ooit begonnen met http://www.menshealth.com/nutrition/abs-diet-workout-plan en daarna pas een PT.
Ik ga me dit weekend tussen het studeren en lopen door eens flink verdiepen in krachttraining in ieder geval...Want de eerste spieren die niet in mijn benen zitten, moet ik nog zien te vinden
Ik zal ook eens naar die boeken kijken, kan sowieso geen kwaad.
Overigens ben ik ook van plan om aansluiting te zoeken bij een loopgroep zodra ik klaar ben met de lessen voor mn studie en alleen nog aan mn afstudeeropdracht hoef te werken.
Het allerliefst zou ik ook wel adviezen van een PT willen hebben. Lijkt me een kostbaar geintje, dat wel...
Ik heb je mijn mailadres in een DM gestuurd...mag dat ook?
Het viel me ook op dat ie tweedehands via bol.com meer kost dan als je hem daar nieuw kooptquote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Wiehoe het volgende:
Dat eerste boekje vind ik ook wel interessant. Misschien dat ik die ook eens aanschaf.
Das geen probleem, je mag het ook facebooken als je wilt. Maar zonder mail geen schema's, dus hoe je dat bij me krijgt.. pick anyHeb 'm gezien, komt goed!
Loopgroep moet je zeker doen! Heb ik ook gedaan, nu even een kleine pauze en ga in januari weer ermee beginnen. Motiveert om te lopen en je leert ook eea over technieken en voor mij was het de wekelijkse intervaltraining. Erg leuk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb jij toevallig ook een idee van de kosten voor een PT qua krachttraining? Op internet doen ze niet zo aan prijzen publiceren, dus dat zal best wel wat kosten..quote:Op donderdag 3 november 2011 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
Das geen probleem, je mag het ook facebooken als je wilt. Maar zonder mail geen schema's, dus hoe je dat bij me krijgt.. pick anyHeb 'm gezien, komt goed!
Loopgroep moet je zeker doen! Heb ik ook gedaan, nu even een kleine pauze en ga in januari weer ermee beginnen. Motiveert om te lopen en je leert ook eea over technieken en voor mij was het de wekelijkse intervaltraining. Erg leuk!F means you're fucked![]()
Echt hequote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Vincent17 het volgende:
Sow, Yur gaat het serieus aanpakken!
Niet alleen maar om die halve marathon te kunnen halen hoor. Vooral om te proberen mijn lichaam wat te vormen....in een andere vorm dan dat ie nu is
Ik heb vorig jaar ook met een PT getraind, heeft mij ongeveer 45 euro per uur gekost (totaal ongeveer 15 uur).quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een idee van de kosten voor een PT qua krachttraining? Op internet doen ze niet zo aan prijzen publiceren, dus dat zal best wel wat kosten..
Ik ben dankzij haar wel verlost van mijn knieklachten en lage rugpijn, dat geld was het dus wel waard.![]()
![]()
Die van mij doet het voor een uurloon van 60 euro. Dat waren schema's van 4 weken, dus 15 euro per week zeg maar. Tis misschien wat prijzig, maar het scheelt mij zoveel tijd met het uitzoeken van hoe, wat en wanneer. Boeken en mijn tijd zijn duurder
Al ben ik daar ook wel mee bezig op dit moment, maar nu heb ik iig een aantal schema's liggen (full body, splits - dus aparte spiergroepen trainen) waar ik op terug kan vallen indien nodig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Da's niet mis inderdaad. Misschien maar eens een carriereswitch overwegenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook met een PT getraind, heeft mij ongeveer 45 euro per uur gekost (totaal ongeveer 15 uur).
Ik ben dankzij haar wel verlost van mijn knieklachten en lage rugpijn, dat geld was het dus wel waard.
Wel fijn dat je van die klachten af bent...lage rugklachten heb ik ook met flinke regelmaat, maar dat wijt ik aan het feit dat mijn core zo sterk is als een nat vloeitje
Jij moet wel een stalen discipline hebben zeg...pfoequote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
Die van mij doet het voor een uurloon van 60 euro. Dat waren schema's van 4 weken, dus 15 euro per week zeg maar. Tis misschien wat prijzig, maar het scheelt mij zoveel tijd met het uitzoeken van hoe, wat en wanneer. Boeken en mijn tijd zijn duurder
Al ben ik daar ook wel mee bezig op dit moment, maar nu heb ik iig een aantal schema's liggen (full body, splits - dus aparte spiergroepen trainen) waar ik op terug kan vallen indien nodig.F means you're fucked![]()
Even in hap, hap modus. Als je een halve gaat lopen dan moet je het ook wel serieus aanpakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Vincent17 het volgende:
Sow, Yur gaat het serieus aanpakken!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb ruim 10 jaar met knieklachten rondgelopen, heb zoveel artsen gezien... Veel van de artsen konden niks vinden, sommigen wilden opereren (daar had ik weer geen zin in). Na een maand of twee PT had ik geen last meer van m'n knie en kon ik gewoon zowaar een stuk lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's niet mis inderdaad. Misschien maar eens een carriereswitch overwegen
Wel fijn dat je van die klachten af bent...lage rugklachten heb ik ook met flinke regelmaat, maar dat wijt ik aan het feit dat mijn core zo sterk is als een nat vloeitje
Wat betreft de lage rugklachten: dat hebben we inderdaad behandeld door m'n core te versterken met specifieke oefeningen.![]()
Dat is het geld dan inderdaad méér dan waard geweestquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ruim 10 jaar met knieklachten rondgelopen, heb zoveel artsen gezien... Veel van de artsen konden niks vinden, sommigen wilden opereren (daar had ik weer geen zin in). Na een maand of twee PT had ik geen last meer van m'n knie en kon ik gewoon zowaar een stuk lopen.
Wat betreft de lage rugklachten: dat hebben we inderdaad behandeld door m'n core te versterken met specifieke oefeningen.
Je hebt een doel en daar moet je toch iets voorover hebben? Zolang het leuk is moet je ervoor gaan. Which I did and doquote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef YUR het volgende:
Jij moet wel een stalen discipline hebben zeg...pfoe
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zeker weten! En ik wil mezelf en mijn omgeving verbazenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt een doel en daar moet je toch iets voorover hebben? Zolang het leuk is moet je ervoor gaan. Which I did and do
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.![]()
![]()
Een sportiever lichaam kweken. Al klinkt een bier-spoiler ook erg sportief...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.F means you're fucked![]()
De reden dat ik ben begonnen met hardlopen is omdat ik altijd veel te veel energie heb. Als ik niks doe, zit ik te stuiteren van de energie bij wijzen van sprekenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.
Doel is: 10 km
Uiteindelijk ooit een keer een marathon!![]()
Bier drinken worden in sommige kringen ook als topsport vergelekenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Een sportiever lichaam kweken. Al klinkt een bier-spoiler ook erg sportief...![]()
![]()
Ik denk eerder aan 2017 ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef Wiehoe het volgende:
Haaa.. aankomend weekend
Succes met trainen nogZondagochtend ga ik wel even voor de tv zitten, als motivatie voor een eigen duurloop
Haha ik ook. Rond mijn 23e of zo marathon? Dus kan ik nog aantal jaartjes flink trainenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan 2017 ofzoZondagochtend ga ik wel even voor de tv zitten, als motivatie voor een eigen duurloop
![]()
![]()
In mijn geval dus rond mijn 37stequote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha ik ook. Rond mijn 23e of zo marathon? Dus kan ik nog aantal jaartjes flink trainen
Ik ben zelf begonnen met hardlopen omdat ik mijzelf wou uitdagen. Ik ben van nature a-sportief, verder nooit een sport beoefend naast de verplichte gymlessen op school en een zwemdiploma.
En op een avondje bankhangen zag ik een ultramarathon op tv. Dat leek me wel een leuke uitdaging. Dus ik heb mijzelf een doel gesteld om over een paar jaar zo'n marathon te kunnen doen. Maargoed.. eerst maar naar de 10 km![]()
![]()
Inderdaad, de 10 km is ook al een hele prestratie. Wel even een tipje: mensen die beginnen met hardlopen willen nog weleens meteen boven hun niveau gaan lopen. (te snel) Let daar op.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben zelf begonnen met hardlopen omdat ik mijzelf wou uitdagen. Ik ben van nature a-sportief, verder nooit een sport beoefend naast de verplichte gymlessen op school en een zwemdiploma.
En op een avondje bankhangen zag ik een ultramarathon op tv. Dat leek me wel een leuke uitdaging. Dus ik heb mijzelf een doel gesteld om over een paar jaar zo'n marathon te kunnen doen. Maargoed.. eerst maar naar de 10 km![]()
![]()
Mijn reden? Meer bewegen om af te vallen. Naar t station fietsen alleen zet geen zoden aan de dijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt dat is mijn probleem. Ik ben al met een rustiger schema begonnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Inderdaad, de 10 km is ook al een hele prestratie. Wel even een tipje: mensen die beginnen met hardlopen willen nog weleens meteen boven hun niveau gaan lopen. (te snel) Let daar op.![]()
Hoe begonnen? Vanwege "The abs diet", daarin zat cardio en toen begon ik op de crosstrainer en ben overgestapt naar het hardlopen. Doel daarvan was m'n leven omgooien (gezonder leven; sporten, letten op je voedsel, etc). Start to Run gedaan, loopgroepje, 7, 5, 10 en 21 km wedstrijden gelopen afgelopen jaar en voor komend jaar wil ik dezelfde wedstrijden lopen en m'n PR's verbeteren.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.
Andere doelen zijn vetpercentage verlagen voor einde van 2012 en gespierder, gezonder door het leven te gaan. En het maken van m'n eigen schema's voor hardlopen en krachttraining (en voeding). Daar ga ik me dit jaar druk over maken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bij mij ook. Ik wil het liefst iedere avond gaan. Maar ik heb mezelf beloofd me persé aan Evy te gaan houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Klopt dat is mijn probleem. Ik ben al met een rustiger schema begonnen.![]()
Al flink wat mooie afstanden gelopen dusquote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe begonnen? Vanwege "The abs diet", daarin zat cardio en toen begon ik op de crosstrainer en ben overgestapt naar het hardlopen. Doel daarvan was m'n leven omgooien (gezonder leven; sporten, letten op je voedsel, etc). Start to Run gedaan, loopgroepje, 7, 5, 10 en 21 km wedstrijden gelopen afgelopen jaar en voor komend jaar wil ik dezelfde wedstrijden lopen en m'n PR's verbeteren.
Andere doelen zijn vetpercentage verlagen voor einde van 2012 en gespierder, gezonder door het leven te gaan. En het maken van m'n eigen schema's voor hardlopen en krachttraining (en voeding). Daar ga ik me dit jaar druk over maken.
Hoelang hardloop je al?![]()
1 jan 2011 is de begindatum.... hahaha. Nee 3 januari, op de 2de jan heb ik m'n schoenen gekocht.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Al flink wat mooie afstanden gelopen dus
Hoelang hardloop je al?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik liep een Evy schema, maar ik luisterde haar MP3's niet waardoor ik op eigen tempo ging lopen. Waarschijnlijk veelste snel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik wil het liefst iedere avond gaan. Maar ik heb mezelf beloofd me persé aan Evy te gaan houden.![]()
Zo, dat heb je dan snel gedaanquote:Op donderdag 3 november 2011 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1 jan 2011 is de begindatum.... hahaha![]()
![]()
(iets te snel misschien). Of laat ik het zo zeggen, ik zou het anderen nooit aanraden om ook te doen... I don't practice what I preach. Heb wel eea aan blessures gehad dit jaar, tis niet helemaal vlekkeloos verlopen en dat wil ik komend jaar voorkomen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klinkt als een gevalletje "Het roer moet om"quote:Op donderdag 3 november 2011 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1 jan 2011 is de begindatum.... hahaha. Nee 3 januari, op de 2de jan heb ik m'n schoenen gekocht.
Dat zijn meestal wel (een van) de meest gemotiveerde mensen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje "Het roer moet om"![]()
Meestal ook de mensen die snel weer afhakenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:34 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal wel (een van) de meest gemotiveerde mensen.
Dat ook. Maar volgensmij hebben wij hier wel met een doorzetter te makenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Meestal ook de mensen die snel weer afhaken![]()
![]()
En dat ken ik van mijzelf wel een beetje. Compleet storten op een ding en vervolgens zo uit het niets ermee stoppen. Daarom wou ik mij eigenlijk wel inschrijven op een marathon ergens volgend jaar ofzo. Gewoon een stok achter de deur.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Meestal ook de mensen die snel weer afhaken![]()
Dat is duidelijkquote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar volgensmij hebben wij hier wel met een doorzetter te maken
Dat was het ook. Diep dal en met o.a. sport eruit geklommen. Awesome!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje "Het roer moet om"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Respectquote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was het ook. Diep dal en met o.a. sport eruit geklommen. Awesome!
Mijn doel is 5km, dus de 30 lessen van Evy.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Reden: conditie opbouwen en stress-/ spanning verminderen. Ik heb nogal wat lichamelijke klachten die psychische oorzaken hebben. Ook al ben ik pas bij les 8, ik moet zeggen dat ik er nu al baat bij heb!"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Oh dat weet ik nog niet, zoals ik er nu over denk gewoon de 5 km blijven lopen een paar keer per week. Dan zou ik al heel erg trots op mezelf zijn!!
Maar misschien vind ik het wel zo leuk dat ik de vervolglessen ook ga doen.
Eerst deze 30 lessen overleven..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Tijd om te slapen, want ik heb begrepen dat rust ook goed is
Helaas duurt die rust weer maar tot 05:30
Ik ben alweer een paar maanden geleden begonnen met hardlopen en heb de laatste dagen dit forum eens bekeken. Erg gezellig, erg motiverend en erg leerzaam, dus laat ik mezelf ook maar eens melden.
Ik heb wat leeftijden langs zien komen, dus als ruime 40-er hoef ik me hier ook niet te schamen![]()
Ik loop niet met Evy (zowiezo geen muziek op mijn oren, daar ga ik me veel te veel op concentreren) maar met een gedownload schema van runinfo.nl![]()
Volgens Endomondo heb ik vanvavond 6,63km in 32,5 minuten gelopen (inclusief stukken wandelen). Dat zou belachelijk snel zijn, maar helaas heeft Endomondo er spontaan een hele kilometer bij verzonnen.![]()
Dit is de eerste keer dat Endomondo bij mij zoveel afwijkt. Iemand daar ervaring mee?![]()
Ja, laatste meende Endomondo dat ik een halve km door de parkvijver had gelopenach ja, shit happens
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pfoeh, er is een hoop bijgepraat hier.
Mijn motivatie om te gaan hardlopen kwam eigenlijk door m'n vader. Ik ging mee naar de CPC waar hij 10 km ging lopen. Was zo trots op hem dat ik dacht, hee, ik wil ook zo trots op mezelf kunnen zijn!
Heb daar direct m'n 1e tight gekocht
Daarbij wil ik gewoon wat strakker in m'n vel zitten en me dus wat lekkerder voelen.
Ohja, en t feit dat alle specialisten zeiden dat ik nooit zou kunnen hardlopen vanwege m'n knieën.! Ha!
![]()
Ik wilde net eigenlijk gaan lopen, maar kwam erachter dat er geen banaan in huis is...Dan maar vanavond, heb geen zin om op nuchtere maag te lopen.
![]()
![]()
Is er niks anders dan? Iets anders kleins?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wilde net eigenlijk gaan lopen, maar kwam erachter dat er geen banaan in huis is...Dan maar vanavond, heb geen zin om op nuchtere maag te lopen.
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de Derde Kerstdagloop
leuk. wil ook ooit eens meedoen met zoiets, maar ben pas bij les 7quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is er niks anders dan? Iets anders kleins?
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de Derde Kerstdagloop![]()
![]()
Je kunt je als beloning of eventueel als stok achter de deur wel inschrijven voor een 5km loop aan het einde van Evyquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:26 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
leuk. wil ook ooit eens meedoen met zoiets, maar ben pas bij les 7
wanneer is dat dan? lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt je als beloning of eventueel als stok achter de deur wel inschrijven voor een 5km loop aan het einde van Evy
even zoeken![]()
Nouja...Evy duurt in principe 10 weken. Je bent aan het begin van week 3...reken maar uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
wanneer is dat dan? lijkt me wel leuk
even zoeken
En dan even zoeken naar iets in je buurtquote:Op vrijdag 4 november 2011 07:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja...Evy duurt in principe 10 weken. Je bent aan het begin van week 3...reken maar uitzo heb ik het ook gedaan. Kijken wanneer Evy klaar is bij mij, en dan kijken wat in die periode een beetje haalbaar is. In theorie zou ik het moeten kunnen
Jawel, maar ik heb nog nooit met iets anders dan een banaan 's ochtends gesport...quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is er niks anders dan? Iets anders kleins?Arnhem, dat is in de buurt. Heb je een supporter nodig?quote:
Ik ben bij les 6, ik verwacht vlak voor kerst nog klaar te zijn met Evy (als ik geen lessen over hoef te doen). Zijn er in de winterperiode wel wat 5km-loopjes?
![]()
Supporters, nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Arnhem, dat is in de buurt. Heb je een supporter nodig?
Ik ben bij les 6, ik verwacht vlak voor kerst nog klaar te zijn met Evy (als ik geen lessen over hoef te doen). Zijn er in de winterperiode wel wat 5km-loopjes?
m'n vriend moet gewoon werken, en verder is het meer een test van wat ik kan, misschien faal ik wel hard
Volgens mij wordt er het hele jaar van alles georganiseerd.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thats the spirit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:01 schreef GotC het volgende:
Ohja, en t feit dat alle specialisten zeiden dat ik nooit zou kunnen hardlopen vanwege m'n knieën.! Ha!
![]()
![]()
Ik ben begonnen met hardlopen omdat ik meer aan beweging moest doen ivm diabetes en afvallen. Ik ben begonnen met fietsen, maar als je al op rondjes van 40KM zit is het handig als je er iets 'hoog calorie verbrandend' bij gaat zoeken wat je eenvoudig in een druk schema kan inpassen.
E.T. liep al regelmatig met Evy, en veel collega's liepen al. En vanuit een bravoure heb ik gezegd dat ik ook wel 5KM kon lopen. Uiteindelijk liep ik de eerste keer 3.5 KM met 2 intervalletjes van een minuut, zat binnen 2 weken op 5KM zonder interval en binnen 3 weken met een pees blessure![]()
![]()
Oftewel: Je een beetje aan een schema houden is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben begonnen met hardlopen omdat ik meer aan beweging moest doen ivm diabetes en afvallen. Ik ben begonnen met fietsen, maar als je al op rondjes van 40KM zit is het handig als je er iets 'hoog calorie verbrandend' bij gaat zoeken wat je eenvoudig in een druk schema kan inpassen.
E.T. liep al regelmatig met Evy, en veel collega's liepen al. En vanuit een bravoure heb ik gezegd dat ik ook wel 5KM kon lopen. Uiteindelijk liep ik de eerste keer 3.5 KM met 2 intervalletjes van een minuut, zat binnen 2 weken op 5KM zonder interval en binnen 3 weken met een pees blessure![]()
Ik ben begonnen omdat ik op mijn werk meestal achter een bureau zit en zittend in een auto naar mijn werk ga. Hele slechte conditie dus en daar voelde ik me gewoon niet lekker meer bij.
Bijkomend voordeel is dat ik mijn hoofd zo heerlijk leeg maak tijdens het lopen.![]()
De users in dit topic regelen wel wat peptalks via Endomondo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Supporters, nog niet over nagedachtm'n vriend moet gewoon werken, en verder is het meer een test van wat ik kan, misschien faal ik wel hard
![]()
![]()
Precies, Na 2 weken blessureleed dus voorzichtig begonnen met een schema. Maar wel 1 met minder intervallen als Evy. Toen ik daarmee op 5KM zat na een maandje ongeveer ben ik vervolgens afwisselend 3, 4 en 5KM gaan lopen en ben er krachtoefeningen van fysio bij gaan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Oftewel: Je een beetje aan een schema houden is zo gek nog niet![]()
Tot het moment dat ik geen enkel pijntje meer had na de 5KM en vanaf dat moment loop ik ongeveer om de dag 5KM.![]()
Goed bezig, hoor !quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, Na 2 weken blessureleed dus voorzichtig begonnen met een schema. Maar wel 1 met minder intervallen als Evy. Toen ik daarmee op 5KM zat na een maandje ongeveer ben ik vervolgens afwisselend 3, 4 en 5KM gaan lopen en ben er krachtoefeningen van fysio bij gaan doen.
Tot het moment dat ik geen enkel pijntje meer had na de 5KM en vanaf dat moment loop ik ongeveer om de dag 5KM.
Ik moest echt bij nul beginnen, dus heb het ook rustig opgebouwd (mijn schenen vertelden me wel wanneer ik te hard van stapel ging)
Maar binnen een paar weken hoop ik toch ook 5km aan één stuk te kunnen lopen.![]()
Heeft iemand hier ook een hartslagmeter die met endomondo communiceert?
Ik ga zo'n wearlink met bluetooth transmitter bestellen.heitieh![]()
Ik ben begonnen met hardlopen op mijn 13e (ben nu 26) maar waarom..geen idee. Het was waarschijnlijk een sport die me gewoon aansprak![]()
Inmiddels is het een deel van mijn leven, ik weet niet beter![]()
Gisteren een nieuwe felgele windjack erbij gehaalden 2 thermo shirts..pff wel weer meer dan 200 euro kwijt..
![]()
![]()
Nu maar hopen dat het eens koud & nat wordt, dan kan ik het aan!hahaha
![]()
![]()
Jaaah! Pff jack alleen al was 80 euro..quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
200 euro voor 2 shirts en een jack??![]()
![]()
Ja, want dat is veeeeeeeel betere kwaliteit. Omdat Nike.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:00 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij een echte sportzaak![]()
Tja dat zijn eindeloze discussies. Ik wil gewoon fatsoenlijk spul hahahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want dat is veeeeeeeel betere kwaliteit. Omdat Nike.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: