Heb jij toevallig ook een idee van de kosten voor een PT qua krachttraining? Op internet doen ze niet zo aan prijzen publiceren, dus dat zal best wel wat kosten..quote:Op donderdag 3 november 2011 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
Das geen probleem, je mag het ook facebooken als je wilt. Maar zonder mail geen schema's, dus hoe je dat bij me krijgt.. pick anyHeb 'm gezien, komt goed!
Loopgroep moet je zeker doen! Heb ik ook gedaan, nu even een kleine pauze en ga in januari weer ermee beginnen. Motiveert om te lopen en je leert ook eea over technieken en voor mij was het de wekelijkse intervaltraining. Erg leuk!
Echt hequote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Vincent17 het volgende:
Sow, Yur gaat het serieus aanpakken!
Ik heb vorig jaar ook met een PT getraind, heeft mij ongeveer 45 euro per uur gekost (totaal ongeveer 15 uur).quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een idee van de kosten voor een PT qua krachttraining? Op internet doen ze niet zo aan prijzen publiceren, dus dat zal best wel wat kosten..
Da's niet mis inderdaad. Misschien maar eens een carriereswitch overwegenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook met een PT getraind, heeft mij ongeveer 45 euro per uur gekost (totaal ongeveer 15 uur).
Ik ben dankzij haar wel verlost van mijn knieklachten en lage rugpijn, dat geld was het dus wel waard.
Jij moet wel een stalen discipline hebben zeg...pfoequote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
Die van mij doet het voor een uurloon van 60 euro. Dat waren schema's van 4 weken, dus 15 euro per week zeg maar. Tis misschien wat prijzig, maar het scheelt mij zoveel tijd met het uitzoeken van hoe, wat en wanneer. Boeken en mijn tijd zijn duurder
Al ben ik daar ook wel mee bezig op dit moment, maar nu heb ik iig een aantal schema's liggen (full body, splits - dus aparte spiergroepen trainen) waar ik op terug kan vallen indien nodig.
Even in hap, hap modus. Als je een halve gaat lopen dan moet je het ook wel serieus aanpakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef Vincent17 het volgende:
Sow, Yur gaat het serieus aanpakken!
Ik heb ruim 10 jaar met knieklachten rondgelopen, heb zoveel artsen gezien... Veel van de artsen konden niks vinden, sommigen wilden opereren (daar had ik weer geen zin in). Na een maand of twee PT had ik geen last meer van m'n knie en kon ik gewoon zowaar een stuk lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's niet mis inderdaad. Misschien maar eens een carriereswitch overwegen
Wel fijn dat je van die klachten af bent...lage rugklachten heb ik ook met flinke regelmaat, maar dat wijt ik aan het feit dat mijn core zo sterk is als een nat vloeitje
Dat is het geld dan inderdaad méér dan waard geweestquote:Op donderdag 3 november 2011 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ruim 10 jaar met knieklachten rondgelopen, heb zoveel artsen gezien... Veel van de artsen konden niks vinden, sommigen wilden opereren (daar had ik weer geen zin in). Na een maand of twee PT had ik geen last meer van m'n knie en kon ik gewoon zowaar een stuk lopen.
Wat betreft de lage rugklachten: dat hebben we inderdaad behandeld door m'n core te versterken met specifieke oefeningen.
Je hebt een doel en daar moet je toch iets voorover hebben? Zolang het leuk is moet je ervoor gaan. Which I did and doquote:Op donderdag 3 november 2011 22:05 schreef YUR het volgende:
Jij moet wel een stalen discipline hebben zeg...pfoe
Zeker weten! En ik wil mezelf en mijn omgeving verbazenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt een doel en daar moet je toch iets voorover hebben? Zolang het leuk is moet je ervoor gaan. Which I did and do
Een sportiever lichaam kweken. Al klinkt een bier-spoiler ook erg sportief...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.
De reden dat ik ben begonnen met hardlopen is omdat ik altijd veel te veel energie heb. Als ik niks doe, zit ik te stuiteren van de energie bij wijzen van sprekenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te weten wat het doel van een ieder is en de reden waarom begonnen met hardlopen enzo.
Bier drinken worden in sommige kringen ook als topsport vergelekenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Een sportiever lichaam kweken. Al klinkt een bier-spoiler ook erg sportief...
Ik denk eerder aan 2017 ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef Wiehoe het volgende:
Haaa.. aankomend weekend
Succes met trainen nog
Haha ik ook. Rond mijn 23e of zo marathon? Dus kan ik nog aantal jaartjes flink trainenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan 2017 ofzoZondagochtend ga ik wel even voor de tv zitten, als motivatie voor een eigen duurloop
In mijn geval dus rond mijn 37stequote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha ik ook. Rond mijn 23e of zo marathon? Dus kan ik nog aantal jaartjes flink trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |