SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier![]()
Volgens de TT van deel 32 van onze reeks doen we datquote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef Vincent17 het volgende:
Als we nou net ze hard lopen als de topics
F means you're fucked![]()
Joepiequote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens de TT van deel 32 van onze reeks doen we dat![]()
![]()
Vandaag mijn stappenteller op stage gedragen: bijna 14.000 stappen. Nice!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Morgen na werk ga ik ook weer lopen. Het is de bedoeling dat ik weer een km of 6 ga maken. Aanstaande zondag ga ik eens proberen op een iets rustiger tempo een wat langere afstand te halen. Liefst zo dicht mogelijk in de buurt van 10km
Blijft bah.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:29 schreef GotC het volgende:
De Meern of all places. Lijkt niet onwijs dramatisch qua afstand (62 km), maar met t OV is het drama. Slechte connecties, 3x overstappen en overal 10-15 min wachten.
Met de auto is het 45-60 min. Incl de reguliere file.
Maarrrrrrrrr! Ik ben gedetacheerd heDus over paar weken kan ik zomaar weer ergens anders aan t werk zijn.
Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb jij nog tips voor me die me helpen opbouwen naar een halve marathon?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Blijft bah.Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
Ik zou zeggen, probeer het een keer uitquote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Blijft bah.Hardlopend ben je sneller dan met het OV!
![]()
![]()
Ze doet in ieder geval 6 keer per dag een intervaltraining tijdens het overstappenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het een keer uit
Morgen ook weer een ronde lopen en vandaag de runnersworld maar eens bij de Bruna gekocht. Alles ter motivatie![]()
![]()
Is leukquote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef Wiehoe het volgende:
Morgen ook weer een ronde lopen en vandaag de runnersworld maar eens bij de Bruna gekocht. Alles ter motivatie
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef trekeennummertje het volgende:
Weer 5km heen naar scheveningen en de terugweg rende ik me zowat dood xD
Max hartslag: 214
Ik kan je mijn D2D schema mailen en m'n schema die erop volgde. D2D is 16 km, de andere is opgesteld door een PT.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:24 schreef YUR het volgende:
Heb jij nog tips voor me die me helpen opbouwen naar een halve marathon?
Ik heb ook krachttraining gedaan in die periode (full body), goed letten op je eten, je rust nemen, rustige duurloopjes doen, 3 a 4x per week lopen, intervaltraining 1x per week. En anders heb ik nog een zut andere schema's die ik kan inscannen voor je. Verder, wat voor een tips wil je precies hebben?
Ow en een week voor je gaat lopen RUST nemen, zoek op tapering op wikipedia en/of tapering off op google. En in de laatste dagen koolhydraten stapelen (dus meer koolhydraten nuttigen).
Test je gels/repen uit tijdens je trainingen, sportdranken idem (aqaurius, aa dat soort shizzle), drinkriem etc.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wow, da's al meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kan je mijn D2D schema mailen en m'n schema die erop volgde. D2D is 16 km, de andere is opgesteld door een PT.
Ik heb ook krachttraining gedaan in die periode (full body), goed letten op je eten, je rust nemen, rustige duurloopjes doen, 3 a 4x per week lopen, intervaltraining. En anders heb ik nog een zut andere schema's die ik kan inscannen voor je. Verder, wat voor een tips wil je precies hebben?Die schema's zijn zeker welkom!
Deed jij ook krachttraining volgens een bepaald schema?
En loop jij langere afstanden met drinken bij je? Dus vanaf 10+ km ofzo?F means you're fucked![]()
Drop even je mail in een PM dan zorg ik dat ze na het weekend bij je in de mailbus zitten.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:36 schreef YUR het volgende:
Wow, da's al meer dan ik had verwachtDie schema's zijn zeker welkom!
Deed jij ook krachttraining volgens een bepaald schema?
En loop jij langere afstanden met drinken bij je? Dus vanaf 10+ km ofzo?
Krachttraining werd opgesteld door een PT (die ga ik je niet geven overigens). Maar in de Runner's world staan regelmatig oefeningen en anders geef je 23 euro uit en koop je dit boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006241826/index.html en eigenlijk zou ik je deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)005572092/index.html ook willen aanraden (daar staan ook schema's in voor een halve marathon, 10km).
Krachttraining ben ik ooit begonnen met http://www.menshealth.com/nutrition/abs-diet-workout-plan en daarna pas een PT.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Drop even je mail in een PM dan zorg ik dat ze na het weekend bij je in de mailbus zitten.
Krachttraining werd opgesteld door een PT (die ga ik je niet geven overigens). Maar in de Runner's world staan regelmatig oefeningen en anders geef je 23 euro uit en koop je dit boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006241826/index.html en eigenlijk zou ik je deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)005572092/index.html ook willen aanraden (daar staan ook schema's in voor een halve marathon, 10km).
Krachttraining ben ik ooit begonnen met http://www.menshealth.com/nutrition/abs-diet-workout-plan en daarna pas een PT.
Ik ga me dit weekend tussen het studeren en lopen door eens flink verdiepen in krachttraining in ieder geval...Want de eerste spieren die niet in mijn benen zitten, moet ik nog zien te vinden
Ik zal ook eens naar die boeken kijken, kan sowieso geen kwaad.
Overigens ben ik ook van plan om aansluiting te zoeken bij een loopgroep zodra ik klaar ben met de lessen voor mn studie en alleen nog aan mn afstudeeropdracht hoef te werken.
Het allerliefst zou ik ook wel adviezen van een PT willen hebben. Lijkt me een kostbaar geintje, dat wel...
Ik heb je mijn mailadres in een DM gestuurd...mag dat ook?
Het viel me ook op dat ie tweedehands via bol.com meer kost dan als je hem daar nieuw kooptquote:Op donderdag 3 november 2011 21:51 schreef Wiehoe het volgende:
Dat eerste boekje vind ik ook wel interessant. Misschien dat ik die ook eens aanschaf.
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: