SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier![]()
Ik wilde nét een nieuw deeltje openen, ik was het wachten ook beu.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef GotC het volgende:
Toch maar een nieuwe geopend na 10 min wachten
Over zichtbaarheid:
Mijn shirt heeft reflecterende streepjes op de achterkant. Daarnaast neem ik ook een LED-lampje mee om extra op te vallen. Verder loop ik ook op de stoep/het fietspad (met lantaarnpalen).
Een extra hesje lijkt mij niet nodig en ook niet comfortabel.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
Oh ja, Justin Bieber alert in les 22 van de nieuwe Evy
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
I know GotC, zag er ook 2 lopen zonder hesje midden op de weg, dan ben je wel echt een beetje raar. Maarja ik liep gewoon op de stoep met om de 5 meter een lantaarnpaal het hele rondje en aangezien ik niet zo snel bruin wordt zijn mijn benen echt melkfles dit seizoen hahaha. Als je mij nog over het hoofd ziet ben je echt gewoon slechtziend op zijn minst.
Oja en net als sylvesterrr zijn de enkele logo's die (voorop) zitten reflecterend.![]()
Van zo'n hesje merk je niets... dus wat dat betreft vind ik dat extra stukje veiligheid wel fijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wilde nét een nieuw deeltje openen, ik was het wachten ook beu.
Over zichtbaarheid:
Mijn shirt heeft reflecterende streepjes op de achterkant. Daarnaast neem ik ook een LED-lampje mee om extra op te vallen. Verder loop ik ook op de stoep/het fietspad (met lantaarnpalen).
Een extra hesje lijkt mij niet nodig en ook niet comfortabel.
F means you're fucked![]()
Hoi Allemaal,
Wat leuk dat ik dit topic gevonden heb!
Ik wil graag mee kletsen.
Ik ben sinds gisteren begonnen met Running Coach van Renate Wennemars!
Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niks aan sport gedaan. Kan me niet heugen. Het werd dus hoog tijd! Mijn conditie is zoooo slecht. Les 1 was heel goed te doen.
Buiten het opbouwen van conditie hoop ik ook 13 kilo af te vallen.
groetjes!![]()
Paar logo's zullen niet echt opvallen als je moet oversteken oidquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef ICND het volgende:
I know GotC, zag er ook 2 lopen zonder hesje midden op de weg. Maarja ik liep gewoon op de stoep met om de 5 meter een lantaarnpaal het hele rondje en aangezien ik niet zo snel bruin wordt zijn mijn benen echt melkfles dit seizoen hahaha. Als je mij nog over het hoofd ziet ben je echt gewoon slechtziend op zijn minst.
Oja en net als sylvesterrr zijn de enkele logo's die (voorop) zitten reflecterend.
Ik liep ook continu op een voetpad/fietspad waar verlichting was, maar wat is de moeite van een hesje aan doen?![]()
![]()
Heb ik zoveel geld uitgegeven aan een mooi (en goed) shirt, kan niemand het zien vanwege het gele hesje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Van zo'n hesje merk je niets... dus wat dat betreft vind ik dat extra stukje veiligheid wel fijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik zoveel geld uitgegeven aan een mooi (en goed) shirt, kan niemand het zien vanwege het gele hesje.
En precies daarom is mijn shirt knaloranjequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik zoveel geld uitgegeven aan een mooi (en goed) shirt, kan niemand het zien vanwege het gele hesje..
![]()
Oh niks hoor, die 2 gram extra merk je zoals Yur al zei toch niet. Maar ik vond het deze keer echt zware overkill (heb ook een paar keer overgestoken maar hee...kijk jij niet 3x om als je oversteekt dan?).quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Paar logo's zullen niet echt opvallen als je moet oversteken oid
Ik liep ook continu op een voetpad/fietspad waar verlichting was, maar wat is de moeite van een hesje aan doen?![]()
En alsnog draag ik LED lampjes en het lampje van het shirtje knipperend aan
En ook op mijn shirt zijn hele vlakken reflecterend. Liever flink opvallend dan 1x net niet![]()
![]()
Oh jawel, zeker wel. Maar ik heb liever dat andere mensen mij ook kunnen zienquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef ICND het volgende:
[..]
Oh niks hoor, die 2 gram extra merk je zoals Yur al zei toch niet. Maar ik vond het deze keer echt zware overkill (heb ook een paar keer overgestoken maar hee...kijk jij niet 3x om als je oversteekt dan?).. Hoeft er maar 1 te zijn die je niet goed ziet
![]()
![]()
Tsja, maar jij bent dan ook geen man. Felle kleuren staan dames goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
[..]
En precies daarom is mijn shirt knaloranje.
![]()
Afijn, differenct opinions waar we toch nooit uitkomen
Andere omgevingen ook (ik weet hoe de buurt bij jou in elkaar zit, die bij mij is echt een ghost town daarmee vergeleken) dus imo onvergelijkbaar.
Als ik van de week weer ga rennen doe ik 2 hesjes aan!![]()
![]()
Please, ik ben half Schots. Wit+felle kleuren =quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tsja, maar jij bent dan ook geen man. Felle kleuren staan dames goed.![]()
![]()
![]()
Veiligheid voor allesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef ICND het volgende:
Afijn, differenct opinions waar we toch nooit uitkomen
Andere omgevingen ook (ik weet hoe de buurt bij jou in elkaar zit, die bij mij is echt een ghost town daarmee vergeleken) dus imo onvergelijkbaar.
Als ik van de week weer ga rennen doe ik 2 hesjes aan!Zelfs Evy zei het tijdens les 22
![]()
![]()
Ik draag ook geen hesje. Waar ik loop is dat niet echt nodig vind ik
Echt? Dan ga ik hardlopen in zo'n opblaassumo-pak. Mét hesje uiteraardquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Veiligheid voor allesZelfs Evy zei het tijdens les 22
Dat kan inderdaad ook zo zijn ja. Ik heb zoiets van "baat t niet, dan schaadt t ook niet". Ofzoietsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik draag ook geen hesje. Waar ik loop is dat niet echt nodig vind ik
Dat moet ze dan in les 1 zeggen, het gros hier is nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Veiligheid voor allesZelfs Evy zei het tijdens les 22
#35.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef ICND het volgende:
Boks naar de anti-hesje club (sylvesterrr, nosjvalin en icnd) !
Hardlopen voor beginners deel 34 - Veiligheid voor alles (behalve de anti-hesje club)
Hardlopen voor beginners deel 35 - Waar ICND aangereden is
Hardlopen voor beginners deel 36 - Waar ICND een hesje draagt
![]()
![]()
Wat hebben jullie allemaal aan veiligheid voor de zichtbaarheid dan?
Wat zou ik moeten hebben? Ik loop altijd zonder iets.![]()
![]()
Alsof jij een naamtopic krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef ICND het volgende:
Hardlopen voor beginners deel 34 - Veiligheid voor alles (behalve de anti-hesje club)
Hardlopen voor beginners deel 36 - Waar ICND een hesje draagt
![]()
![]()
Ach, je kan meedoen met het stoere clubje hier dat niks draagt qua zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef appelsap het volgende:
Wat zou ik moeten hebben? Ik loop altijd zonder iets.![]()
![]()
Zo snel herstel je ook weer niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef ICND het volgende:
Hardlopen voor beginners deel 346 - Waar ICND een hesje draagt
![]()
![]()
Ja, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Clayton1 het volgende:
@ YUR en dan een reflecterende streep in de lengte over je kruis.
Hardlopen voor beginners deel 33 - Waar GotC ongesteld is!quote:
Krijg jij toch gewoon een naam-topic!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, je kan meedoen met het stoere clubje hier dat niks draagt qua zichtbaar zijn![]()
![]()
Ik heb er al een aantalquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef ICND het volgende:
[..]
Hardlopen voor beginners deel 33 - Waar GotC ongesteld is!
Krijg jij toch gewoon een naam-topic!![]()
![]()
nog nooit hard op moeten lachen!
Opblaassumo :p
Ik vind felle kleuren om in te sporten juist leuk. Wil denk ik nog wat roods ofzo.
Ik heb blaren op mijn voeten, woeps. Toch maar nog een dagje extra rusten. Heb mijn oude sportschoenen gevonden, die gebruik ik nu tijdelijk tot ik schoenen kan laten aanmeten.![]()
![]()
Nouja, ik word liever niet overhoop gereden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, je kan meedoen met het stoere clubje hier dat niks draagt qua zichtbaar zijn![]()
![]()
Je moet natuurlijk nix, het is allemaal naar eigen inschatting. Ik heb bijvoorbeeld een reflecterend hesje en zo'n armband met knipperende LEDlampjes. Ik heb er geen last van, dus waarom nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef appelsap het volgende:
Wat zou ik moeten hebben? Ik loop altijd zonder iets.
Hesje + led lampje om the beginnen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nouja, ik word liever niet overhoop gereden.![]()
Armband met ledlampjes klinkt sowieso goed.
Hesje lijkt me irritant zitten of valt dat mee?
Zijn dit soort dingen ook gewoon bij de Action oid te koop?![]()
Persoonlijk merk ik nix van zo'n hesje. De kans is aanwezig dat je er eentje bij de Action kunt vindenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef appelsap het volgende:
Armband met ledlampjes klinkt sowieso goed.
Hesje lijkt me irritant zitten of valt dat mee?
Zijn dit soort dingen ook gewoon bij de Action oid te koop?
Vandaag voor de tweede keer gerend en had ong. 5 km in 30 minuten (weet het niet precies want mijn gps deed het in het begin niet goed)!
Het gaat zo goed omdat ik al lang 4x in de week fitness en dus wel al wat conditie heb. Al merk ik wel dat je dit in hele andere spieren voelt pff! Wil denk ik wel verder met evy opbouwen.
Ik ren trouwens 's avonds ook met zo'n geel hesje, voel ik me toch wat veiliger.All she wants and needs is just a little taste..![]()
5 km in 30 minuten is echt een hele goede basis. Respect hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag voor de tweede keer gerend en had ong. 5 km in 30 minuten (weet het niet precies want mijn gps deed het in het begin niet goed)!
Het ging meteen zo ver omdat ik al lang 4x in de week fitness en dus wel al wat conditie heb. Al merk ik wel dat je dit in hele andere spieren voelt pff! Wil denk ik wel verder met evy opbouwen.
Ik ren trouwens 's avonds ook met zo'n geel hesje, voel ik me toch wat veiliger.F means you're fucked![]()
Die zijn niet irritant,
en ja die hesjes zie je toch overal, voor 2 euro ofzo
Ik gebruik zo`n zelfde hesje wat je in de auto moet hebben#35.![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook.http://www.google.nl/sear(...)m.fok.nl+sylvesterrr
.
![]()
Tnx! Ik had het zelf ook niet verwacht, maar op het laatst heb ik wel een stuk harder gerend (met veel moeite) omdat het flink begon te regenenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
5 km in 30 minuten is echt een hele goede basis. Respect hoor!
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Denk wel om je pees opbouw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef Luxuria het volgende:
Het gaat zo goed omdat ik al lang 4x in de week fitness en dus wel al wat conditie heb. Al merk ik wel dat je dit in hele andere spieren voelt pff! Wil denk ik wel verder met evy opbouwen.
Ik ren trouwens 's avonds ook met zo'n geel hesje, voel ik me toch wat veiliger.![]()
Omdat het kanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuwe nickname dan? :p
U wint.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal.
![]()
Ik zou toch iets rustiger aandoen i.v.m. blessures. Qua conditie is het voor veel mensen al snel prima haalbaar om wat langer te lopen, maar je pezen en spieren moeten daar wel op voorbereid zijn. Dat kan alleen door de duur van je loop wat langzamer op te bouwen,quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef Luxuria het volgende:
Ik ren trouwens 's avonds ook met zo'n geel hesje, voel ik me toch wat veiliger.![]()
Waar zijn die reflecterende banden te koop eigenlijk? Of nog beter: waar kan ik een LED-band kopen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef zijle het volgende:
Ik heb van die reflecterende banden voor om m'n arm, maar ga toch ook maar een hesje halen.![]()
Ga ik daar last van krijgen als ik te snel te veel wil? Ik merk het idd wel in mijn benen terwijl ik conditioneel nog redelijk goed kan.quote:All she wants and needs is just a little taste..![]()
Sportzakenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar zijn die reflecterende banden te koop eigenlijk? Of nog beter: waar kan ik een LED-band kopen?Perry Sport, Intersport, hardloopzaken.
![]()
Ik heb de mijne van de sport 2000quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waar zijn die reflecterende banden te koop eigenlijk? Of nog beter: waar kan ik een LED-band kopen?
Wat gaan we hard qua topics btw![]()
Is miss wel handig ja, ga ik toch maar wat rustiger aan opbouwen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zou toch iets rustiger aandoen i.v.m. blessures. Qua conditie is het voor veel mensen al snel prima haalbaar om wat langer te lopen, maar je pezen en spieren moeten daar wel op voorbereid zijn. Dat kan alleen door de duur van je loop wat langzamer op te bouwen,All she wants and needs is just a little taste..![]()
Slim ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is miss wel handig ja, ga ik toch maar wat rustiger aan opbouwen!![]()
Leuk toch? Elkaar motiveren en helpen is tofquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van de sport 2000
Wat gaan we hard qua topics btw
Ik heb begin dit jaar een stressfractuur (middenvoetsbeen) gehad doordat ik iets te fanatiek bezig was op de loopband (totaal niet opgebouwd).quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ga ik daar last van krijgen als ik te snel te veel wil? Ik merk het idd wel in mijn benen terwijl ik conditioneel nog redelijk goed kan.![]()
Je kan best tegen heftige blessures oplopen ja als je te snel gaat. Ik had na 3 weken ook een peesontsteking waardoor ik 2 weken nauwelijks kon lopen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ga ik daar last van krijgen als ik te snel te veel wil? Ik merk het idd wel in mijn benen terwijl ik conditioneel nog redelijk goed kan.![]()
Morgen maar naar sport2000, die is er ook in het winkelcentrum vlakbij mijn werk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van de sport 2000
Wat gaan we hard qua topics btw![]()
![]()
Dat is verstandig. Ik heb weleens te kampen gehad met ontsteking van mijn scheenbeen, dat is vrij naar maar is wel te voorkomen door niet te overbelasten.![]()
Jep. Naja rustdag. 2 uur gym, niet dat dat intensief is, maar toch. En s'avonds gewoon volleybaltraining.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef ICND het volgende:
Trusten Vincent!, morgen rustdag voor jou toch?![]()
gym? Damn, dat is alweer 6 jaar geleden voor me.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Jep. Naja rustdag. 2 uur gym, niet dat dat intensief is, maar toch. En s'avonds gewoon volleybaltraining.Ik vond het altijd verschrikkelijk.
![]()
Jaja, ik ben gewoon een schoolgaande jongenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
gym? Damn, dat is alweer 6 jaar geleden voor me.Ik vond het altijd verschrikkelijk.
![]()
![]()
Ik ook hoor, ben net terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Jaja, ik ben gewoon een schoolgaande jongen
Geniet ervan zou ik zeggen. Ik heb er wegens omstandigheden helaas niet van kunnen genieten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Jaja, ik ben gewoon een schoolgaande jongen![]()
![]()
Oké, aju luitjes. Morgenvroeg lees ik het wel allemaal terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geniet ervan zou ik zeggen. Ik heb er wegens omstandigheden helaas niet van kunnen genieten...![]()
![]()
Gym? Wij waren altijd ongesteld.
Bah, dat saaie gespring over een balk, saltos, rek klimmen, touw klimmen.![]()
Truste! Ik ga ook tukken. Morgen les 15 lopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wij hadden in de zomer met gym altijd een 1KM rondje met tussendoor allemaal van die ''toestellen'', opdrukken, omhoog trekken, evenwichtsbalk etc. dat soort stuff en dan tussendoor hardlopen.
Ik ging altijd zo hard kapot hahaha![]()
Ja, die smoes heb ik ook wel eens gebruikt. Ik vraag me nog steeds af waarom ze mij niet geloven...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Bah, dat saaie gespring over een balk, saltos, rek klimmen, touw klimmen.![]()
![]()
Trusten voor degene die gaan slapen.
Icnd, ahhhh erg :p
Weet je gymleraren zijn slecht. Hier moet je het opbouwen met hardlopen en in de les word je verplicht 6 of 12 min aan een stuk door te hardlopen, terwijl je het niet hebt opgebouwd![]()
![]()
Ik had gelukkig vaak wel (valide) smoesjes om niet mee te doen:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Bah, dat saaie gespring over een balk, saltos, rek klimmen, touw klimmen.
- problemen met mijn evenwichtsorgaan (ben regelmatig geopereerd aan m'n oor) --> turnen was een no-go;
- hyperventilatie-klachten --> coopertest, shuttle-run test e.d. waren een no-go;
- knieklachten --> zie hyperventilatie-klachten.![]()
Voor mij 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
gym? Damn, dat is alweer 6 jaar geleden voor me.![]()
![]()
![]()
Ik zat ook ff terug te denken aan de gymlessen van vroeger. Meestal deden we toffe dingen als basketbal, voetbal, softbal, zaalhockey.... maar af en toe ook een Coopertest.
Vroegah, toen ik nog 3200 meter in 12 minuten liep...
Ahaha. Ik weet nog wel, klein groepje dames in de klas. Pauze ervoor voor elkaar briefjes schrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ja, die smoes heb ik ook wel eens gebruikt. Ik vraag me nog steeds af waarom ze mij niet geloven...![]()
![]()
De eerste en de enige keer dat ik aan de coopertest mee deed lag ik na iets meer dan 1000m lopen op de grond te hyperventileren. Daarna mocht ik van de leraren niet eens meer meedoen.quote:![]()
Jij wordt vast niet ouder geschat. Ik ben 25 jaar, maar word door iedereen zo rond 29-30 jaar geschat.quote:![]()
![]()
Ja inderdaad, over het algemeen zijn het gewoon evil bastards die geen rekening houden met verschillende niveaus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Trusten voor degene die gaan slapen.
Icnd, ahhhh erg :p
Weet je gymleraren zijn slecht. Hier moet je het opbouwen met hardlopen en in de les word je verplicht 6 of 12 min aan een stuk door te hardlopen, terwijl je het niet hebt opgebouwd
Cooper test was ook altijd gezellig haha. Sprintjes trekken op de atletiek baan vond ik altijd fijn, was ik goed in i.t.t lange stukken rennen dan was ik op de helft en had ik al gehad.![]()
Das nog steeds 11 jaar jonger dan ik benquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wordt vast niet ouder geschat. Ik ben 25 jaar, maar word door iedereen zo rond 29-30 jaar geschat.![]()
![]()
Dan zijn 3 van mijn collega's met wie ik een kamer deel op kantoor ouder dan jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das nog steeds 11 jaar jonger dan ik benDe 4e collega is zowaar 3 jaartjes jonger dan ik.
![]()
Ik rookte toen trouwens ook al dus dat was altijd wel mooi want elke goede gymleraar heeft een diepe haat voor rokers uiteraard. Mooi om dan even een keihard sprint te trekken waar ze van opkijken. Ook wel is gehad dat wij dan een rondje atletiek baan moesten doen en zij met het hele zooitje even langs de mac waren gereden... dwazen![]()
![]()
Roken ja...daar moet ik na 18 jaar ook maar eens mee stoppen. 1 challenge at a time!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef ICND het volgende:
Ik rookte toen trouwens ook al dus dat was altijd wel mooi want elke goede gymleraar heeft een diepe haat voor rokers uiteraard. Mooi om dan even een keihard sprint te trekken waar ze van opkijken. Ook wel is gehad dat wij dan een rondje atletiek baan moesten doen en zij met het hele zooitje even langs de mac waren gereden... dwazenF means you're fucked![]()
In totaal ben ik toch al wel zo'n half jaar gestopt.....verspreid over al die jarenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Roken ja...daar moet ik na 18 jaar ook maar eens mee stoppen. 1 challenge at a time!![]()
![]()
En je snuift af en toe een lijntje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef kruidkoekje het volgende:
Nog nooit gerookt
Ik drink niet en houd alleen van snacks/junkfood in t weekend![]()
Wat heb / had je aan je knieën als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef GotC het volgende:
Ik deed niet mee aan alle ren-dingen vanwege m'n knieën. Verder deed ik aan alles mee
En heb je geen last met hardlopen dan?"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
OK, het moet hier ook echt weer gaan gebeuren. Bijna 2 maanden zeer weinig gedaan i.v.m. blessure aan mijn enkel waarvan ik nog steeds niet weet wat het nou was, maar wel dat ik er nu geen last meer van heb.
Ik wil winterkleding gaan kopen ter motivatie.
Resistance is futile.![]()
Mmm t begon rond m'n 13e met Osgood Schlatter. Nu betwijfel ik die diagnose, aangezien ik geen bobbel onder m'n knie had en verder kwamen de klachten niet geheel overeen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat heb / had je aan je knieën als ik vragen mag?
En heb je geen last met hardlopen dan?
Mijn huidige diagnose die ik heb gekregen van een orthopeed is Patella Femoraal Pijn Syndroom. Oftewel: Je knieën 'sporen' letterlijk niet, kan niet lang in dezelfde houding staan/zitten/liggen (bij mij is het max 5 min, al hou ik dat al soms niet eens vol),
Met hardlopen valt het allemaal reuze mee! Dat is het grappigeIk moet van m'n fysio ook m'n bovenbenen versterken zodat die de klappen een beetje kunnen opvangen voor m'n knieën, en hardlopen helpt wel
.
Verder heb ik schoenen met al extra demping en nog een zooltje erin met nog meer demping.![]()
Yeah, ik heb een uur geleden les 5 gelopen.http://www.endomondo.com/workouts/27516213
Avg speed: 7:26 min/km
* sylvesterrr is trots op zichzelf.![]()
Ik mag tot en met vrijdag niet sporten (en niet douchen) omdat ze op dit moment een plak test aan het doen zijn bij me voor het testen op allergieen.
Niet tof!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Niet tofik ga vanavond extra m'n best voor je doen Lotje!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo te zien heeft iedereen over je post heen gelezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef chickylama het volgende:
Hoi Allemaal,
Wat leuk dat ik dit topic gevonden heb!
Ik wil graag mee kletsen.
Ik ben sinds gisteren begonnen met Running Coach van Renate Wennemars!
Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niks aan sport gedaan. Kan me niet heugen. Het werd dus hoog tijd! Mijn conditie is zoooo slecht. Les 1 was heel goed te doen.
Buiten het opbouwen van conditie hoop ik ook 13 kilo af te vallen.
groetjes!
Dus beter laat dan nooit... Welkom!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
paar weken terug weer begonnen, sinds vorige week loopt collega mee, wat betekend dat ik minder hard loop. Met effect: nu loop ik ipv korte eindjes in eens 30 minuten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Zo dat is nogal wat, maar fijn dat je wel kunt hardlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm t begon rond m'n 13e met Osgood Schlatter. Nu betwijfel ik die diagnose, aangezien ik geen bobbel onder m'n knie had en verder kwamen de klachten niet geheel overeen.
Mijn huidige diagnose die ik heb gekregen van een orthopeed is Patella Femoraal Pijn Syndroom. Oftewel: Je knieën 'sporen' letterlijk niet, kan niet lang in dezelfde houding staan/zitten/liggen (bij mij is het max 5 min, al hou ik dat al soms niet eens vol),
Met hardlopen valt het allemaal reuze mee! Dat is het grappigeIk moet van m'n fysio ook m'n bovenbenen versterken zodat die de klappen een beetje kunnen opvangen voor m'n knieën, en hardlopen helpt wel
.
Verder heb ik schoenen met al extra demping en nog een zooltje erin met nog meer demping.
Ik heb zelf 2x meniscus operatie gehad (aan dezelfde knie) en ik voel het nu wel een beetje als ik ren. Bij die revalidatie moest ik inderdaad ook mijn bovenbenen versterken.
Gister ben ik een looptest gaan doen (voor nieuwe schoenen) en de verkoopster zei dat ik erg recht liep, waarschijnlijk geen extra steun nodig heb, maar mijn eigen steunzolen wel in mijn sportschoenen moet gebruiken (helemaal niet bij stilgestaan!!!) omdat mijn voet anders de hele dag ondersteund wordt, BEHALVE tijdens het hardlopen, dat is natuurlijk niet goed.
De volgende les ga ik dit proberen, kijken of ik dan weer last van mijn kuit / buitenbeenspier (?) krijg. Sowieso moet ik nieuwe schoenen want de demping is uitgedroogd.
Extra demping heb ik ook nodig."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
nice!quote:Op woensdag 2 november 2011 07:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Yeah, ik heb een uur geleden les 5 gelopen.http://www.endomondo.com/workouts/27516213
Avg speed: 7:26 min/km
* sylvesterrr is trots op zichzelf.
Al lid van t Fok!team op endomondo?F means you're fucked![]()
Heb me net aangemeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
nice!
Al lid van t Fok!team op endomondo?![]()
Welke app is eigenlijk het fijnste? Gebruik nu runtastic PRO maar die grafieken slaan echt nergens op.![]()
Endomondo vind ik erg fijn. En het leuke is ook het Fok! Team, dat is motiverend
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies! Ik wil Swets voorbij op het leaderboardquote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Endomondo vind ik erg fijn. En het leuke is ook het Fok! Team, dat is motiverend
Succes ermee...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies! Ik wil Swets voorbij op het leaderboard![]()
![]()
Haha! Er komt bij mij vandaag nog 17.5 KM bij. Maar dan ga ik terug vallen, want vorige week heb ik meer gefietst.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies! Ik wil Swets voorbij op het leaderboard![]()
Endomodo werkte hier niet.. denk dat de gps in m'n telefoon gewoon crap is![]()
Morgen weer! Wellicht toch 's kijken of ik 'm aan de praat kan krijgen, is wel leuk!Ja doei.![]()
Dan kom ik aan 20KM de afgelopen weekquote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef GotC het volgende:
Ik ga het endomondo team gewoon puur voor hardlopen maken![]()
![]()
Ja voor alle sporttrackers.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Vincent17 het volgende:
Even een vraag. voor endomondo moet je overal internet hebben denk ik?![]()
Ik voel met je mee... Hier ook geen rennen, na een verstuikte enkel zaterdag. Wel wat krachttraining, en ik heb ook wel op de loopband gestaan voor stukken lopen op een helling.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik mag tot en met vrijdag niet sporten (en niet douchen) omdat ze op dit moment een plak test aan het doen zijn bij me voor het testen op allergieen.
Niet tof!
Ik heb het net zo nodig....![]()
![]()
Klopt. Bij endomondo heb je tijdens t rennen alleen gps nodig, uploaden wel internetquote:Op woensdag 2 november 2011 16:37 schreef Niara het volgende:
[..]
Alleen voor het uploaden bij Endomundo en sports-tracker zover ik weet.![]()
Zo, iedereen die zich had aangemeld bij de Fok! groep @ Endomondo is toegevoegdLeuk al die namen, weet alleen niet wie wie is
![]()
![]()
Zo'n vaag vermoeden had ik al, aangenaam
Ik zie dat ik het niet goed doe op de leaderboard. Zondag mag ik weer lopen van mijzelf.![]()
Dan pas? Ouwe!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef Wiehoe het volgende:
Zo'n vaag vermoeden had ik al, aangenaam
Ik zie dat ik het niet goed doe op de leaderboard. Zondag mag ik weer lopen van mijzelf.![]()
Ik ben dus die gast met de niet-Westerse naam.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef GotC het volgende:
Zo, iedereen die zich had aangemeld bij de Fok! groep @ Endomondo is toegevoegdLeuk al die namen, weet alleen niet wie wie is
![]()
![]()
Mja, Yur klaagde dat het alleen hardlopen wasquote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef Wiehoe het volgende:
Ook aangenaam.
Leaderboard is aangepast?![]()
![]()
Bij de teambeschrijving staat:quote:Op woensdag 2 november 2011 17:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, Yur klaagde dat het alleen hardlopen wasDus ook fietsen, zwemmers, langlaufers...alles wat Endo faciliteert!quote:Fok! sportievelingenOm maar te bewijzen dat we ook naar buiten durven
Mijn naam laat zich niet zo moeilijk raden volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef GotC het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Moet jij niet eens gaan lopen?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn naam laat zich niet zo moeilijk raden volgens mij![]()
![]()
![]()
Wel leuk, met zo veel mensen op Endomondo. Zo gaat het echt leven, supermotivatie
Ja, daar stem ik dus tegen he! Met de Mountainbike neem ik mn telefoon niet mee (ga nog al eens onderuit in een plas water) en met zwemmen neem ik hem ook niet mee! Dus dat zou flauw zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef YUR het volgende:
Dus ook fietsen, zwemmers, langlaufers...alles wat Endo faciliteert!
Alleen hardlopen hier!![]()
Eenschquote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, daar stem ik dus tegen he! Met de Mountainbike neem ik mn telefoon niet mee (ga nog al eens onderuit in een plas water) en met zwemmen neem ik hem ook niet mee! Dus dat zou flauw zijn.
![]()
Ik stap net van mn mountainbike afquote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, daar stem ik dus tegen he! Met de Mountainbike neem ik mn telefoon niet mee (ga nog al eens onderuit in een plas water) en met zwemmen neem ik hem ook niet mee! Dus dat zou flauw zijn.
Alleen hardlopen hier!
Ook eens!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
OK, jullie je zinquote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Wiehoe het volgende:
Hardlopen inderdaad. Andere fokkers zijn toch niet buiten te vinden
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet tofik ga vanavond extra m'n best voor je doen Lotje!
![]()
Thnx! Ik ga vanavond uit pure ellende maar weer wandelen om toch iets te doen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Statistieken van ons hardloopteam, al t hardlopen bij elkaar opgeteld
STATISTICS
- Has tracked 1231.31 km with average speed of 7:14 min/km in 148h:23m:26s
- Has 264 workouts and 0 related routes.![]()
![]()
En die met andere sporten erbijquote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef GotC het volgende:
Statistieken van ons hardloopteam, al t hardlopen bij elkaar opgeteld
STATISTICS
- Has tracked 1231.31 km with average speed of 7:14 min/km in 148h:23m:26s
- Has 264 workouts and 0 related routes.quote:- Has tracked 4599.20 km with average speed of 13.0 km/h in 353h:24m:01s
- Has 551 workouts and 0 related routes.F means you're fucked![]()
We stonden al verbaasd hierquote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die stink blackberry jat gewoon 5KM workout van me.![]()
![]()
Mmm, misschien dat ik me dan ook maar even aanmeld bij de Fok! loopgroep. Maar dan haal ik denk ik wel het gemiddelde tempo naar beneden."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Mijn naam is lekker Westersquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben dus die gast met de niet-Westerse naam.
Ach welneequote:Op woensdag 2 november 2011 18:12 schreef Wolken het volgende:
Mmm, misschien dat ik me dan ook maar even aanmeld bij de Fok! loopgroep. Maar dan haal ik denk ik wel het gemiddelde tempo naar beneden.Er zijn al paar mensen die nog helemaal niks met Endomondo hebben gedaan
![]()
![]()
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach welneeEr zijn al paar mensen die nog helemaal niks met Endomondo hebben gedaan
![]()
![]()
Morgenochtend staat op de planningquote:![]()
Eerst kids naar school, dan rennen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die stink blackberry jat gewoon 5KM workout van me.Klinkt als een Scandinavische naam, dat hoort toch wel bij het Westen.quote:Het gaat de laatste tijd slecht met BB. Eerst een paar dagen zonder internet en mail, en nu een ook nog een BB die criminele trekjes krijgt...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Die stink blackberry jat gewoon 5KM workout van me.![]()
Mn voornaam is inderdaad Scandinavisch, mn achternaam Tjechisch/Hongaars. Maar er zijn genoeg mensen die denken dat ik uit Turkije kom. Ook vanwege mn Indische lichte teintquote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een Scandinavische naam, dat hoort toch wel bij het Westen.
Is je achternaam een typisch Tsjechische/Hongaarse naam? Ik denk dat dat ook Scandinavisch zou kunnen kijken. Ik heb zo'n 1,5 jaar een relatie gehad met een (half) Zweedse, heb genoeg Scandinavische namen gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Mn voornaam is inderdaad Scandinavisch, mn achternaam Tjechisch/Hongaars. Maar er zijn genoeg mensen die denken dat ik uit Turkije kom. Ook vanwege mn Indische lichte teintHoezo is datquote:? Niet blij mee?
![]()
Yepquote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is je achternaam een typisch Tsjechische/Hongaarse naam? Ik denk dat dat ook Scandinavisch zou kunnen kijken. Ik heb zo'n 1,5 jaar een relatie gehad met een (half) Zweedse, heb genoeg Scandinavische namen gehoord.
[..]
Hoezo is dat? Niet blij mee?
Heel blij meequote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is je achternaam een typisch Tsjechische/Hongaarse naam? Ik denk dat dat ook Scandinavisch zou kunnen kijken. Ik heb zo'n 1,5 jaar een relatie gehad met een (half) Zweedse, heb genoeg Scandinavische namen gehoord.
[..]
Hoezo is dat? Niet blij mee?
Schotland ftw!
![]()
Gelukkig vandaag rustdag! Zojuist een massive bak Bami ramas op met kouseband, boontjes, ei, rund etc.
Neem aan dat GotC en Yur wel weten, dayang!![]()
Gelukkig heb ik alleen de kleur en de luiheid meegekregenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef ICND het volgende:
Gelukkig vandaag rustdag! Zojuist een massive bak Bami ramas op met kouseband, boontjes, ei, rund etc.
Neem aan dat GotC en Yur wel weten, dayang!
Uitslover!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... ik sta weer op de plek waar ik hoor![]()
Wacht maar!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... ik sta weer op de plek waar ik hoor![]()
tot morgen dan he...F means you're fucked![]()
Je loopt net een tandje sneller dan ik. Weer een uitdaging erbij voor mequote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Jammer van kilometer 3 en 5. Als ik daar ook rond de 5:35 had gelopen had ik een P.R.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... ik sta weer op de plek waar ik hoorIk had het zo naar m'n zin...
![]()
Wisselt hoor. Ik heb er heel veel dagen bij dat ik zo rond de 6:00/km loop. Gek genoeg loop ik vaak het best als ik die dag ook gefietst heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Je loopt net een tandje sneller dan ik. Weer een uitdaging erbij voor me![]()
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef GotC het volgende:
Al gaat iemand anders je zometeen al voorbij denk ik![]()
![]()
Precies! Daarom ga ik nog jaaaren mee!quote:
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Maar een donderwolk is ook kort maar hevig.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:06 schreef Wolken het volgende:
[..]
Precies! Daarom ga ik nog jaaaren mee!![]()
Volgens mij heb je het nu over mijn relaties..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar een donderwolk is ook kort maar hevig.![]()
Ik heb al 2 vriendjes op Endomondo! Morgen maar proberen om een paar plekjes hoger te komen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Ik ken je relaties niet. Ik weet dat je hardloopt en that's good enough for mequote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu over mijn relaties..![]()
Ik heb al 2 vriendjes op Endomondo! Morgen maar proberen om een paar plekjes hoger te komen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nu over mijn relaties..![]()
![]()
![]()
tja, live sucks and then you die.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Wiehoe het volgende:
Ha die Swets, je bent alweer van je troon gestoten.![]()
Wow... dat was al mijn levensmotto alleen dan minder beknoptquote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tja, live sucks and then you die.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Het eindigt meestal met: Je moet toch ergens aan dood gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Live sucks a lot and then you die all alone a painful death?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Sorry, soort van taalpurist als t om de Engelse taal gaatquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Life sucks a lot and then you die a painful death all alone?![]()
![]()
Ik heb mijn engels verchineesd voor m'n werk. Dus ik spreek het tegenwoordig heel jip en jannekerigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, soort van taalpurist als t om de Engelse taal gaat![]()
![]()
Guppyfriendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wie is nou eigenlijk de fokker die me voorbij is gegaan?![]()
Volgens mij Guppyfriend.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wie is nou eigenlijk de fokker die me voorbij is gegaan?
@GotC:![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij Guppyfriend.
@GotC:!
![]()
Het is dat ik nog even moest scrollen om de spelling van Guppyfriend te controleren, anders was ik eerder.quote:![]()
Ben niet voor niks de beheerder van het teamquote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is dat ik nog even moest scrollen om de spelling van Guppyfriend te controleren, anders was ik eerder.![]()
![]()
Ja maar ik sla hier en daar vanalles over hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed bezig, overmorgen ga ik les 6 lopen... Je bent zo'n 5 á 6 weken verder dan ik.Heb al een aantal 5km wedstrijden dit jaar gelopen maar had t iets laten versloffen
.
![]()
Een opfriscursus hardlopen dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar ik sla hier en daar vanalles over heHeb al een aantal 5km wedstrijden dit jaar gelopen maar had t iets laten versloffen
.
![]()
![]()
Yupquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een opfriscursus hardlopen dus.Vorig jaar maart voor t eerst Evy gedaan
![]()
![]()
Zelfde geldt voor mij ja...afgelopen maart liep ik 10km in een uurquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een opfriscursus hardlopen dus.F means you're fucked![]()
Dat bestaat nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is hier inderdaad gezellig, soms té gezellig heb ik het idee.
Té gezellig?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is hier inderdaad gezellig, soms té gezellig heb ik het idee.Hoe kan dat nou?
![]()
Leuk gelopen weer vandaag
Ik deed in les 26 33 min. over 5km. Lekker snel
Totaal 5,75 km met 2 keer een minuutje gewandeld. Nog 1 les
endomondo
Ik wil ook wel in het fok!team, btw.heitieh![]()
Dan moet je jezelf even toevoegenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Leuk gelopen weer vandaag
Ik deed in les 26 33 min. over 5km. Lekker snel
Totaal 5,75 km met 2 keer een minuutje gewandeld. Nog 1 les
endomondo
Ik wil ook wel in het fok!team, btw.![]()
![]()
Jaaaaaah, morgen mag ik weer hobbelen, kijken of ik over mijn zwemafstand van vandaag kom. Op naar de 4 km!![]()
Succes!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jaaaaaah, morgen mag ik weer hobbelen, kijken of ik over mijn zwemafstand van vandaag kom. Op naar de 4 km!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgen om half 6 eruit om voor mijn werk les 19 te gaan lopen.
Welterusten!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Toch nog maar een rondje gedaan. Zo langzaam mogelijk gelopen en dat ging goed. Geen pijn bij mijn schenen zoals de laatste keer.![]()
Hoorde je m'n peptalks nog?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Wiehoe het volgende:
Toch nog maar een rondje gedaan. Zo langzaam mogelijk gelopen en dat ging goed. Geen pijn bij mijn schenen zoals de laatste keer.![]()
![]()
Booquote:Met Endomondo kan je een peptalk vanaf de computer sturen naar degene die aan het sporten is. En die hoort dat dan
![]()
![]()
Volgende keer dan maarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef Wiehoe het volgende:
Ow ik zie op mn telefoon dat het uitstond
Maar nu niet meer![]()
![]()
Ahh, nu zie ik ze bij de workout staan. Dat is wel tof.
Denk wel dat ik me was doodgeschrokken als ik ineens uit het niets wat hoorde zo midden in het niets.![]()
Valt wel meequote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Wiehoe het volgende:
Ahh, nu zie ik ze bij de workout staan. Dat is wel tof.
Denk wel dat ik me was doodgeschrokken als ik ineens uit het niets wat hoorde zo midden in het niets.Vind t altijd wel leuk
![]()
![]()
Oké, ik snap dat endomundo gebeurde niet echt. Ik het alleen wifi op mijn telefoon, maar als ik thuis ben, dus internet. Kan ik dat dus dan gebruiken of hoe zit dat ?![]()
![]()
Oké, ik snap er nog niet zo veel van. Hoe kan ik mijn naam invullen? Nu staat er alleen een e-mail account. En hoe kan ik dan jullie toevoegen?![]()
http://www.endomondo.com/teams/2135352 Hier kan je jezelf in ieder geval inviten. Naam etc kan daar ook wel bij settings worden ingesteld.![]()
Je moet wel GPS hebben om je activiteit te kunnen trackenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:19 schreef Vincent17 het volgende:
Oké, ik snap dat endomundo gebeurde niet echt. Ik het alleen wifi op mijn telefoon, maar als ik thuis ben, dus internet. Kan ik dat dus dan gebruiken of hoe zit dat ?
En ik krijg een mailtje als iemand bij t Team wil![]()
![]()
Ik ook van jou ookquote:
Dat was les 15met 2-3-4-5-6-7 minuten! Het was zwaar, maar ik was niet zo kapot als met les 14
De ene keer gaat het moeilijker dan de andere keer, terwijl je op basis van het schema anders zou verwachten. Dan ben je gewoon vermoeider ofzo, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook van jou ook
Dat was les 15met 2-3-4-5-6-7 minuten! Het was zwaar, maar ik was niet zo kapot als met les 14
heitieh![]()
Bwuh, superverkouden, strot vol slijm, dus maar even niet lopen vandaag...sh*t! Ik had wel zin in 10-10-12.
***![]()
Even de kinderen naar school brengen en daarna lopen![]()
Twijfel nog of ik niet te warm gekleed ben (3/4 tight en longsleeve)..
5-7-7-5 staat op het programma
Klopt wel denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 08:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De ene keer gaat het moeilijker dan de andere keer, terwijl je op basis van het schema anders zou verwachten. Dan ben je gewoon vermoeider ofzo, denk ik.en ik kreeg zelfs een kus van Evy
Trouwens, ik heb opeens toch vrij kunnen krijgen voor 27 december, ik zou dus kunnen meedoen aan de derde kerstdagloop hier in Arnhem. Dat is 7 km, en theoretisch zou ik dat dan moeten kunnen.
Wat denken jullie? Doen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sow, dat wordt moeilijk voor jou!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag een rustdagje ingeplanned. Niet lopen EN niet fietsen.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door NouMooiNiet op 03-11-2011 10:36:35 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ja doen!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt wel denk iken ik kreeg zelfs een kus van Evy
Trouwens, ik heb opeens toch vrij kunnen krijgen voor 27 december, ik zou dus kunnen meedoen aan de derde kerstdagloop hier in Arnhem. Dat is 7 km, en theoretisch zou ik dat dan moeten kunnen.
Wat denken jullie? Doen?
Ik ben ook bijna klaar met Evy. Misschien is hier binnenkort ook wel zoiets te doen
heitieh![]()
Warm.
Zwaar.
Erg warm.
Volgende keer weer gewoon korte mouwen en kortere broek.
En m'n GPS zitten ook wat rare hoekjes in m'n route
Dat heb ik soms ook met mijn GPS. Dan lijkt het dat ik vrij snel gelopen heb, maar eigenlijk zijn de aantal meters dat de GPS heeft bepaald veel meer dan eigenlijk de werkelijke afstand. Erg irritant is dat.![]()
De laatste tijd merkte ik dat het ook tijd is geworden om wat aan mijn conditie te doen. Gisteren Endomondo gedownload, schoentjes aan en gaan lopen. Volgens Endomondo heb ik 3.05km gelopen in 15 minuten en 27 seconden. Gemiddelde snelheid: 5.04min/km. En moe dat ik was, pff. Het doel is dat ik zeker 10 kilometer achter elkaar kan hardlopen.. dus ik ga maar eens flink aan het trainen.
Wat is dat Evy ofzoiets waar jullie het over hebben? Verder nog iemand tips, nu loop ik gewoon zonder interval oid. Na 1 km ff rekken en daarna weer verder.Love, Peace & Beats!![]()
Je loopt te hard en te verquote:Op donderdag 3 november 2011 10:06 schreef mooileve het volgende:
De laatste tijd merkte ik dat het ook tijd is geworden om wat aan mijn conditie te doen. Gisteren Endomondo gedownload, schoentjes aan en gaan lopen. Volgens Endomondo heb ik 3.05km gelopen in 15 minuten en 27 seconden. Gemiddelde snelheid: 5.04min/km. En moe dat ik was, pff. Het doel is dat ik zeker 10 kilometer achter elkaar kan hardlopen.. dus ik ga maar eens flink aan het trainen.
Wat is dat Evy ofzoiets waar jullie het over hebben? Verder nog iemand tips, nu loop ik gewoon zonder interval oid. Na 1 km ff rekken en daarna weer verder.Voorzichtig aan, je hebt zo een blessure.
![]()
Zoo, snelheid van 5:04min/km is wel vrij snel als je begint. Al eerder gelopen?
Evy Gruyaert heeft trainingen gemaakt voor beginnende hardlopers, zodat er geleidelijk tempo wordt opgebouwd. Eerder waren ze vrij te downloaden als podcast, mag dat mocht niet meer. Met een beetje creativiteit zijn ze overigens nog wel ergens te vinden.
Mijn tip, lopen met een trainingschema. Dan wel met Evy, dan wel iets anders. Maar vooral niet te snel van start. 5:04min/km is echt snel voor een beginner.![]()
Ik sport wel, ik ben keeper bij een kantine-elftal. Tijdens de wedstrijden ben ik dus wel aan het sporten maar als keeper zijnde bouw je nou niet echt een indrukwekkende conditie op natuurlijk. Één keer in de 2 weken ga ik wel trainen (doel is nu ook om elke week te gaan), de keeperstrainingen zijn wel behoorlijk inspannend, maar om nou echt te zeggen dat ik veel loop.. nee, dat niet.
Een trainingsschema is wel een goed puntje om mee te werken. Ik zal vanavond eens kijken. Ik denk dat ik vanavond ook maar meteen weer ga lopen, want wonder boven wonder heb ik geen spierpijn/pijntjes.
Love, Peace & Beats!![]()
Volgende tip, vanavond niet lopen.Een goede conditie zegt nog niets over de spieropbouw etc. Zoals Swets ook zegt. Voorzichtig met blessures.
Bijna alle trainingschema's geven ook een of twee rustdagen tussen hardlopen in.![]()
Zorg ervoor dat je kan blijven praten tijdens het lopen. 5min/km is behoorlijk rap (voor een beginner). Nu ken ik je basisconditie niet, maar het lijkt me te hoog gegrepen voor een eerste keer. Ga rustig lopen, op een tempo dat je nog makkelijk hele gesprekken aankan en bouw langzaam het aantal minuten dat je loopt op.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit te twijfelen of ik wel ga lopen vandaag.
Deze week heb ik al ongeveer 9 buisjes bloed moeten laten afnemen, ben vanochtend out gegaan tijdens het prikken.
Het zal niet verstandig zijn om te gaan, wel?"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Zou ik even overslaan inderdaad!
Wel leuk trouwens, zoveel nieuwe mensen bij het Endomondo Fok! Team
Overigens lopen E.T. en ik regelmatig over deze weg: http://rijntest.intermax.(...)de-weg-van-Kralingen![]()
WAAAT, waarom staat mijn afstand er nog niet bij? ik heel hard ruim 4 km. lopen (met nog even wat small talk tussendoor) en hij staat er niet eens tussen! Pffffffffff...![]()
Morgenochtend of morgenavond Evy les 6 lopen, maar nu eerst naar school voor een toets (1 uur reizen voor een toets van nog geen 1,5 uur).![]()
![]()
Heb je de optie voor automatisch delen op je telefoon wel aan staan?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
WAAAT, waarom staat mijn afstand er nog niet bij? ik heel hard ruim 4 km. lopen (met nog even wat small talk tussendoor) en hij staat er niet eens tussen! Pffffffffff...![]()
![]()
Ja, hij was traag als dikke strontquote:Op donderdag 3 november 2011 17:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je de optie voor automatisch delen op je telefoon wel aan staan?net zoals ik in kilometer 3
![]()
![]()
Wat was er precies traag?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hij was traag als dikke strontnet zoals ik in kilometer 3
![]()
Ik op mijn computer willen kijken hoe en wat ik gelopen had (eerste keer via endomondo), maar het stond er niet op.. na 10 min. nog steeds niet... Maar nu wel!quote:![]()
![]()
Hier staat het er praktisch direct opquote:Op donderdag 3 november 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik op mijn computer willen kijken hoe en wat ik gelopen had (eerste keer via endomondo), maar het stond er niet op.. na 10 min. nog steeds niet... Maar nu wel!Ach, zolang het er maar op staat
![]()
![]()
Yup, wel jammer dat ik nooit de lijst zal aanvoeren daar ik maar 2x in de week hardloop.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier staat het er praktisch direct opAch, zolang het er maar op staat
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, wel jammer dat ik nooit de lijst zal aanvoeren daar ik maar 2x in de week hardloop.Jij loopt vlakbij m'n werk!
![]()
Oh dat Endomondo gedoe klinkt echt tof. Helaas heb ik geen coole smartphone ofzo, dus dan kan ik daar niks mee zeker?![]()
Vandaag weer gelopen, 3.9 km gedaanIk loop tegenwoordig trouwens met mijn hond, is eigenlijk nog best leuk gezeldschap haha.
Zo, net weer terug van 5km hardlopen. Nog steeds erg warm weer buiten, ook op dit tijdstip nog. Wel zo fijn.![]()
Zo, net gelopen. Ik ga dus nóóit meer lopen na het eten 's avonds. Echt vanaf de 2e km m'n eten half in m'n keel
Maargoed, les 24 bijna helemaal uitgelopen, 1 minuutje eerder gestopt en 1 minuutje langer gelopen omdat t anders echt fout ging.
Qua snelheid tevreden, erg constant
http://www.endomondo.com/workouts/rOk91vsuO7E
En Wolken, bedankt voor de peptalk![]()
![]()
![]()
Ik ben ruim een uur onderweg en minder dan een uur op school geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgenochtend of morgenavond Evy les 6 lopen, maar nu eerst naar school voor een toets (1 uur reizen voor een toets van nog geen 1,5 uur).
Morgenochtend maar eens lopen, kan ik weer heerlijk ontspannen.![]()
![]()
Ik ben met het OV naar m'n werk 2 uur enkele reis bezig. En dan ga ik om half 7 weg en kom om half 7 weer thuis. Dus wees allen blij dat jullie maar een uurtje oid ergens hoeven te zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben ruim een uur onderweg en minder dan een uur op school geweest.
Morgenochtend maar eens lopen, kan ik weer heerlijk ontspannen.![]()
![]()
![]()
Oef, 2 uur enkele reis lijkt mij echt niks. Ik vind het al erg genoeg om wekelijks 2 keer op en naar Amsterdam te rijden (1,5uur enkele reis). Die dagen ben ik van 6 tot 19 onderweg/aan het werk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben met het OV naar m'n werk 2 uur enkele reis bezig. En dan ga ik om half 7 weg en kom om half 7 weer thuis. Dus wees allen blij dat jullie maar een uurtje oid ergens hoeven te zijn![]()
De rest van de dagen kan ik gelukkig op het kantoor in mijn woonplaats werken.
Heb vanmiddag een huurappartement in Utrecht (Leidsche Rijn) bezichtigd, waarschijnlijk ga ik 'm aanvaarden. Vanaf daar is het 30-40 minuten rijden naar Amsterdam (met OV circa 1 uur en 20 minuten deur tot deur).![]()
![]()
Gatverdamme wat een reistijden GotC! Waar werk je in vredesnaam, Amsterdam fzo? Nee, nog verder vanuit jou woonplaats.. waar werk je?!?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De Meern of all placesquote:Op donderdag 3 november 2011 20:19 schreef slacker_nl het volgende:
Gatverdamme wat een reistijden GotC! Waar werk je in vredesnaam, Amsterdam fzo? Nee, nog verder vanuit jou woonplaats.. waar werk je?!?. Lijkt niet onwijs dramatisch qua afstand (62 km), maar met t OV is het drama. Slechte connecties, 3x overstappen en overal 10-15 min wachten.
Met de auto is het 45-60 min. Incl de reguliere file.
Maarrrrrrrrr! Ik ben gedetacheerd heDus over paar weken kan ik zomaar weer ergens anders aan t werk zijn.
![]()
Ik vind t tot nu toe alleen maar interessant, gezellig en verfrissendquote:Op donderdag 3 november 2011 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Detachering lijkt me zo'n verschrikking he. Continu nieuwe mensen leren kennen, netwerken, processen verbeteren..en af en toe beetje werken
.
![]()
Dat lijkt op mijn werkquote:Op donderdag 3 november 2011 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind t tot nu toe alleen maar interessant, gezellig en verfrissend. Continu nieuwe mensen leren kennen, netwerken, processen verbeteren..en af en toe beetje werken
.
Behalve dan dat interessante. En dat gezellige. En dat verfrissende. En dat verbeteren. En dat werken.F means you're fucked![]()
Ik ga vrijdagmiddag rennen. Het is te lang geleden en ik ben het zat om het elke keer weer uit te stellen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Morgen mag ik weer lopen!! WhoeeeeWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat lijkt op mijn werk
Behalve dan dat interessante. En dat gezellige. En dat verfrissende. En dat verbeteren. En dat werken.![]()
![]()
mm ik krijg een blessure....links en rechts langs mn enkel trekt t als ik ren,zaterdag al rust genomen,maar toch weer last. Damn![]()
Oké waarschijnlijk morgen of zaterdag voor het eerst loopschoenen kopen. Wij hebben hier een sportzaak (sport2000) en een loopcentrum. Als nou na een analyse bij het loopcentrum blijkt dat ik 'normaal' loop, kan ik dan ook gewoon schoenen bij de sport2000 uit zoeken?![]()
Wel volhouden inderdaad anders zak je weer wat terugquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef Maraca het volgende:
Ik ga vrijdagmiddag rennen. Het is te lang geleden en ik ben het zat om het elke keer weer uit te stellen![]()
![]()
Ik ook zaterdag weer lopen
@vincent, werkelijk geen idee... Wat is dat loopcentrum voor iets dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Same here. En zaterdag een wedstrijdje mietjesballenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen en zondag lopen... is de planning.F means you're fucked![]()
Dat is zeg maar zo'n soort runnersworld. Die helemaal gespecialiseerd is in hardlopen etc. Ook met zo'n uitgebreide loopanalyse.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ook zaterdag weer lopen
@vincent, werkelijk geen idee... Wat is dat loopcentrum voor iets dan?
Maarja, ik ben niet zo heel rijk, dus ik wil het liefst geen 150 euro of zo betalenDat is voor mij een maandloon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: