Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Ik wilde nét een nieuw deeltje openen, ik was het wachten ook beu.
Over zichtbaarheid: Mijn shirt heeft reflecterende streepjes op de achterkant. Daarnaast neem ik ook een LED-lampje mee om extra op te vallen. Verder loop ik ook op de stoep/het fietspad (met lantaarnpalen).
Een extra hesje lijkt mij niet nodig en ook niet comfortabel.
I know GotC, zag er ook 2 lopen zonder hesje midden op de weg, dan ben je wel echt een beetje raar. Maarja ik liep gewoon op de stoep met om de 5 meter een lantaarnpaal het hele rondje en aangezien ik niet zo snel bruin wordt zijn mijn benen echt melkfles dit seizoen hahaha. Als je mij nog over het hoofd ziet ben je echt gewoon slechtziend op zijn minst.
Oja en net als sylvesterrr zijn de enkele logo's die (voorop) zitten reflecterend.
Ik wilde nét een nieuw deeltje openen, ik was het wachten ook beu.
Over zichtbaarheid: Mijn shirt heeft reflecterende streepjes op de achterkant. Daarnaast neem ik ook een LED-lampje mee om extra op te vallen. Verder loop ik ook op de stoep/het fietspad (met lantaarnpalen).
Een extra hesje lijkt mij niet nodig en ook niet comfortabel.
Van zo'n hesje merk je niets... dus wat dat betreft vind ik dat extra stukje veiligheid wel fijn
Wat leuk dat ik dit topic gevonden heb! Ik wil graag mee kletsen.
Ik ben sinds gisteren begonnen met Running Coach van Renate Wennemars! Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niks aan sport gedaan. Kan me niet heugen. Het werd dus hoog tijd! Mijn conditie is zoooo slecht. Les 1 was heel goed te doen. Buiten het opbouwen van conditie hoop ik ook 13 kilo af te vallen.
Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef ICND het volgende: I know GotC, zag er ook 2 lopen zonder hesje midden op de weg. Maarja ik liep gewoon op de stoep met om de 5 meter een lantaarnpaal het hele rondje en aangezien ik niet zo snel bruin wordt zijn mijn benen echt melkfles dit seizoen hahaha. Als je mij nog over het hoofd ziet ben je echt gewoon slechtziend op zijn minst.
Oja en net als sylvesterrr zijn de enkele logo's die (voorop) zitten reflecterend.
Paar logo's zullen niet echt opvallen als je moet oversteken oid Ik liep ook continu op een voetpad/fietspad waar verlichting was, maar wat is de moeite van een hesje aan doen?
Paar logo's zullen niet echt opvallen als je moet oversteken oid Ik liep ook continu op een voetpad/fietspad waar verlichting was, maar wat is de moeite van een hesje aan doen?
Oh niks hoor, die 2 gram extra merk je zoals Yur al zei toch niet. Maar ik vond het deze keer echt zware overkill (heb ook een paar keer overgestoken maar hee...kijk jij niet 3x om als je oversteekt dan?).
En alsnog draag ik LED lampjes en het lampje van het shirtje knipperend aan En ook op mijn shirt zijn hele vlakken reflecterend. Liever flink opvallend dan 1x net niet
Oh niks hoor, die 2 gram extra merk je zoals Yur al zei toch niet. Maar ik vond het deze keer echt zware overkill (heb ook een paar keer overgestoken maar hee...kijk jij niet 3x om als je oversteekt dan?).
Oh jawel, zeker wel. Maar ik heb liever dat andere mensen mij ook kunnen zien . Hoeft er maar 1 te zijn die je niet goed ziet
Afijn, differenct opinions waar we toch nooit uitkomen Andere omgevingen ook (ik weet hoe de buurt bij jou in elkaar zit, die bij mij is echt een ghost town daarmee vergeleken) dus imo onvergelijkbaar.
Als ik van de week weer ga rennen doe ik 2 hesjes aan!
Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef ICND het volgende: Afijn, differenct opinions waar we toch nooit uitkomen Andere omgevingen ook (ik weet hoe de buurt bij jou in elkaar zit, die bij mij is echt een ghost town daarmee vergeleken) dus imo onvergelijkbaar.
Als ik van de week weer ga rennen doe ik 2 hesjes aan!
Veiligheid voor alles Zelfs Evy zei het tijdens les 22