SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Gelukkig maar inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef Supersoep het volgende:
Gelukkig is Money er nog, anders zou ik het in dit topic ook even niet meer zien zitten.
hij doet dit al 5 jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef Sephael het volgende:
Ik ken het verhaal achter dit alles niet, maar ik vind dat dit soort dingen best op een andere manier gezegd kunnen worden. Misschien is dat ook gedaan, maar dan heb ik dat gemist.
Ja echt een andere weg naar haar is er niet.quote:
Pro-tip spring niet voor de treinquote:Op donderdag 3 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
We zien het niet zitten, ik zou zelfmoord plegen.
Dag jongemanquote:
Maar ik zit in een andere klas, zit op een andere afdeling, heb meestal op andere tijden pauzes en nog belangrijker ik ken geen van haar vriendin.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon praten ook niet ??? Heloef , ik denk namelijk dat je meer merkt aan hoe ze je vind door gewoon gesprek en niet door facebook
Dat denk ik ook. Nogmaals, fck Feestboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon praten ook niet ??? Heloef , ik denk namelijk dat je meer merkt aan hoe ze je vind door gewoon gesprek en niet door facebook
Waarom is dat nou weer een akward situation , gewoon een praatje met iemand aanknopen is helemaal niet raar hoor. Het is niet zo dat je vanuit het niets een hele liefdesverklaring doet.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik zit in een andere klas, zit op een andere afdeling, heb meestal op andere tijden pauzes en nog belangrijker ik ken geen van haar vriendin.
Dus het is Feestboek of er uit het niets op afstappen en dat word een akward situation.
Volgens mijn collega's was ik vandaag jarigquote:
Hoe kwamen ze erbij?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mijn collega's was ik vandaag jarig![]()
Ja maar dan moet ik nog wel goed moment vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer een akward situation , gewoon een praatje met iemand aanknopen is helemaal niet raar hoor. Het is niet zo dat je vanuit het niets een hele liefdesverklaring doet.
zeggen dat je dat niet prettig vondquote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zouden jullie handelen als een vriend schijnbaar het fijn vind om zijn issues met werk bij me te dumpen maar uberhaupt niet vraagt hoe het met mij is is of met mijn moeder ??
Degene weet dus van de situatie van mijn moeder
Zeggen wat je hier zegt, en wat je er van vindt. Kijken wat ie zegt en of het anders wordt.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zouden jullie handelen als een vriend schijnbaar het fijn vind om zijn issues met werk bij me te dumpen maar uberhaupt niet vraagt hoe het met mij is is of met mijn moeder ??
Degene weet dus van de situatie van mijn moeder
Thanx , ik denk inderdaad dat ik soms iets te begripvol voor mensen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
Blijkbaar laat jij je vaak als klaagmuur gebruiken. Dit is niet de eerste keer dat je aangeeft dat je het zat bent. Schijnbaar ben je tegen hem niet zo duidelijk als dat je hier bent.
Sterkte met je moeder btw. Moet er niet aan denken.
Laatste post van vandaag. Ik wens jullie een fijne voortzetting van de avond . Cheers!
De laatste weken heel vaak hetzelfde zinnetje gehoord.. En inderdaad, ik wil geen andere vis!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
Bwegh mensen die denken je kunnen te kalmeren met de zin "er zwemmen meer vissen in de zee"
Alsof ik godverdomme een andere vis wil joh.
Oh ja die zijn er ook wel hoor maar het valt altijd een beetje tegen als je even in mindere tijden zulke mensen tegenkomt. Helemaal omdat ik zelf iemand ben die er vaak juist is voor vriendenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Sephael het volgende:
Ik krijg ook het idee dat het hem niet zo veel kan schelen. Inderdaad egocentrisch en egoïstisch. Tijd om tegen een andere vriend(in) je verhaal te doen?
Ik ben nog niet echt afgewezen maar toch het word een lastig verhaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
De laatste weken heel vaak hetzelfde zinnetje gehoord.. En inderdaad, ik wil geen andere vis!
Ah, okee. Dit komt nog even bovenop je oorspronkelijke frustraties zeg maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ja die zijn er ook wel hoor maar het valt altijd een beetje tegen als je even in mindere tijden zulke mensen tegenkomt. Helemaal omdat ik zelf iemand ben die er vaak juist is voor vrienden
Hoe wijs je iemand "niet echt" af?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt afgewezen maar toch het word een lastig verhaal.![]()
Maar ik heb geen behoefte aan een andere vis.
Hij wou mij daar mee plagen ofzoquote:
Ja inderdaad en daarom ook is het even verstandig hem niet te spreken want ik denk inderdaad dat hij over zijn werk begint en ik daar even helemaal niet op zit te wachten , helemaal ook omdat die gewoon echt niet vraagt naar mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ah, okee. Dit komt nog even bovenop je oorspronkelijke frustraties zeg maar.
Ik ben niet geaccepteerd op Facebook, ja ik weet dit klinkt heel dom.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe wijs je iemand "niet echt" af?
Doordat de ander nog niet echt geprobeerd heeft , men kan je ook niet afwijzen als je niets probeert.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe wijs je iemand "niet echt" af?
Het klinkt alsof je hem er mee wil pakken. Misschien even voor je zelf kiezen door niet zijn problemen er nog bij te nemen. Komt min of meer op hetzelfde neer, maar ik vind die tweede toch belangrijker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad en daarom ook is het even verstandig hem niet te spreken want ik denk inderdaad dat hij over zijn werk begint en ik daar even helemaal niet op zit te wachten , helemaal ook omdat die gewoon echt niet vraagt naar mij.
Dus heb ik eigenlijk ook zoiets van laat hem nu maar eens lekker links liggen en als hij het moeilijk heeft ben ik er dus ook niet meer voor hem.
Vroeger, toen we nog geen social media hadden, heb ik het eens aangedurfd om het in het echt te proberen. Ook niet goed afgelopenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet geaccepteerd op Facebook, ja ik weet dit klinkt heel dom.
Alleen het ding is een ander gast uit mijn klas die is wel geaccepteerd.![]()
Het gaat er mij eigenlijk meer om dat ik nu niet meer weet hoe contact met haar te leggen.
Haar opzoeken op facebook en haar zelf toevoegenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet geaccepteerd op Facebook, ja ik weet dit klinkt heel dom.
Alleen het ding is een ander gast uit mijn klas die is wel geaccepteerd.![]()
Het gaat er mij eigenlijk meer om dat ik nu niet meer weet hoe contact met haar te leggen.
Waarom?quote:
Dat heb ik gedaan, dat word dus niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar opzoeken op facebook en haar zelf toevoegen
Ik voel je pijn broeder.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog geen social media hadden, heb ik het eens aangedurfd om het in het echt te proberen. Ook niet goed afgelopen
Nee , ik wil hem er niet mee pakken maar ik ga ook geen luisterend oor zijn als hij uberhaupt niet eens interesse in mij toont. En juist door geen contact op te nemen me op andere mensen te concentreren kies ik meer voor mezelf.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Sephael het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hem er mee wil pakken. Misschien even voor je zelf kiezen door niet zijn problemen er nog bij te nemen. Komt min of meer op hetzelfde neer, maar ik vind die tweede toch belangrijker.
solly dat had ik niet begrepen. My bad.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, dat word dus niet geaccepteerd.
Feestboek is het ideale hosselplatform voor een lafbek zoals ik.quote:
+1quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestboek is het ideale hosselplatform voor een lafbek zoals ik.
Correct, 1 puntje voor jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goedenavond mensen
Feestboek == facebook?
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1![]()
ik moet daar meer gebruik van gaan maken
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef benzin het volgende:
Hoe jullie tegen me doen doet me pijn. Ben al wel weg
Maar, als hij wel serieus is dan deed het pijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.
Ik mag het toch hopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dat nou ???quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik twijfel. Gezien zijn huil posts kán het serieus zijn, maar aan de andere kant kan je het ook niet serieus nemen.quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
solly dat had ik niet begrepen. My bad.
Helaas dan houd het op denk ik
Zo moet je niet denken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeft
Sterkte manquote:
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, dat word dus niet geaccepteerd.
Nee volgens mij maandag.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?
Dat is waarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, Facebook is hoe dan ook niet bedoeld om willekeurige mensen toe te voegen
Neuh dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm, heb je ook een berichtje gestuurd ofzo?
Naar Newbie? Veel plezier dit weekendquote:
Ehm, nee, dat is zondag pas.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een paar uurtjes en dan neuken toch?
Oh, nog even wachten dus. Succes met je tentamen morgen!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat is zondag pas.
Nu naar Enschede om morgenochtend een tentamen te maken
Bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 21:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh, nog even wachten dus. Succes met je tentamen morgen!
Zoals... hier posten?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had vanmiddag trouwens goede ideeën opgedaan hier om me in de trein te vermaken.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
FOK! staat bekend om zijn treinfappers, is het niet?
Ja hallo.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
Heloef en ValHallen zitten potverdorie gewoon te baggeren in TAL. Wie was vandaag aan de beurt om op ze te passen?
Gave UIquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij gaat newbie fappen in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het doet, kondig het dan niet aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik toch ook niet gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het doet, kondig het dan niet aan.
Was je de enige in de coupe?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik toch ook niet gedaan?
Net had mijn trein geen internet, en had ik toch niets beters te doen.
Oh het was net.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je de enige in de coupe?
[Facepalm]quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu ook het treinstelnummer wel even weten, dan weet ik waar ik niet in moet stappenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het was net.
Okee ik durf niet meer met de trein te reizen nu.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.
Anders is er geen kunst aan natuurlijk
De hebben allemaal al fappend mee zitten kijken natuurlijk?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.
Anders is er geen kunst aan natuurlijk
Ik neem voortaan de bus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef Sephael het volgende:
Volgens mij is het gezellig in de trein.
Nee, da's alleen Socios.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij komt gelukkig nooit in de Zuidtangent.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht
Alleen de bus in de regio Twente.quote:
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.quote:
Oh ja, bedankt voor de correctie.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.
Hmm... is een groot verschilquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de correctie.
Wacht.. wat?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.
Treinreizen is na vandaag nooit meer hetzelfde.quote:
Hij was treinenliefhebber dus iedereen zei continu dat hij op treinen fapte.quote:
Fietsen ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Treinreizen is na vandaag nooit meer hetzelfde.
Neem het vooral ook lekker serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm..
[..]
Hmm... is een groot verschil
Ik ben bloedserieus hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem het vooral ook lekker serieus.
Ik geloofde het niet, maar je bent dus echt serieus?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Dat is dus het enge aan jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Krijg je dan nachtmerries?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef mrk.n het volgende:
Maar serieus, er zijn mensen die dat dus daadwerkelijk doen. Je zou maar in een trein zitten en je betrapt iemand op fappen. Van de meeste mensen wil ik het niet eens weten, laat staan dat ik het hoef te zien.
Jou geloof ik ook wel. Maar dat van Socios niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Sorry, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald moet ik het gewoon doen ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het enge aan jou.
Je meent het ook.
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het enge aan jou.
Je meent het ook.
Een beetje eng en een beetje leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.
Wie heeft er nu last van?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald moet ik het gewoon doen ofzo
Anders denk ik er weer aan elke keer als ik weer in de trein zit
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet, maar je bent dus echt serieus?Waarom zou je dat ooit doen? Je kan toch ook wel een poosje wachten tot je thuis bent.
Nee gewoon nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.
Een vrouw prima, maar alsjeblieft alsjeblieft ALSJEBLIEFT geen man.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste mannen willen echt wel een vrouw betrappen
Jij fapt altijd in een gesloten kamer als er niemand thuis is met de gordijnen dicht?quote:
Ja, lekker gek in de trein. Heerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er nu last van?gewoon lekker doen
ik geef je groot gelijk
Ik hoef anders geen lelijke vrouw te betrappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste mannen willen echt wel een vrouw betrappen
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een vrouw prima, maar alsjeblieft alsjeblieft ALSJEBLIEFT geen man.
arme newbiequote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. ik vraag me wel af of Loka steeds erger gaat worden
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. ik vraag me wel af of Loka steeds erger gaat worden
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
pff nog eisen stellen ookquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, lekker gek in de trein. Heerlijk.
[..]
Ik hoef anders geen lelijke vrouw te betrappen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]voor mij maakt het niet uit. Ik vind beide leuk
[..]
arme newbie
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]voor mij maakt het niet uit. Ik vind beide leuk
Ik zal hem ontzien.quote:[..]
arme newbie
Ik heb dan nooit een man betrapt op fappen , maar ik heb wel wat anders meegemaakt op Graspop vorig jaar. Zaten wat te eten na afloop van Judas Priest in een grote eettent, zitten we aan de zijkant, zie ik ineens een man met zijn ogen wagenwijd open tussen de tentspleet gluren. Kijk ik naar beneden, zat hij met een stijve pik in de eettent te zeiken, dan lig je wel aardig dubbel xDquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!
Eén van de, ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zowaar een niet hetero man in dit topic?
Haha... saai zal het dus niet wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!
Ik ben zo jaloers op newbie. Daar zijn geen woorden voor.quote:
Dat dit kan op Fok!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zowaar een niet hetero man in dit topic?
Damnquote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik zal hem ontzien.
Precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij fapt altijd in een gesloten kamer als er niemand thuis is met de gordijnen dicht?
+1quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op newbie. Daar zijn geen woorden voor.
Omdat z'n vriendin masturbeert in de trein. Als mijn vriendin dat zou doen hé....quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op newbie. Daar zijn geen woorden voor.
Das maar goed ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig waarderen sommige mensen het juist wel
jij?quote:
Jullie hebben het wel getroffen met elkaar.quote:
Geen idee, nog nooit een relatie met een man gehad.quote:
Ach... kunnen ze de volgende keer lekker samen in de trein fappen/soppenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat z'n vriendin masturbeert in de trein. Als mijn vriendin dat zou doen hé....![]()
Doe dan gelijk seks in het openbaar, in plaats van beiden apartquote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach... kunnen ze de volgende keer lekker samen in de trein fappen/soppen
Mja... maar dat lijkt me een beetje lastig in een niet lege coupequote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan gelijk seks in het openbaar, in plaats van beiden apart
We zijn een goede match ja, op dat vlakquote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben het wel getroffen met elkaar.
[..]
Geen idee, nog nooit een relatie met een man gehad.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben het wel getroffen met elkaar.
[..]
Geen idee, nog nooit een relatie met een man gehad.
Elkaar masturberenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou ze maar samen naast elkaar betrappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ach... kunnen ze de volgende keer lekker samen in de trein fappen/soppen
Inderdaad. Tentakelporno alles, ik denk dat toeval bestaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Newbie en Loka hebben echt enorm met elkaar getroffen, serieus.
En dan vragen of je mee mag doenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zou ze maar samen naast elkaar betrappen.
Waarom?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja... maar dat lijkt me een beetje lastig in een niet lege coupe
Toch wel een aantal keer gedaan. Best aan te raden. Helaas had de politie snel de plek door en gingen ze daar controleren.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dan is er dus ook nog hoop voor mensen als wij.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Geloof van niet. Kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn een goede match ja, op dat vlak![]()
Maar word je wel geil van mannen?
Ik ga volgende week naar de gaytent.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon proberen
[..]
Elkaar masturberen
Precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Tentakelporno alles, ik denk dat toeval bestaat.
Ik ben net een tikkie saaier dan die twee denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan is er dus ook nog hoop voor mensen als wij.
Ze lijken wel goed bij elkaar te passen inderdaad. En niet enkel wat betreft treinfappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
Ow shit... straks krijgen we dan een nieuw filmpje maar dat zich dan in de trein bij enschede afspeelt...quote:
Ik hossel ze gewoon online mannenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch wel een aantal keer gedaan. Best aan te raden. Helaas had de politie snel de plek door en gingen ze daar controleren.
[..]
Ja, dan is er dus ook nog hoop voor mensen als wij.
[..]
Geloof van niet. Kan het me niet herinneren in ieder geval.
[..]
Ik ga volgende week naar de gaytent.Eens zien of ik daar heet van wordt.
Ja he, hij moet dan wel knap zijn he. Online is dat wat moeilijkerquote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hossel ze gewoon online mannen
Helaas. Ik was er te laat bij.quote:
Nee joh gewoon om een foto vragenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he, hij moet dan wel knap zijn he. Online is dat wat moeilijker
Ja ook de tentakelporno.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze lijken wel goed bij elkaar te passen inderdaad. En niet enkel wat betreft treinfappen.
For the record, ik heb dat nooit gedaan. Zou niet weten waar ik het eindproduct zou moeten laten.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze lijken wel goed bij elkaar te passen inderdaad. En niet enkel wat betreft treinfappen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
For the record, ik heb dat nooit gedaan. Zou niet weten waar ik het eindproduct zou moeten laten.
Een sok of zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
For the record, ik heb dat nooit gedaan. Zou niet weten waar ik het eindproduct zou moeten laten.
In je mond.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch makkelijker wat dat betreftquote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een sok of zo.
Of doekje erbij en gaan.
Je onderbroek natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan hé.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch makkelijker wat dat betreft
Die hebben minder last van vloeistoffen enzoquote:
Ligt er ook weer aan he?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die hebben minder last van vloeistoffen enzo
Daarom douche. Of wc.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb eens één maand niet gefapt/seks gehad omdat ik naast mijn zusje van 14 sliep en we in het buitenland waren.
Dat was deze vakantie. Knap, of niet.
Als je er eentje bent die bepaalde vloeistoffen uitstoot ben je er ook mooi klaar mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
uhm... mijn ervaring is anders...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens squirters gehad. Gratis tip: Doe niet de cowgirl.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damesquote:
Ja lekker.quote:
Squirtende vrouwen dan weer niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch makkelijker wat dat betreft
Internet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
squirten lijkt mij geil om te zien
Nee, want we waren altijd samen. Mijn andere zusje (19) en broertje (14) ook.quote:
Jouw scharrel heeft gesquirt, bedoel je?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
uhm... mijn ervaring is anders...
haha daar helpt een tissue ofzo ook welquote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Squirtende vrouwen dan weer niet.
Samen op de wc?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, want we waren altijd samen. Mijn andere zusje (19) en broertje (14) ook.
IRL natuurlijkquote:
Mwah, het geeft vooral rommel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
squirten lijkt mij geil om te zien
Naja; 1 tissue is ook niet echt genoeg voor 1 load cum... en als je er eentje hebt die behoorlijk squirt dan is het al helemaal een verloren strijd voor de tissue.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha daar helpt een tissue ofzo ook wel
Als je geil bent maakt dat echt niet uitquote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, het geeft vooral rommel.
quote:
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.quote:
dat snap ik ook welquote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja; 1 tissue is ook niet echt genoeg voor 1 load cum... en als je er eentje hebt die behoorlijk squirt dan is het al helemaal een verloren strijd voor de tissue.
Heb je dan twee weken lang geen stijve ook?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.Stel ik zou heel lang in de douche zijn, zouden ze vragen wat ik aan 't doen was. Het ging dus niet. Maar na twee weken merkte ik het pas echt een beetje.
Doe je er zo lang over dan? Vooral na 2 weken zal zoiets wel sneller gaan lijkt mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.Stel ik zou heel lang in de douche zijn, zouden ze vragen wat ik aan 't doen was. Het ging dus niet. Maar na twee weken merkte ik het pas echt een beetje.
Na 2 weken... Dan duurt het bij mij geen minuut.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zij die waagt, die wintquote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhh dat zinnetje had ik nodig .Zij die wagen winnen of is dat nu niet nederlands
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
pff ik zou het niet volhoudenzo lang niet masturberen
Ok....lekker belangrijkquote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Topic zit weer vol met Minutemen.
Ik heb al 24 uur niet gefapt.
En om helemaal precies te zijn: wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij die waagt, die wint
Fortune favors the bold
Omdat jij een vrouw bent. Das iets heel andersquote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.
Precies, dat was em!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Sephael het volgende:
[..]
En om helemaal precies te zijn: wie niet waagt, wie niet wint.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.
Nee, maar ik kan mezelf wel beheersen, maar:quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je dan twee weken lang geen stijve ook?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jouw scharrel heeft gesquirt, bedoel je?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe je er zo lang over dan? Vooral na 2 weken zal zoiets wel sneller gaan lijkt mij.
Tja, ik wilde het risico gewoon niet nemen. Ik zou niet betrapt willen worden door mijn zusje van 14 die alles daar alles eng vond en constant moest huilen om de kleinste dingen. Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Na 2 weken... Dan duurt het bij mij geen minuut.
Neequote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een maand proberen. Doe mee!
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat vol hou wat krijg ik dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een digitaal schouderklopje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat vol hou wat krijg ik dan?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag je wel seks hebben?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent. Das iets heel anders
Blauwe ballen...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel met een beetje disciplinequote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.
Kuisheidsgordel om en sleutel in de maas gooien. Dan is het een koud kunstje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.
dan kan je nog steeds seks hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel om en sleutel in de maas gooien. Dan is het een koud kunstje.
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.quote:
Dan doe ik wel mee. Wat betreft het patsen... ik heb wat in te halen okequote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.
Dan ga ik gewoon seks hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hé.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel mee. Wat betreft het patsen... ik heb wat in te halen oke.
Ik heb helaas die optie niet.quote:
Shit, ik had toch zie zak met strooigoed moeten kopen -_-quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Oh perfect nu ga ik naar ruzies bij NY ink kijken met pepernoten en chocomuisjes . Zo kan ik even genieten van ruzies nu
mmm ik ook niet echtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund.
[..]
Ik heb helaas die optie niet.
Gaat je vriendin mee naar Groningen>?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Overigens heb ik vanmiddag seks gehad en ga ik straks weer seks hebben. Ik zit onder de plak. Ik denk, wrijf het er nog even in!
Helaas, ik ben geen meesterversierder. Ik wilde vandaag een knap meisje versieren, maar het lukte niet. Ze was er niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-
Ik zit onder de plak volgens mijn vrienden, ik ga niet meer mee. Ik ga naar mijn vriendin zo. Ik vraag jou wat, negeer je het bewust?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gaat je vriendin mee naar Groningen>?
Een goede tip... het is donderdagavond; ga erop uit! Hoewel je ook mensen via internet kunt leren kennen, doe je toch wat meer ervaring op IRL. Bovendien gaat het allemaal wat sneller.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te sprekenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen meesterversierder. Ik wilde vandaag een knap meisje versieren, maar het lukte niet. Ze was er niet.
Ik ben net thuis lolquote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een goede tip... het is donderdagavond; ga erop uit! Hoewel je ook mensen via internet kunt leren kennen, doe je toch wat meer ervaring op IRL. Bovendien gaat het allemaal wat sneller.
Je bent bang, dat is 't.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te spreken
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?quote:
Oke; maar je vond iets in haar wel leuk; waarom geef je het niet het voordeel van de twijfel en spreek je haar gewoon aan? Misschien heeft ze blijkt het heel goed te klikken oid... en zo niet; dan kun je zo weer weg; maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te spreken
Voor het geval dit sarcasme is: Ze had 2 weken geleden gezegd dat ze zou werken, maar ze was er ineens niet. Kan ik verder ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou hier had hij gewoon gelijk lijkt me. Was geen rare opmerking vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
Ben je er zaterdag trouwens bij, internet hooligan?
Ach nee, ik kan gewoon niet tegen zulke domme smoesjes, wees gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeken nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
Ik was aan het lopen naar huisquote:
Ik was de hele dag sowieso niet lekker. Duizelig en irritante kramp in m'n nek. Zat gewoon niet lekker in m'n vel denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke; maar je vond iets in haar wel leuk; waarom geef je het niet het voordeel van de twijfel en spreek je haar gewoon aan? Misschien heeft ze blijkt het heel goed te klikken oid... en zo niet; dan kun je zo weer weg; maakt niet uit.
Paar keer in het diepe storten; dan stotter je maar wat, of sta je een keer met de mond vol tanden. Wanneer je een keer succes ermee boekt, dan trek je al snel de conclusie dat het het waard was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
goh toch welquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was aan het lopen naar huis
Ik ben nog net niet de hele dag aan het masturberen hoor, je moet ergens een maximumgrens stellen.
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik namelijk een beetje zwakquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ach nee, ik kan gewoon niet tegen zulke domme smoesjes, wees gewoon eerlijk.
Internethooligan? Jij hebt tegen mij gezegd dat ik dood moest vallen, internethooli, ik heb jou nog nooit aangevallen.
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.quote:
Ja, ik zal m;n best doen. Toen ik met former sprak liep ik wel mank maar was niet in een slechte bui of zoquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Sephael het volgende:
Constructieve tip: de volgende keer moet je je goed voelen.. ?
Dat heb je wel, zo terug te halen. Ik denk dat jij je te snel aangevallen voelt, alles negatief ziet en frustraties hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik banelijk een beetje zwak
Acht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.
Daarna wordt het the bottom of lifelessness.
Haal maar effe terug dan, want ik geloof je niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat heb je wel, zo terug te halen. Ik denk dat jij je te snel aangevallen voelt, alles negatief ziet en frustraties hebt.
Hoewel het leuk is om zo vaak te soppen, zou ik toch maar wat minderen. Ik merk dat ik bij seks zeer moeilijk klaar kan komen en teveel masturbatie lijkt me wel een oorzaak.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.
Daarna wordt het the bottom of lifelessness.
Had er nu niet echt bepaald last van hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoewel het leuk is om zo vaak te soppen, zou ik toch maar wat minderen. Ik merk dat ik bij seks zeer moeilijk klaar kan komen en teveel masturbatie lijkt me wel een oorzaak.
Dan geloof je het niet, mij maakt 't niet uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal maar effe terug dan, want ik geloof je niet.
Ik heb het over seks, niet masturberen. Tuurlijk kan je prima klaarkomen bij het wrijven nog.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had er nu niet echt bepaald last van hoor
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik namelijk een beetje zwak
Was een quote op hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft toegegeven deels schuld te hebben aan mijn huidige situatie. Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Kan, heeft iedereen wel eens. Je moet echter wel onderscheid maken tussen structureel weglopen voor een angst, of het een keer laten lopen omdat je humeur er niet zo naar staat.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was de hele dag sowieso niet lekker. Duizelig en irritante kramp in m'n nek. Zat gewoon niet lekker in m'n vel denk ik.
Maar bedankt voor de constructieve tips
Mij maakte het al niet uit maar jij moest er een punt van maken. Blij dat je toch van je standpunt teruggekomen bentquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, mij maakt 't niet uit.
Je hebt helemaal gelijk. En 't is niet dat ik nooit succes heb gehad, maar ik vind deze meid gewoon niet ZO leukquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan, heeft iedereen wel eens. Je moet echter wel onderscheid maken tussen structureel weglopen voor een angst, of het een keer laten lopen omdat je humeur er niet zo naar staat.
Versieren is geen harde wetenschap. Het is persoonlijke trail & error... gebrek aan succes is een tekort aan geprobeerd hebben. Tenminste, dat is hoe ik het zie.
Ik vind jou echt vreemd. Dat meen ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakte het al niet uit maar jij moest er een punt van maken. Blij dat je toch van je standpunt teruggekomen bent
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie), iets wat hij hier ontkent.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik had gelijk, lees maar eens eventjes een beetje beter
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou echt vreemd. Dat meen ik.
Zeker. Heb jij nog iets in de groep te gooien?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Sephael het volgende:
Goed gesprek, zo op de donderdagavond.
Over dat hij zijn ouders de schuld geeft van zijn huidige situatie? En dat ik zeg dat 't aan zichzelf ligt. Tja, als dat al aanvallen is.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie, iets wat hij hier ontkent.
Nee, ik zei dat --->> iemand <<--- dood kon vallen als diegene mij niet wou geloven. Dat is niet het zelfde strawquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie, iets wat hij hier ontkent.
.quote:Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Ow deze vraag bedoel je??quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
Jouw scharrel heeft gesquirt, bedoel je?
Nu ben ik een sad panda. Mijn ex vond Omnia geweldig, had haar naar concert meegenomen ed. CD gekocht. We draaiden ze regelmatig, maar ze heeft ze meegenomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen we niet weer wat liefde uitstralen in dit topic?
iets wat ik ook nooit gezegd heb, maar wat jij ervan hebt gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Over dat hij zijn ouders de schuld geeft van zijn huidige situatie? En dat ik zeg dat 't aan zichzelf ligt. Tja, als dat al aanvallen is.
Ach, ze hebben bepaalde dingen weer niet goed begrepen. vervelend hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
Moet ik weer tussenbeide komen? Pas op, he.
Je quotte hem. Wat denk jij dat een quote inhoudt? Bovendien 'geloofde' hij je niet, dus sloeg het wel degelijk op hem en is het niet zonder reden dat hij zich aangesproken voelde. Ik geloof er niks van dat het niet aan hem gericht was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat --->> iemand <<--- dood kon vallen als diegene mij niet wou geloven. Dat is niet het zelfde straw
O, eerst verwens je me dood (ernstig hoor), ontken je het en nu verdraai ik jouw woorden waar we een hele discussie over hebben gehad en je het letterlijk constant weer herhaalde.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
iets wat ik ook nooit gezegd heb, maar wat jij ervan hebt gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |