IRL natuurlijkquote:
Mwah, het geeft vooral rommel.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
squirten lijkt mij geil om te zien
Naja; 1 tissue is ook niet echt genoeg voor 1 load cum... en als je er eentje hebt die behoorlijk squirt dan is het al helemaal een verloren strijd voor de tissue.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha daar helpt een tissue ofzo ook wel
Als je geil bent maakt dat echt niet uitquote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, het geeft vooral rommel.
quote:
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.quote:
dat snap ik ook welquote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja; 1 tissue is ook niet echt genoeg voor 1 load cum... en als je er eentje hebt die behoorlijk squirt dan is het al helemaal een verloren strijd voor de tissue.
Heb je dan twee weken lang geen stijve ook?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.Stel ik zou heel lang in de douche zijn, zouden ze vragen wat ik aan 't doen was. Het ging dus niet. Maar na twee weken merkte ik het pas echt een beetje.
Doe je er zo lang over dan? Vooral na 2 weken zal zoiets wel sneller gaan lijkt mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zo ongeveer. De wc + douche waren in onze slaapkamer en geen slot. Deur ging moeilijk dicht.Stel ik zou heel lang in de douche zijn, zouden ze vragen wat ik aan 't doen was. Het ging dus niet. Maar na twee weken merkte ik het pas echt een beetje.
Na 2 weken... Dan duurt het bij mij geen minuut.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Zij die waagt, die wintquote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhhh dat zinnetje had ik nodig .Zij die wagen winnen of is dat nu niet nederlands
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
pff ik zou het niet volhoudenzo lang niet masturberen
Ok....lekker belangrijkquote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Topic zit weer vol met Minutemen.
Ik heb al 24 uur niet gefapt.
En om helemaal precies te zijn: wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij die waagt, die wint
Fortune favors the bold
Omdat jij een vrouw bent. Das iets heel andersquote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.
Precies, dat was em!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef Sephael het volgende:
[..]
En om helemaal precies te zijn: wie niet waagt, wie niet wint.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik met gemak wel 3 maanden zonder.
Nee, maar ik kan mezelf wel beheersen, maar:quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je dan twee weken lang geen stijve ook?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jouw scharrel heeft gesquirt, bedoel je?
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe je er zo lang over dan? Vooral na 2 weken zal zoiets wel sneller gaan lijkt mij.
Tja, ik wilde het risico gewoon niet nemen. Ik zou niet betrapt willen worden door mijn zusje van 14 die alles daar alles eng vond en constant moest huilen om de kleinste dingen. Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Na 2 weken... Dan duurt het bij mij geen minuut.
Neequote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een maand proberen. Doe mee!
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat vol hou wat krijg ik dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een digitaal schouderklopje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat vol hou wat krijg ik dan?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag je wel seks hebben?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent. Das iets heel anders
Blauwe ballen...quote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel met een beetje disciplinequote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.
Kuisheidsgordel om en sleutel in de maas gooien. Dan is het een koud kunstje.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk niet dat iedere vrouw dat zou kunnen. Loka bijv.
dan kan je nog steeds seks hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel om en sleutel in de maas gooien. Dan is het een koud kunstje.
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.quote:
Dan doe ik wel mee. Wat betreft het patsen... ik heb wat in te halen okequote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.
Dan ga ik gewoon seks hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, heeft net sex gehad en blijft patsen. Tuurlijk mag je sex hebben. Alleen niet fappen.
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hé.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel mee. Wat betreft het patsen... ik heb wat in te halen oke.
Ik heb helaas die optie niet.quote:
Shit, ik had toch zie zak met strooigoed moeten kopen -_-quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Oh perfect nu ga ik naar ruzies bij NY ink kijken met pepernoten en chocomuisjes . Zo kan ik even genieten van ruzies nu
mmm ik ook niet echtquote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund.
[..]
Ik heb helaas die optie niet.
Gaat je vriendin mee naar Groningen>?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Overigens heb ik vanmiddag seks gehad en ga ik straks weer seks hebben. Ik zit onder de plak. Ik denk, wrijf het er nog even in!
Helaas, ik ben geen meesterversierder. Ik wilde vandaag een knap meisje versieren, maar het lukte niet. Ze was er niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |