Ik neem voortaan de bus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:06 schreef Sephael het volgende:
Volgens mij is het gezellig in de trein.
Nee, da's alleen Socios.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
FOK! staat bekend om zijn treinfappers, is het niet?
Jij komt gelukkig nooit in de Zuidtangent.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht
Alleen de bus in de regio Twente.quote:
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.quote:
Oh ja, bedankt voor de correctie.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.
Hmm... is een groot verschilquote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de correctie.
Wacht.. wat?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Socios fapte op treinen, niet er in.
Treinreizen is na vandaag nooit meer hetzelfde.quote:
Hij was treinenliefhebber dus iedereen zei continu dat hij op treinen fapte.quote:
Fietsen ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Treinreizen is na vandaag nooit meer hetzelfde.
Neem het vooral ook lekker serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm..
[..]
Hmm... is een groot verschil
Ik ben bloedserieus hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem het vooral ook lekker serieus.
Ik geloofde het niet, maar je bent dus echt serieus?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Dat is dus het enge aan jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Krijg je dan nachtmerries?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:12 schreef mrk.n het volgende:
Maar serieus, er zijn mensen die dat dus daadwerkelijk doen. Je zou maar in een trein zitten en je betrapt iemand op fappen. Van de meeste mensen wil ik het niet eens weten, laat staan dat ik het hoef te zien.
Jou geloof ik ook wel. Maar dat van Socios niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus hoor
Vraag het Newbie maar.
Sorry, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald moet ik het gewoon doen ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het enge aan jou.
Je meent het ook.
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dus het enge aan jou.
Je meent het ook.
Een beetje eng en een beetje leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.
Wie heeft er nu last van?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald moet ik het gewoon doen ofzo
Anders denk ik er weer aan elke keer als ik weer in de trein zit
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet, maar je bent dus echt serieus?Waarom zou je dat ooit doen? Je kan toch ook wel een poosje wachten tot je thuis bent.
Nee gewoon nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gekkie. Dat is het leuke aan haar.
Een vrouw prima, maar alsjeblieft alsjeblieft ALSJEBLIEFT geen man.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste mannen willen echt wel een vrouw betrappen
Jij fapt altijd in een gesloten kamer als er niemand thuis is met de gordijnen dicht?quote:
Ja, lekker gek in de trein. Heerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie heeft er nu last van?gewoon lekker doen
ik geef je groot gelijk
Ik hoef anders geen lelijke vrouw te betrappen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Meeste mannen willen echt wel een vrouw betrappen
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een vrouw prima, maar alsjeblieft alsjeblieft ALSJEBLIEFT geen man.
arme newbiequote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. ik vraag me wel af of Loka steeds erger gaat worden
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. ik vraag me wel af of Loka steeds erger gaat worden
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
pff nog eisen stellen ookquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, lekker gek in de trein. Heerlijk.
[..]
Ik hoef anders geen lelijke vrouw te betrappen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]voor mij maakt het niet uit. Ik vind beide leuk
[..]
arme newbie
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]voor mij maakt het niet uit. Ik vind beide leuk
Ik zal hem ontzien.quote:[..]
arme newbie
Ik heb dan nooit een man betrapt op fappen , maar ik heb wel wat anders meegemaakt op Graspop vorig jaar. Zaten wat te eten na afloop van Judas Priest in een grote eettent, zitten we aan de zijkant, zie ik ineens een man met zijn ogen wagenwijd open tussen de tentspleet gluren. Kijk ik naar beneden, zat hij met een stijve pik in de eettent te zeiken, dan lig je wel aardig dubbel xDquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!
Eén van de, ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zowaar een niet hetero man in dit topic?
Haha... saai zal het dus niet wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt nog veel en veel erger allemaal!
Ik ben zo jaloers op newbie. Daar zijn geen woorden voor.quote:
Dat dit kan op Fok!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Zowaar een niet hetero man in dit topic?
Damnquote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik zal hem ontzien.
Precies.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij fapt altijd in een gesloten kamer als er niemand thuis is met de gordijnen dicht?
+1quote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op newbie. Daar zijn geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |