+1quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestboek is het ideale hosselplatform voor een lafbek zoals ik.
Correct, 1 puntje voor jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goedenavond mensen
Feestboek == facebook?
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1![]()
ik moet daar meer gebruik van gaan maken
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef benzin het volgende:
Hoe jullie tegen me doen doet me pijn. Ben al wel weg
Maar, als hij wel serieus is dan deed het pijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.
Ik mag het toch hopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dat nou ???quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik twijfel. Gezien zijn huil posts kán het serieus zijn, maar aan de andere kant kan je het ook niet serieus nemen.quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
solly dat had ik niet begrepen. My bad.
Helaas dan houd het op denk ik
Zo moet je niet denken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeft
Sterkte manquote:
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, dat word dus niet geaccepteerd.
Nee volgens mij maandag.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?
Dat is waarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, Facebook is hoe dan ook niet bedoeld om willekeurige mensen toe te voegen
Neuh dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm, heb je ook een berichtje gestuurd ofzo?
Naar Newbie? Veel plezier dit weekendquote:
Ehm, nee, dat is zondag pas.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:52 schreef Sephael het volgende:
[..]
Een paar uurtjes en dan neuken toch?
Oh, nog even wachten dus. Succes met je tentamen morgen!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, nee, dat is zondag pas.
Nu naar Enschede om morgenochtend een tentamen te maken
Bedanktquote:Op donderdag 3 november 2011 21:54 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh, nog even wachten dus. Succes met je tentamen morgen!
Zoals... hier posten?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had vanmiddag trouwens goede ideeën opgedaan hier om me in de trein te vermaken.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
FOK! staat bekend om zijn treinfappers, is het niet?
Ja hallo.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:53 schreef Strani het volgende:
Heloef en ValHallen zitten potverdorie gewoon te baggeren in TAL. Wie was vandaag aan de beurt om op ze te passen?
Gave UIquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij gaat newbie fappen in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het doet, kondig het dan niet aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik toch ook niet gedaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het doet, kondig het dan niet aan.
Was je de enige in de coupe?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik toch ook niet gedaan?
Net had mijn trein geen internet, en had ik toch niets beters te doen.
Oh het was net.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je de enige in de coupe?
[Facepalm]quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu ook het treinstelnummer wel even weten, dan weet ik waar ik niet in moet stappenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het was net.
Okee ik durf niet meer met de trein te reizen nu.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.
Anders is er geen kunst aan natuurlijk
De hebben allemaal al fappend mee zitten kijken natuurlijk?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zaten nog 3 anderen.
Anders is er geen kunst aan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |