+1quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Feestboek is het ideale hosselplatform voor een lafbek zoals ik.
Correct, 1 puntje voor jou.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goedenavond mensen
Feestboek == facebook?
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1![]()
ik moet daar meer gebruik van gaan maken
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef benzin het volgende:
Hoe jullie tegen me doen doet me pijn. Ben al wel weg
Maar, als hij wel serieus is dan deed het pijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Volgens mij, mensen, is hij niet serieus.
Ik mag het toch hopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dat nou ???quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik twijfel. Gezien zijn huil posts kán het serieus zijn, maar aan de andere kant kan je het ook niet serieus nemen.quote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
solly dat had ik niet begrepen. My bad.
Helaas dan houd het op denk ik
Zo moet je niet denken.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het daar net zo zou gaan als met mijn foto's op Paiq, weet ik niet of het voor mij zin heeft
Sterkte manquote:
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, dat word dus niet geaccepteerd.
Nee volgens mij maandag.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar uitgenodigd? Vandaag?
Dat is waarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, Facebook is hoe dan ook niet bedoeld om willekeurige mensen toe te voegen
Neuh dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm, heb je ook een berichtje gestuurd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |