gelukkig leef je, heb je ouders die blijkbaar van je houden, een huis om in te wonen, elke dag te eten, kansen in de maatschappij en internetquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ongelukkig, word ik net afgeleid door allerlei leuke dingen die normale mensen doen. Het is geweldig dat ik alleen ben en geen vrienden heb, want het is beter dat ik ongelukkig ben. Het is mooi dat ik geen vriendinnetje heb, want stel je voor dat ik liefde en knuffels krijg, dat zou vreselijk zijn.
Als je niet eens een serieuze poging kan ondernemen en je alleen maar wil aanstellen, koop dan gewoon een dagboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ongelukkig, word ik net afgeleid door allerlei leuke dingen die normale mensen doen. Het is geweldig dat ik alleen ben en geen vrienden heb, want het is beter dat ik ongelukkig ben. Het is mooi dat ik geen vriendinnetje heb, want stel je voor dat ik liefde en knuffels krijg, dat zou vreselijk zijn.
ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk heb even geen zin om Benzin op te peppen zit er zelf een beetje doorheen en ook omdat het elke keer hetzelfde is en hij er totaal niets mee doet, het klinkt misschien heel hard maar dan kan ik even mijn energie lekker voor mezelf houden.
Wel zin om te vertellen waar je mee zit?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk heb even geen zin om Benzin op te peppen zit er zelf een beetje doorheen en ook omdat het elke keer hetzelfde is en hij er totaal niets mee doet, het klinkt misschien heel hard maar dan kan ik even mijn energie lekker voor mezelf houden.
Dat is gelukkig beter , die is gisteren onderzocht en medicatie gekregen die ook past qua lever en over 2 weken moet ze weer terug naar het ziekenhuis en dan horen we verder. Gelukkig geen operatie en alles maar het was voor onze familie even schrikken omdat we haar in coma meegemaakt hebben .quote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens hoor
hoe gaat het met je moeder?
Zie hierboven dus .......quote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
Wel zin om te vertellen waar je mee zit?
Al die dingen zijn waardeloos als je niet gelukkig bent. Ik voel me ellendig en wat ik heb is dat gewoon niet waard. Ik zou al die dingen willen ruilen voor een gelukkig gevoel.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gelukkig leef je, heb je ouders die blijkbaar van je houden, een huis om in te wonen, elke dag te eten, kansen in de maatschappij en internet
Een dagboek kan me niet troostenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je niet eens een serieuze poging kan ondernemen en je alleen maar wil aanstellen, koop dan gewoon een dagboek.
je bent niet gelukkig omdat je er niks aan doet en alleen kijkt naar het negatievequote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die dingen zijn waardeloos als je niet gelukkig bent. Ik voel me ellendig en wat ik heb is dat gewoon niet waard. Ik zou al die dingen willen ruilen voor een gelukkig gevoel.
[..]
Een dagboek kan me niet troosten![]()
Ik heb het gevoel dat jullie een hekel aan me hebben
Je hebt echt geen idee waar je over praat maar vooruit.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die dingen zijn waardeloos als je niet gelukkig bent. Ik voel me ellendig en wat ik heb is dat gewoon niet waard. Ik zou al die dingen willen ruilen voor een gelukkig gevoel.
[..]
Een dagboek kan me niet troosten![]()
Klopt, we mogen je niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
Leef en laat levenquote:
Hoezo op feestboek wat was er dan op feestboek ??quote:Op donderdag 3 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Ja goedenavond.
Volgens mij moet Robin me niet, althans zo liggen de zaken op Feestboek er wel voor.
Stel dat het zo is, wat dan nog? Wat boeit het nou?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef benzin het volgende:
Nou ik deed met een paar andere jongens mee aan die sportclinics zooi.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo op feestboek wat was er dan op feestboek ??
Fck Feestboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik deed met een paar andere jongens mee aan die sportclinics zooi.
Nu heeft ze die andere vent geaccepteerd op Feestboek en mij niet.
En ja ik weet het zegt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |