abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103928411
Hier nog een.
pi_103928426
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe werkt het dan wel?

[..]

Het heeft me duidelijk niet geholpen en ik voelde me er niet prettig. Daarnaast zeurden mijn ouders nogal over de kosten :)

Ik ben meerderjarig, maar ik woon nog bij mijn ouders, dus het is noodzakelijk dat ze van me blijven houden tot ik thuis weg ben.

Nja, dat maakt het zo moeilijk, ik voel me gevangen. Aan de ene kant ben ik niet gelukkig en om dat wel te worden moet ik volgens jullie mezelf ongelukkiger en mijn ouders ongelukkig maken. Dat wil ik allebei niet en dus zit ik vast in een situatie waar ik geen invloed heb en niets kan doen. Dat hele gevoel dat ik niets kan doen maakt me wanhopig.
Het leven is nou eenmaal oneerlijk. Dat betekent niet dat je bij de pakken neer moet gaan zitten en jezelf zielig moet vinden omdat je van mening bent dat je ergens recht op hebt, want afgezien van dat je helemaal niet zomaar recht hebt of een vriendinnetje/vrienden/miljoenindestaatsloterij gaat het er met zo'n instelling ook niet gauw leuker uitzien voor je.
Dus instelling veranderen, minder care, rug recht en niet je koppie laten hangen. Leer met tegenslagen omgaan in plaats van er in te verzwelgen en probeer eens de positieve kant van dingen in te zien, kijken naar wat je geleerd hebt en zorg dat je er sterker uit komt.
pi_103928621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:

Leer met tegenslagen omgaan en probeer eens de positieve kant van dingen in te zien
Gelukkig ben ik ongelukkig, word ik net afgeleid door allerlei leuke dingen die normale mensen doen. Het is geweldig dat ik alleen ben en geen vrienden heb, want het is beter dat ik ongelukkig ben. Het is mooi dat ik geen vriendinnetje heb, want stel je voor dat ik liefde en knuffels krijg, dat zou vreselijk zijn.
pi_103928683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik ongelukkig, word ik net afgeleid door allerlei leuke dingen die normale mensen doen. Het is geweldig dat ik alleen ben en geen vrienden heb, want het is beter dat ik ongelukkig ben. Het is mooi dat ik geen vriendinnetje heb, want stel je voor dat ik liefde en knuffels krijg, dat zou vreselijk zijn.
Zie het positief in dat ik niet achter je sta om je een ongelofelijk harde schop onder je kont te geven.
Ron Paul 2012
pi_103928696
Heel eerlijk heb even geen zin om Benzin op te peppen zit er zelf een beetje doorheen en ook omdat het elke keer hetzelfde is en hij er totaal niets mee doet, het klinkt misschien heel hard maar dan kan ik even mijn energie lekker voor mezelf houden.
pi_103928699
quote:

[..]

gelukkig leef je, heb je ouders die blijkbaar van je houden, een huis om in te wonen, elke dag te eten, kansen in de maatschappij en internet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103928712
quote:

[..]

Als je niet eens een serieuze poging kan ondernemen en je alleen maar wil aanstellen, koop dan gewoon een dagboek.
pi_103928739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk heb even geen zin om Benzin op te peppen zit er zelf een beetje doorheen en ook omdat het elke keer hetzelfde is en hij er totaal niets mee doet, het klinkt misschien heel hard maar dan kan ik even mijn energie lekker voor mezelf houden.
ik ben het helemaal met je eens hoor

hoe gaat het met je moeder?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103928765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Wel zin om te vertellen waar je mee zit?
pi_103928971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens hoor

hoe gaat het met je moeder?
Dat is gelukkig beter , die is gisteren onderzocht en medicatie gekregen die ook past qua lever en over 2 weken moet ze weer terug naar het ziekenhuis en dan horen we verder. Gelukkig geen operatie en alles maar het was voor onze familie even schrikken omdat we haar in coma meegemaakt hebben .

Verder een beetje pissig op een vriend , die weet van me ma en ik wel zijn werkproblemen aan mag horen, maar hij niet eens simpel vraagt goh hoe is het met je ma. Ik laat ook even niets meer van me horen bij hem want ik vind zulke mensen niet zulke fijne mensen in omgang
pi_103929019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Sephael het volgende:

[..]

Wel zin om te vertellen waar je mee zit?
Zie hierboven dus .......
pi_103929146
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gelukkig leef je, heb je ouders die blijkbaar van je houden, een huis om in te wonen, elke dag te eten, kansen in de maatschappij en internet
Al die dingen zijn waardeloos als je niet gelukkig bent. Ik voel me ellendig en wat ik heb is dat gewoon niet waard. Ik zou al die dingen willen ruilen voor een gelukkig gevoel.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je niet eens een serieuze poging kan ondernemen en je alleen maar wil aanstellen, koop dan gewoon een dagboek.
Een dagboek kan me niet troosten :)

Ik heb het gevoel dat jullie een hekel aan me hebben :)
pi_103929183
Goeie avond :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103929297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Al die dingen zijn waardeloos als je niet gelukkig bent. Ik voel me ellendig en wat ik heb is dat gewoon niet waard. Ik zou al die dingen willen ruilen voor een gelukkig gevoel.

[..]

je bent niet gelukkig omdat je er niks aan doet en alleen kijkt naar het negatieve
geloof me, als je je eten en huis in moet leven kun je een gelukkig gevoel ook nog geen halve dag vast houden hoor

en wij gaan je ook niet troosten want daar zijn we niet voor
we hebben geen hekel aan je maar je bent wel irritant omdat je lui en zelfzuchtig over komt
als je mensen hier laat zien dat je ook op een andere manier kunt functioneren willen ze heus wel weer tegen je praten
maar je gebruikt ons en daar zijn we niet voor
je kunt ons niet gebruiken om jezelf te laten bejubbelen... er zijn hier meer mensen met problemen en jij komt nooit wat bij dragen alleen maar leegzuigen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103929343
quote:

[..]

[..]

Je hebt echt geen idee waar je over praat maar vooruit.
Oh en je gaat niks krijgen, je moet er voor werken maar dat vertik je en tsja dan ga je ook niet zomaar gelukkig worden.

Ik ga je ook niet troosten, maar je dagboek zal tenminste geen reactie geven op je gemiep.
pi_103929426
Ok vandaag maar ff een negeer knop voor benzin want hier heb ik dus echt totaal geen trek in....... Het is elke keer hetzelfde liedje
pi_103929514
quote:

Klopt, we mogen je niet.
Ron Paul 2012
pi_103929575
Hoe jullie tegen me doen doet me pijn. Ben al wel weg
pi_103929662
Mooi.
Ron Paul 2012
  donderdag 3 november 2011 @ 20:40:14 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103929716
Ja goedenavond.
Volgens mij moet Robin me niet, althans zo liggen de zaken op Feestboek er wel voor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103929720
Sjongejongejongejonge.
pi_103929739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
Mooi.
Leef en laat leven :) gewoon negeren benzin dan brandt hij vanzelf op
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103929770
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Ja goedenavond.
Volgens mij moet Robin me niet, althans zo liggen de zaken op Feestboek er wel voor.
Hoezo op feestboek wat was er dan op feestboek ??
  donderdag 3 november 2011 @ 20:41:23 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103929801
quote:

Stel dat het zo is, wat dan nog? Wat boeit het nou?

Maar snap jij dan niet en dringt het niet tot je door dat je met dit gedrag er voor zorgt dat mensen je uitkotsen en je dodelijk vermoeiend vinden?

Maar even terug komen op wat er eerder gezegt is. Jij bent wel extreem laks en als je even iets kleins ondernomen hebt en je merkt geen verschil geef je direct op.

Dus je door zettings vermogen is helemaal kut en echt nul comma nul.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 november 2011 @ 20:42:37 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103929916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hoezo op feestboek wat was er dan op feestboek ??
Nou ik deed met een paar andere jongens mee aan die sportclinics zooi.
Nu heeft ze die andere vent geaccepteerd op Feestboek en mij niet.

En ja ik weet het zegt niks.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103929941
Ik ken het verhaal achter dit alles niet, maar ik vind dat dit soort dingen best op een andere manier gezegd kunnen worden. Misschien is dat ook gedaan, maar dan heb ik dat gemist.
pi_103929953
Weet je wat geef hem gewoon geen aandacht meer , voor hem is negatieve aandacht ook aandacht en ik ben echt even niet in de mood voor zo iemand.
pi_103929965
Ik heb dat "gedichten" voor die match op paiq geschreven :D vanmorgen toen ik wakker lag had ik opeens inspiratie
14 SHADES OF GREY
pi_103930039
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik deed met een paar andere jongens mee aan die sportclinics zooi.
Nu heeft ze die andere vent geaccepteerd op Feestboek en mij niet.

En ja ik weet het zegt niks.
Fck Feestboek.
pi_103930062
Gelukkig is Money er nog, anders zou ik het in dit topic ook even niet meer zien zitten. :')
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')