Ik zit onder de plak volgens mijn vrienden, ik ga niet meer mee. Ik ga naar mijn vriendin zo. Ik vraag jou wat, negeer je het bewust?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gaat je vriendin mee naar Groningen>?
Een goede tip... het is donderdagavond; ga erop uit! Hoewel je ook mensen via internet kunt leren kennen, doe je toch wat meer ervaring op IRL. Bovendien gaat het allemaal wat sneller.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog tips voor de andere mannen hier in het topic voor mensen die wel single zijn en voor wie versieren wat moeilijker gaat? Of was je dat effe vergeten? -_-
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te sprekenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, ik ben geen meesterversierder. Ik wilde vandaag een knap meisje versieren, maar het lukte niet. Ze was er niet.
Ik ben net thuis lolquote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een goede tip... het is donderdagavond; ga erop uit! Hoewel je ook mensen via internet kunt leren kennen, doe je toch wat meer ervaring op IRL. Bovendien gaat het allemaal wat sneller.
Je bent bang, dat is 't.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te spreken
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?quote:
Oke; maar je vond iets in haar wel leuk; waarom geef je het niet het voordeel van de twijfel en spreek je haar gewoon aan? Misschien heeft ze blijkt het heel goed te klikken oid... en zo niet; dan kun je zo weer weg; maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de winkel waar een leuke meid werkt, maar vandaag bedacht ik me dat ik of gewoon m'n dag niet had, of dat ik haar misschien toch gewoon niet leuk genoeg vind om aan te spreken
Voor het geval dit sarcasme is: Ze had 2 weken geleden gezegd dat ze zou werken, maar ze was er ineens niet. Kan ik verder ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou hier had hij gewoon gelijk lijkt me. Was geen rare opmerking vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
Ben je er zaterdag trouwens bij, internet hooligan?
Ach nee, ik kan gewoon niet tegen zulke domme smoesjes, wees gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeken nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
Ik was aan het lopen naar huisquote:
Ik was de hele dag sowieso niet lekker. Duizelig en irritante kramp in m'n nek. Zat gewoon niet lekker in m'n vel denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke; maar je vond iets in haar wel leuk; waarom geef je het niet het voordeel van de twijfel en spreek je haar gewoon aan? Misschien heeft ze blijkt het heel goed te klikken oid... en zo niet; dan kun je zo weer weg; maakt niet uit.
Paar keer in het diepe storten; dan stotter je maar wat, of sta je een keer met de mond vol tanden. Wanneer je een keer succes ermee boekt, dan trek je al snel de conclusie dat het het waard was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat probeerde je zeker nog effe in te wrijven?
Toffe gast ben je.
goh toch welquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was aan het lopen naar huis
Ik ben nog net niet de hele dag aan het masturberen hoor, je moet ergens een maximumgrens stellen.
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik namelijk een beetje zwakquote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ach nee, ik kan gewoon niet tegen zulke domme smoesjes, wees gewoon eerlijk.
Internethooligan? Jij hebt tegen mij gezegd dat ik dood moest vallen, internethooli, ik heb jou nog nooit aangevallen.
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.quote:
Ja, ik zal m;n best doen. Toen ik met former sprak liep ik wel mank maar was niet in een slechte bui of zoquote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Sephael het volgende:
Constructieve tip: de volgende keer moet je je goed voelen.. ?
Dat heb je wel, zo terug te halen. Ik denk dat jij je te snel aangevallen voelt, alles negatief ziet en frustraties hebt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik banelijk een beetje zwak
Acht.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.
Daarna wordt het the bottom of lifelessness.
Haal maar effe terug dan, want ik geloof je niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat heb je wel, zo terug te halen. Ik denk dat jij je te snel aangevallen voelt, alles negatief ziet en frustraties hebt.
Hoewel het leuk is om zo vaak te soppen, zou ik toch maar wat minderen. Ik merk dat ik bij seks zeer moeilijk klaar kan komen en teveel masturbatie lijkt me wel een oorzaak.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn maximum ligt ergens rond de acht keer, denk ik.
Daarna wordt het the bottom of lifelessness.
Had er nu niet echt bepaald last van hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoewel het leuk is om zo vaak te soppen, zou ik toch maar wat minderen. Ik merk dat ik bij seks zeer moeilijk klaar kan komen en teveel masturbatie lijkt me wel een oorzaak.
Dan geloof je het niet, mij maakt 't niet uit.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haal maar effe terug dan, want ik geloof je niet.
Ik heb het over seks, niet masturberen. Tuurlijk kan je prima klaarkomen bij het wrijven nog.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had er nu niet echt bepaald last van hoor
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nooit tegen jouw gezegd dat je dood kon vallen, tenzij je je door iets aangesproken voelde, dan is het jouw probleem. deal with it en ga je frustjes elders lozen ipv in een topic als deze. Dat vind ik namelijk een beetje zwak
Was een quote op hem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft toegegeven deels schuld te hebben aan mijn huidige situatie. Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Kan, heeft iedereen wel eens. Je moet echter wel onderscheid maken tussen structureel weglopen voor een angst, of het een keer laten lopen omdat je humeur er niet zo naar staat.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was de hele dag sowieso niet lekker. Duizelig en irritante kramp in m'n nek. Zat gewoon niet lekker in m'n vel denk ik.
Maar bedankt voor de constructieve tips
Mij maakte het al niet uit maar jij moest er een punt van maken. Blij dat je toch van je standpunt teruggekomen bentquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, mij maakt 't niet uit.
Je hebt helemaal gelijk. En 't is niet dat ik nooit succes heb gehad, maar ik vind deze meid gewoon niet ZO leukquote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kan, heeft iedereen wel eens. Je moet echter wel onderscheid maken tussen structureel weglopen voor een angst, of het een keer laten lopen omdat je humeur er niet zo naar staat.
Versieren is geen harde wetenschap. Het is persoonlijke trail & error... gebrek aan succes is een tekort aan geprobeerd hebben. Tenminste, dat is hoe ik het zie.
Ik vind jou echt vreemd. Dat meen ik.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakte het al niet uit maar jij moest er een punt van maken. Blij dat je toch van je standpunt teruggekomen bent
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie), iets wat hij hier ontkent.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik had gelijk, lees maar eens eventjes een beetje beter
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou echt vreemd. Dat meen ik.
Zeker. Heb jij nog iets in de groep te gooien?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Sephael het volgende:
Goed gesprek, zo op de donderdagavond.
Over dat hij zijn ouders de schuld geeft van zijn huidige situatie? En dat ik zeg dat 't aan zichzelf ligt. Tja, als dat al aanvallen is.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie, iets wat hij hier ontkent.
Nee, ik zei dat --->> iemand <<--- dood kon vallen als diegene mij niet wou geloven. Dat is niet het zelfde strawquote:Op donderdag 3 november 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat? Je zei wel dat hij dood mocht vallen. Maar hij heeft je dus wel eerder aangevallen (in die discussie, iets wat hij hier ontkent.
.quote:Als iemand mij vervolgens niet wilt gaan geloven, best. Val dan maar dood
Ow deze vraag bedoel je??quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef mrk.n het volgende:
Jouw scharrel heeft gesquirt, bedoel je?
Nu ben ik een sad panda. Mijn ex vond Omnia geweldig, had haar naar concert meegenomen ed. CD gekocht. We draaiden ze regelmatig, maar ze heeft ze meegenomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen we niet weer wat liefde uitstralen in dit topic?
iets wat ik ook nooit gezegd heb, maar wat jij ervan hebt gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Over dat hij zijn ouders de schuld geeft van zijn huidige situatie? En dat ik zeg dat 't aan zichzelf ligt. Tja, als dat al aanvallen is.
Ach, ze hebben bepaalde dingen weer niet goed begrepen. vervelend hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
Moet ik weer tussenbeide komen? Pas op, he.
Je quotte hem. Wat denk jij dat een quote inhoudt? Bovendien 'geloofde' hij je niet, dus sloeg het wel degelijk op hem en is het niet zonder reden dat hij zich aangesproken voelde. Ik geloof er niks van dat het niet aan hem gericht was.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat --->> iemand <<--- dood kon vallen als diegene mij niet wou geloven. Dat is niet het zelfde straw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |