quote:
Waarom koppelt ie dat niet automatisch vanaf mobiel als ik op open nieuw deel klik?quote:
Omdat je geen iPhone hebt. Laat ik daar nou net een oplossing voor hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom koppelt ie dat niet automatisch vanaf mobiel als ik op open nieuw deel klik?
Dat vind ik discriminazi.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je geen iPhone hebt. Laat ik daar nou net een oplossing voor hebben
Ik mot geen iFoon.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef jna het volgende:
Met een iPhone heb je geen draadloos netwerk nodig. €199 maar! Koopje!
Hehehehehe!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef jna het volgende:
Je zou toch geen bereik hebben, want Zeeland!
Daaromquote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef jna het volgende:
Je zou toch geen bereik hebben, want Zeeland!
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Zo vandaag de plinten in de grondverf gezet.. Werd wel een beetje stoned van die verflucht
Ja, vrij geniaalquote:
Nee, geen vrij morgenochtend eerst een bespreking bij een klant, maar dan ga ik niet eerst naar kantoor, want dan zou ik heen en weer blijven rijden.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef The_Dean het volgende:
Zo, ook maar even in het echte topic posten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel jammer voor Luc... komt hij na een dag hard werken compleet natgeregend thuis, ligt zijn topic afgestorven in een hoekje
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
En dan trekken die ellendige mods waarschijnlijk zometeen de stekker er ook nog uit, puur en alleen omdat die andere populairder is.
Wat een kutleven als topic
quote:
teeeerrring.quote:
OH YEAHquote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, Lien ook morgen en vrijdag...
Waar gaat het heen met de wereld
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Zo vandaag de plinten in de grondverf gezet.. Werd wel een beetje stoned van die verflucht
Join the club.quote:
Je kan ook ruilen.quote:
quote:
Oh, als Dean dit leest, dan krijg je wel antwoord. Nu zit ie schattig te slapen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ook goed. Maar dan wel een gitaar die meer dan 200 euro opbrengt
Ja pff, dat telt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:35 schreef Bravebart het volgende:
Mwa, ik heb geen college, verder zit ik gewoon weer van 9-18 te werken hoor
Hoiquote:
Yeah, ik heb het niet alleen over die gitaar wat je dit weekend gaat kopen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geen nieuwe laptop voor 50 euro toch
Lol, dus alles is goed, maar ze falen hard met het toetsenbord? Selectief geld besteden ftw.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Maar wel een beter keyboard, ik type te snel voor dit ding
Heb een goede dure gitaar, dat is voorlopig denk ik misschien wel even goed genoeg wellicht.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, ik heb het niet alleen over die gitaar wat je dit weekend gaat kopen hoor.
Haha ja, lijkt het wel op... maar kan ook aan de verbinding liggen, moest internetten via een VPNdinges in Brazilie ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lol, dus alles is goed, maar ze falen hard met het toetsenbord? Selectief geld besteden ftw.
Misschien had ik het anders moeten formuleren. Als je ooit van plan bent om nog een gitaar te kopen, dan kan je eerst twijfelen of je een nieuwe laptop koopt of niet. Natuurlijk zijn ze niet gelijk qua prijzen, maar als je een versterker laat liggen of andere dingen en even spaart, dan kan je makkelijk eentje kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb een goede dure gitaar, dat is voorlopig denk ik misschien wel even goed genoeg wellicht.
Apart.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, lijkt het wel op... maar kan ook aan de verbinding liggen, moest internetten via een VPNdinges in Brazilie ofzo.
Verder zo'n standaard HP keyboard... ik heb dezelfde, maar die werkt wel goed.
Of te weinig... zijne glimt nog van nieuwheid, mijne is al lekker ingesleten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Apart.Misschien werd dat ding te vaak gebruikt ofzo.
Of je kijkt even verder. Wat heeft een computer wat een laptop niet heeft? Als je bijvoorbeeld zware games wilt spelen, dan is een computer wel handiger, maar tegenwoordig kan dat ook met laptops. Als ik zie wat jij allemaal doet achter je laptop, dan is een laptop gewoon prima denk ik. Sowieso met al die voordelen wat jij noemt past hierbij.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja klopt, dat is ook het plan. Twijfel alleen of ik dan een laptop doe, of weer een vaste pc... Laptop is wel makkelijk voor vakanties enzo, en minder ruimte innemend op een buro. En makkelijker aan de kant gooi baar...
Hm, dat zou ook kunnen. Dan denk ik gewoon dat je niet aan de toetsenbord gewend bent. Dat heb ik ook vaak als ik achter iemand anders zijn/haar computer ga typen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of te weinig... zijne glimt nog van nieuwheid, mijne is al lekker ingesleten.
Het is identiek dezelfde keyboardquote:Op donderdag 3 november 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm, dat zou ook kunnen. Dan denk ik gewoon dat je niet aan de toetsenbord gewend bent. Dat heb ik ook vaak als ik achter iemand anders zijn/haar computer ga typen.
Ja, daarom... maar niet zo makkelijk upgradebaar... maarja, wat je zegt, zoveel doe ik er niet mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Of je kijkt even verder. Wat heeft een computer wat een laptop niet heeft? Als je bijvoorbeeld zware games wilt spelen, dan is een computer wel handiger, maar tegenwoordig kan dat ook met laptops. Als ik zie wat jij allemaal doet achter je laptop, dan is een laptop gewoon prima denk ik. Sowieso met al die voordelen wat jij noemt past hierbij.
Wat zeik je dan dat zijn toetsenbord kut is?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is identiek dezelfde keyboard
Ja, dat dacht ik al. Als je een redelijk goede laptop koopt, dan kan je alsnog gamen op de laptop.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daarom... maar niet zo makkelijk upgradebaar... maarja, wat je zegt, zoveel doe ik er niet mee.
Ik game nu niet echt omdat het niet kan, maar voor vette games heb ik al een PS3, daar hoef ik niet een zware PC voor te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
Haha, je moet nog werken.
Ja, waar moet ik anders dat weekend London van betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik anders dat weekend London van betalen?
quote:
Met de plinten, of het high wordenquote:
Beidequote:Op donderdag 3 november 2011 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de plinten, of het high worden
Vandaag een aantal muren in de tweede of derde laag verf gezet.. en nog een kleine tegenvaller gehad..
Nice!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDD
High uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de plinten, of het high worden
Vandaag een aantal muren in de tweede of derde laag verf gezet.. en nog een kleine tegenvaller gehad..
Nu pas weekend hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDD
aaw, pest die jongen nou niet zo...quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
aaw, pest die jongen nou niet zo...
quote:
Dean: "Fernandes is kut."quote:
Ik krijg er wel geld voor.quote:
Oeh, dat is nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg er wel geld voor.
En na dinsdag is mijn weekend pas weer voorbij.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dean: "Fernandes is kut."
Ik: "WAT?! Niet Fernandes haten."
Dean: "Het is veel te dure vloeibare kauwgom."
Toen sloeg ik hem.
Dean: "Haphap."
Toen sloeg ik hem weer.
Later kalmeerde ik en ik ging FOK!en.
Dean: "Maar ik meende het wel hoor!"
Dean is nu dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:39 schreef The_Dean het volgende:
Jan, Luc, misschien is een Mini toch wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Stuur de chicks dan maar hierheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef jna het volgende:
Sowieso minimaar deze versie wil ik wel ruilen tegen m'n iPhone hoor
Yeah, laat ze maar die mini hebben, neem ik die meiden wel mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:39 schreef The_Dean het volgende:
Jan, Luc, misschien is een Mini toch wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Dibbs!quote:
Je hebt die andere mini al, dus je hebt niets te kiezen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef Bloempje. het volgende:
Oude mini's zijn mooierEn roestiger
Okequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hebt die andere mini al, dus je hebt niets te kiezen.
Waaromquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke![]()
Er stond er hier in de straat een te koop. Ik moest me inhouden
Te laat!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, laat ze maar die mini hebben, neem ik die meiden wel mee.
Jij wilt dat Dean die meiden naar jou toe stuurt, toch? Ik woon samen met hem, dus die kans krijgt hij niet.quote:
Whehe, daarom zou ik liever een nieuwe mini nemen. Scheelt mij veel gedoe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Bloempje. het volgende:
Omdat ik helemaal geen geld heb voor een andere auto gekkieeeEn hij roestig was en mijn papa geen zin heeft om mijn auto ook nog op te knappen naast zijn eigen
Keversquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, daarom zou ik liever een nieuwe mini nemen. Scheelt mij veel gedoe.Beetje luie instelling, maar ik wil liever meer rijden dan ik dingen moet repareren. Tenzij het een bouwproject is, dan neem ik zo'n oude. Of een kevertje.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KeversJa nouja, ik wacht wel gewoon tot ik klaar ben met school en een vaste baan heb enzo. Voorlopig doet mijn rode koekblik het ook prima
Nee, Dean stuurt dat zootje naar Jan, en dan stuurt Jan ze weer naar mij doorquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij wilt dat Dean die meiden naar jou toe stuurt, toch? Ik woon samen met hem, dus die kans krijgt hij niet.
Dan nog. Die kans krijgt hij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, Dean stuurt dat zootje naar Jan, en dan stuurt Jan ze weer naar mij door
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan nog. Die kans krijgt hij niet.
Oké, oké, je mag één meisje hebben als je het zelf kom ophalen in Friesland.quote:
Pffff, kan ze zelf niet met de trein?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oké, oké, je mag één meisje hebben als je het zelf kom ophalen in Friesland.
Alsof ze vrijwillig in mijn huis zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pffff, kan ze zelf niet met de trein?
Dikke party vanavond Luc?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo... snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
Groot feest?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo... snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
quote:
We gaan met een groepje (zes personen) samen eten en ieder zou iets regelen.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
We gaan met een groepje (zes personen) samen eten en ieder zou iets regelen.
Kuno is er bijna nooit en Isdatzo praat alleen over zijn geliefde op 2 wielen, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn we van de Porsches overgegaan op de Mini?
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Duh, Porsches zijn voor stoffige mensen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.
Nee, dat zijn dikke BMW's. M3's enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.
Precies, als de ultieme antiheld er al in rijdtquote:
quote:
Iedereen weet wel gelijk over welke auto je het hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Vroeger wist ik nooit hoe die dingen heetten, dus ik noemde iedere Mini 'de auto van Mr. Bean'.
Gisteren op Veronica zat hij in Top Gear.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, als de ultieme antiheld er al in rijdt
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren op Veronica zat hij in Top Gear.
Gelukkig niet meer, want de laatste tijd kwam vooral de locatie Den Haag in beeld... en niet vanwege het hoogstaande onderwijsquote:
Dat zijn de leukste hoekjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Eerst 2 pakken laminaat leeg, nu de overige 38 nog. Morgen wel even een before and after foto maken.
De eerste twee banen met laminaat begon of eindigde met een verwarmingsbuis
Ohaiquote:
Nu heb ik ook nog een convector met 4 poten, maar daarvan heb ik de eerst komende 3 banen nog geen last van. En morgen heb ik hulptroepen, dus dat gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste hoekjes
Succes
Been there done that... alleen heb ik al een (chronische) knieblessure, dus ik moet maar even op mijn tanden bijten.. Het is immers mijn huisquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat is veel beter inderdaad, kan een iemand op zijn knieeën blijven zitten. Hele dag opstaan en knielen gaat je maandag echt pijn doen
hoiquote:
Nooooo, ze versieren jou wanneer ik er niet bij ben.quote:Op zondag 6 november 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Komt hier in de Mac iemand koffie langs brengen, gratis
Ja, die heb ik, maar die stofzuigt niet en zorgt wel voor de harenquote:
Beter opvoeden man.quote:Op zondag 6 november 2011 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, maar die stofzuigt niet en zorgt wel voor de haren
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Beter opvoeden man.
Luie huisvrouwen van tegenwoordig.
Was een lelijk puisterig puberjochie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nooooo, ze versieren jou wanneer ik er niet bij ben.
[ afbeelding ]
Ik dacht misschien kan hij wel stofzuigenquote:Op zondag 6 november 2011 16:40 schreef jna het volgende:
Delft,Glenn Millerhof,negroide jongen 12jr Elmar Sybilius,donkerbl jas en spijkerbr.meegenomen door blanke man.Heeft u info bel dan 08000011
Breng 'm nu maar weer terug Bart
Ja, noemen ze dat 'stof' tegenwoordig?quote:Op zondag 6 november 2011 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kan hij wel stofzuigen
Damn, lastige competitie. Wat een pechdag vandaag.quote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was een lelijk puisterig puberjochie.
Ja alleen zie je bij mij natuurlijk de zwarte vlekken nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Lithia het volgende:
Even mijn pedobearopmerkingen aan de kant leggen..
Doen jullie dat ook: Rukken in kussen - zwarte plekken op lul ?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, noemen ze dat 'stof' tegenwoordig?[ afbeelding ]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..quote:
Ik snap sowieso niet waarom ze achterin zo aan het pingelen waren. Dan vraag je ook om goals tegen te krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..
Maar nu kan ik die derde ster grap niet meer maken...Nou ja, omdat het kan...quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.
Hij blijft leuk om te zien.quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar nu kan ik die derde ster grap niet meer maken...Nou ja, omdat het kan...
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd!quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.
Waar?quote:
Heb je ook een vertaling? Of een handleiding welke knoppen we moeten indrukken in welke volgorde?quote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Lithia het volgende:
http://www4.omropfryslan.nl/top100/top100.asp
Stemmen, mensen. Op Kramtried uiteraard.
Cool! Wat ga je doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 18:30 schreef jna het volgende:
Kan ik trouwens ook op twarres en de kast stemmen? Want dan doe ik dat natuurlijk
http://www.wurdboek.nl/quote:Op maandag 7 november 2011 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je ook een vertaling? Of een handleiding welke knoppen we moeten indrukken in welke volgorde?
Kies Kramtried.quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Voor een vak moet ik naar Friese "muziek" luisteren. Het is niet eens muziek, het is gewoon een aankondiging voor een Jouster boerebruiloft
quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Voor een vak moet ik naar Friese "muziek" luisteren. Het is niet eens muziek, het is gewoon een aankondiging voor een Jouster boerebruiloft
Klinkt als een hoogstaand vak!quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Ja, Music of the world. Maar aangezien Nederland zelf geen cultuur (dus muziek) heeft nemen ze maar zoietsquote:
Nederland geen cultuur, huhuquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, Music of the world. Maar aangezien Nederland zelf geen cultuur (dus muziek) heeft nemen ze maar zoiets![]()
Doe dan niks
Oh neuh, maar dat heeft geen enkel landquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
In de zin van DE Nederlandse cultuur met unieke muziek.
Dat is zeker niet uniek zoals doedelzakmuziek, flamenco, gamelan, calypso, enz, enz, enz.quote:
Happy hardcore dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is zeker niet uniek zoals doedelzakmuziek, flamenco, gamelan, calypso, enz, enz, enz.
Wat een vulgair taalgebruik!quote:
Joahquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter kunnen doen ja. Dan zou jij zeker ook dat vak kiezen
Is een instrumentquote:
Zippyshare!quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef jna het volgende:
weet iemand waar ik een los nummer kan uploaden. Dan upload ik het zodat jullie kunnen horen dat het echt nergens op slaat om dat als muziek te zien.
Dropbox.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef jna het volgende:
weet iemand waar ik een los nummer kan uploaden. Dan upload ik het zodat jullie kunnen horen dat het echt nergens op slaat om dat als muziek te zien.
Goeie beat wel!quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef jna het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NTZ4ZICIIFCD.mp3
quote:
Kom op Luc, it's SFW.. reallyquote:
Klik dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu thuis.
quote:
Gevonden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mmmm.... Nu heb ik een adapter gevonden en hij komt me nog wel vaag bekend voor, maar heb werkelijk geen idee meer waarvan die adapter is.![]()
Lief!quote:
quote:
Terechte klachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lief!
Verder is buiten de ijstijd aangebroken.
Was ook wel nodig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Zo zie je maar, opruimen is zo nu en dan wel eens goed. Soms ben je rijker dan je denkt.
quote:
HE'S BACK!quote:
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |