Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
Waarom rukken jongens/mannen in kussens en sokken? WHYYYYYY?!
Omdat de kipfilet op is.quote:Op zondag 6 november 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
Gewoon minder vaak rukken, gaat vanzelf over.quote:Op zondag 6 november 2011 17:53 schreef TheWiggleThang het volgende:
Ik heb ook last van zwarte plekken op mijn lul. Vooral onder de rand van de eikel. Eerst was het vooral een dikke witte korst, later werd dit groen en na 8 maanden begon het langzaam zwart te worden. De lucht die vrijkomt als ik mijn voorhuid naar achteren trek is dan ook niet te harden.
Als je een maand niet hebt gerukt dan is de eerste keer dat je weer fapt een ware masturbatiesensatie. Een goede tip dus.quote:Op zondag 6 november 2011 17:55 schreef poo het volgende:
[..]
Gewoon minder vaak rukken, gaat vanzelf over.
Ik verbaas me hier ook over. Waarom neit.. gewoon gewoon?! En ik ben geen jongen dus ik dacht dat er wel een reden voor zou zijn die ik niet kan begrijpenquote:Op zondag 6 november 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
Wat ranzig inderdaad, waarom niet gewoon... tissues of zo?quote:Op zondag 6 november 2011 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me hier ook over. Waarom neit.. gewoon gewoon?! En ik ben geen jongen dus ik dacht dat er wel een reden voor zou zijn die ik niet kan begrijpen?!
Ja indd, die shit kun je ook gewoon weggooien.. hoeft je moeder niet die smerige zooi te wassenquote:Op zondag 6 november 2011 18:14 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Wat ranzig inderdaad, waarom niet gewoon... tissues of zo?
Sokken voornamelijk omdat je dan geen opruimwerk hebt. Gewoon met je hand beginnen en dan tegen de climax aan even een witte sportsok om je Hendrik wikkelen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:50 schreef zarGon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |