Ik krijg er wel geld voor.quote:
Oeh, dat is nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg er wel geld voor.
En na dinsdag is mijn weekend pas weer voorbij.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dean: "Fernandes is kut."
Ik: "WAT?! Niet Fernandes haten."
Dean: "Het is veel te dure vloeibare kauwgom."
Toen sloeg ik hem.
Dean: "Haphap."
Toen sloeg ik hem weer.
Later kalmeerde ik en ik ging FOK!en.
Dean: "Maar ik meende het wel hoor!"
Dean is nu dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:39 schreef The_Dean het volgende:
Jan, Luc, misschien is een Mini toch wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Stuur de chicks dan maar hierheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef jna het volgende:
Sowieso minimaar deze versie wil ik wel ruilen tegen m'n iPhone hoor
Yeah, laat ze maar die mini hebben, neem ik die meiden wel mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:39 schreef The_Dean het volgende:
Jan, Luc, misschien is een Mini toch wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Dibbs!quote:
Je hebt die andere mini al, dus je hebt niets te kiezen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:36 schreef Bloempje. het volgende:
Oude mini's zijn mooierEn roestiger
Okequote:Op zaterdag 5 november 2011 12:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hebt die andere mini al, dus je hebt niets te kiezen.
Waaromquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke![]()
Er stond er hier in de straat een te koop. Ik moest me inhouden
Te laat!quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, laat ze maar die mini hebben, neem ik die meiden wel mee.
Jij wilt dat Dean die meiden naar jou toe stuurt, toch? Ik woon samen met hem, dus die kans krijgt hij niet.quote:
Whehe, daarom zou ik liever een nieuwe mini nemen. Scheelt mij veel gedoe.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Bloempje. het volgende:
Omdat ik helemaal geen geld heb voor een andere auto gekkieeeEn hij roestig was en mijn papa geen zin heeft om mijn auto ook nog op te knappen naast zijn eigen
Keversquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, daarom zou ik liever een nieuwe mini nemen. Scheelt mij veel gedoe.Beetje luie instelling, maar ik wil liever meer rijden dan ik dingen moet repareren. Tenzij het een bouwproject is, dan neem ik zo'n oude. Of een kevertje.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KeversJa nouja, ik wacht wel gewoon tot ik klaar ben met school en een vaste baan heb enzo. Voorlopig doet mijn rode koekblik het ook prima
Nee, Dean stuurt dat zootje naar Jan, en dan stuurt Jan ze weer naar mij doorquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij wilt dat Dean die meiden naar jou toe stuurt, toch? Ik woon samen met hem, dus die kans krijgt hij niet.
Dan nog. Die kans krijgt hij niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, Dean stuurt dat zootje naar Jan, en dan stuurt Jan ze weer naar mij door
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan nog. Die kans krijgt hij niet.
Oké, oké, je mag één meisje hebben als je het zelf kom ophalen in Friesland.quote:
Pffff, kan ze zelf niet met de trein?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oké, oké, je mag één meisje hebben als je het zelf kom ophalen in Friesland.
Alsof ze vrijwillig in mijn huis zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pffff, kan ze zelf niet met de trein?
Dikke party vanavond Luc?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo... snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
Groot feest?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo... snacks voor vanavond zijn ingeslagen.
quote:
We gaan met een groepje (zes personen) samen eten en ieder zou iets regelen.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
We gaan met een groepje (zes personen) samen eten en ieder zou iets regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |