Ja pff, dat telt niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:35 schreef Bravebart het volgende:
Mwa, ik heb geen college, verder zit ik gewoon weer van 9-18 te werken hoor
Hoiquote:
Yeah, ik heb het niet alleen over die gitaar wat je dit weekend gaat kopen hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geen nieuwe laptop voor 50 euro toch
Lol, dus alles is goed, maar ze falen hard met het toetsenbord? Selectief geld besteden ftw.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Maar wel een beter keyboard, ik type te snel voor dit ding
Heb een goede dure gitaar, dat is voorlopig denk ik misschien wel even goed genoeg wellicht.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yeah, ik heb het niet alleen over die gitaar wat je dit weekend gaat kopen hoor.
Haha ja, lijkt het wel op... maar kan ook aan de verbinding liggen, moest internetten via een VPNdinges in Brazilie ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lol, dus alles is goed, maar ze falen hard met het toetsenbord? Selectief geld besteden ftw.
Misschien had ik het anders moeten formuleren. Als je ooit van plan bent om nog een gitaar te kopen, dan kan je eerst twijfelen of je een nieuwe laptop koopt of niet. Natuurlijk zijn ze niet gelijk qua prijzen, maar als je een versterker laat liggen of andere dingen en even spaart, dan kan je makkelijk eentje kopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb een goede dure gitaar, dat is voorlopig denk ik misschien wel even goed genoeg wellicht.
Apart.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, lijkt het wel op... maar kan ook aan de verbinding liggen, moest internetten via een VPNdinges in Brazilie ofzo.
Verder zo'n standaard HP keyboard... ik heb dezelfde, maar die werkt wel goed.
Of te weinig... zijne glimt nog van nieuwheid, mijne is al lekker ingesleten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Apart.Misschien werd dat ding te vaak gebruikt ofzo.
Of je kijkt even verder. Wat heeft een computer wat een laptop niet heeft? Als je bijvoorbeeld zware games wilt spelen, dan is een computer wel handiger, maar tegenwoordig kan dat ook met laptops. Als ik zie wat jij allemaal doet achter je laptop, dan is een laptop gewoon prima denk ik. Sowieso met al die voordelen wat jij noemt past hierbij.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja klopt, dat is ook het plan. Twijfel alleen of ik dan een laptop doe, of weer een vaste pc... Laptop is wel makkelijk voor vakanties enzo, en minder ruimte innemend op een buro. En makkelijker aan de kant gooi baar...
Hm, dat zou ook kunnen. Dan denk ik gewoon dat je niet aan de toetsenbord gewend bent. Dat heb ik ook vaak als ik achter iemand anders zijn/haar computer ga typen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of te weinig... zijne glimt nog van nieuwheid, mijne is al lekker ingesleten.
Het is identiek dezelfde keyboardquote:Op donderdag 3 november 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm, dat zou ook kunnen. Dan denk ik gewoon dat je niet aan de toetsenbord gewend bent. Dat heb ik ook vaak als ik achter iemand anders zijn/haar computer ga typen.
Ja, daarom... maar niet zo makkelijk upgradebaar... maarja, wat je zegt, zoveel doe ik er niet mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Of je kijkt even verder. Wat heeft een computer wat een laptop niet heeft? Als je bijvoorbeeld zware games wilt spelen, dan is een computer wel handiger, maar tegenwoordig kan dat ook met laptops. Als ik zie wat jij allemaal doet achter je laptop, dan is een laptop gewoon prima denk ik. Sowieso met al die voordelen wat jij noemt past hierbij.
Wat zeik je dan dat zijn toetsenbord kut is?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is identiek dezelfde keyboard
Ja, dat dacht ik al. Als je een redelijk goede laptop koopt, dan kan je alsnog gamen op de laptop.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daarom... maar niet zo makkelijk upgradebaar... maarja, wat je zegt, zoveel doe ik er niet mee.
Ik game nu niet echt omdat het niet kan, maar voor vette games heb ik al een PS3, daar hoef ik niet een zware PC voor te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:05 schreef Lithia het volgende:
Haha, je moet nog werken.
Ja, waar moet ik anders dat weekend London van betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik anders dat weekend London van betalen?
quote:
Met de plinten, of het high wordenquote:
Beidequote:Op donderdag 3 november 2011 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de plinten, of het high worden
Vandaag een aantal muren in de tweede of derde laag verf gezet.. en nog een kleine tegenvaller gehad..
Nice!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDD
High uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de plinten, of het high worden
Vandaag een aantal muren in de tweede of derde laag verf gezet.. en nog een kleine tegenvaller gehad..
Nu pas weekend hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEENNNNNNDDDDDDDDDD
aaw, pest die jongen nou niet zo...quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
aaw, pest die jongen nou niet zo...
quote:
Dean: "Fernandes is kut."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |