quote:
Waarom koppelt ie dat niet automatisch vanaf mobiel als ik op open nieuw deel klik?quote:
Omdat je geen iPhone hebt. Laat ik daar nou net een oplossing voor hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom koppelt ie dat niet automatisch vanaf mobiel als ik op open nieuw deel klik?
Dat vind ik discriminazi.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je geen iPhone hebt. Laat ik daar nou net een oplossing voor hebben
Ik mot geen iFoon.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef jna het volgende:
Met een iPhone heb je geen draadloos netwerk nodig. €199 maar! Koopje!
Hehehehehe!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef jna het volgende:
Je zou toch geen bereik hebben, want Zeeland!
Daaromquote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef jna het volgende:
Je zou toch geen bereik hebben, want Zeeland!
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Zo vandaag de plinten in de grondverf gezet.. Werd wel een beetje stoned van die verflucht
Ja, vrij geniaalquote:
Nee, geen vrij morgenochtend eerst een bespreking bij een klant, maar dan ga ik niet eerst naar kantoor, want dan zou ik heen en weer blijven rijden.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef The_Dean het volgende:
Zo, ook maar even in het echte topic posten.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel jammer voor Luc... komt hij na een dag hard werken compleet natgeregend thuis, ligt zijn topic afgestorven in een hoekje
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
En dan trekken die ellendige mods waarschijnlijk zometeen de stekker er ook nog uit, puur en alleen omdat die andere populairder is.
Wat een kutleven als topic
quote:
teeeerrring.quote:
OH YEAHquote:Op woensdag 2 november 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, Lien ook morgen en vrijdag...
Waar gaat het heen met de wereld
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef PieterBas het volgende:
Zo vandaag de plinten in de grondverf gezet.. Werd wel een beetje stoned van die verflucht
Join the club.quote:
Je kan ook ruilen.quote:
quote:
Oh, als Dean dit leest, dan krijg je wel antwoord. Nu zit ie schattig te slapen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ook goed. Maar dan wel een gitaar die meer dan 200 euro opbrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |