Ja alleen zie je bij mij natuurlijk de zwarte vlekken nietquote:Op zondag 6 november 2011 18:05 schreef Lithia het volgende:
Even mijn pedobearopmerkingen aan de kant leggen..
Doen jullie dat ook: Rukken in kussen - zwarte plekken op lul ?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, noemen ze dat 'stof' tegenwoordig?[ afbeelding ]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..quote:
Ik snap sowieso niet waarom ze achterin zo aan het pingelen waren. Dan vraag je ook om goals tegen te krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende week maar Cillessen in het doel, want die Vermeer was zeker verantwoordelijk voor 3 doelpunten..
Maar nu kan ik die derde ster grap niet meer maken...Nou ja, omdat het kan...quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.
Hij blijft leuk om te zien.quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar nu kan ik die derde ster grap niet meer maken...Nou ja, omdat het kan...
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd!quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Vermeer was ook verantwoordelijk voor het feit dat er nu 3 sterren op het shirt staan.
Waar?quote:
Heb je ook een vertaling? Of een handleiding welke knoppen we moeten indrukken in welke volgorde?quote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Lithia het volgende:
http://www4.omropfryslan.nl/top100/top100.asp
Stemmen, mensen. Op Kramtried uiteraard.
Cool! Wat ga je doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 18:30 schreef jna het volgende:
Kan ik trouwens ook op twarres en de kast stemmen? Want dan doe ik dat natuurlijk
http://www.wurdboek.nl/quote:Op maandag 7 november 2011 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je ook een vertaling? Of een handleiding welke knoppen we moeten indrukken in welke volgorde?
Kies Kramtried.quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Voor een vak moet ik naar Friese "muziek" luisteren. Het is niet eens muziek, het is gewoon een aankondiging voor een Jouster boerebruiloft
quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Voor een vak moet ik naar Friese "muziek" luisteren. Het is niet eens muziek, het is gewoon een aankondiging voor een Jouster boerebruiloft
Klinkt als een hoogstaand vak!quote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef jna het volgende:
Ja, Music of the world. Maar aangezien Nederland zelf geen cultuur (dus muziek) heeft nemen ze maar zoietsquote:
Nederland geen cultuur, huhuquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, Music of the world. Maar aangezien Nederland zelf geen cultuur (dus muziek) heeft nemen ze maar zoiets![]()
Doe dan niks
Oh neuh, maar dat heeft geen enkel landquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
In de zin van DE Nederlandse cultuur met unieke muziek.
Dat is zeker niet uniek zoals doedelzakmuziek, flamenco, gamelan, calypso, enz, enz, enz.quote:
Happy hardcore dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is zeker niet uniek zoals doedelzakmuziek, flamenco, gamelan, calypso, enz, enz, enz.
Wat een vulgair taalgebruik!quote:
Joahquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter kunnen doen ja. Dan zou jij zeker ook dat vak kiezen
Is een instrumentquote:
Zippyshare!quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef jna het volgende:
weet iemand waar ik een los nummer kan uploaden. Dan upload ik het zodat jullie kunnen horen dat het echt nergens op slaat om dat als muziek te zien.
Dropbox.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef jna het volgende:
weet iemand waar ik een los nummer kan uploaden. Dan upload ik het zodat jullie kunnen horen dat het echt nergens op slaat om dat als muziek te zien.
Goeie beat wel!quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef jna het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NTZ4ZICIIFCD.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |