Kuno is er bijna nooit en Isdatzo praat alleen over zijn geliefde op 2 wielen, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn we van de Porsches overgegaan op de Mini?
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Duh, Porsches zijn voor stoffige mensen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.
Nee, dat zijn dikke BMW's. M3's enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht altijd voor mannen die iets te compenseren hebben.
Precies, als de ultieme antiheld er al in rijdtquote:
quote:
Iedereen weet wel gelijk over welke auto je het hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Vroeger wist ik nooit hoe die dingen heetten, dus ik noemde iedere Mini 'de auto van Mr. Bean'.
Gisteren op Veronica zat hij in Top Gear.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, als de ultieme antiheld er al in rijdt
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren op Veronica zat hij in Top Gear.
Gelukkig niet meer, want de laatste tijd kwam vooral de locatie Den Haag in beeld... en niet vanwege het hoogstaande onderwijsquote:
Dat zijn de leukste hoekjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Eerst 2 pakken laminaat leeg, nu de overige 38 nog. Morgen wel even een before and after foto maken.
De eerste twee banen met laminaat begon of eindigde met een verwarmingsbuis
Ohaiquote:
Nu heb ik ook nog een convector met 4 poten, maar daarvan heb ik de eerst komende 3 banen nog geen last van. En morgen heb ik hulptroepen, dus dat gaat wel lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste hoekjes
Succes
Been there done that... alleen heb ik al een (chronische) knieblessure, dus ik moet maar even op mijn tanden bijten.. Het is immers mijn huisquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat is veel beter inderdaad, kan een iemand op zijn knieeën blijven zitten. Hele dag opstaan en knielen gaat je maandag echt pijn doen
hoiquote:
Nooooo, ze versieren jou wanneer ik er niet bij ben.quote:Op zondag 6 november 2011 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Komt hier in de Mac iemand koffie langs brengen, gratis
Ja, die heb ik, maar die stofzuigt niet en zorgt wel voor de harenquote:
Beter opvoeden man.quote:Op zondag 6 november 2011 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, maar die stofzuigt niet en zorgt wel voor de haren
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Beter opvoeden man.
Luie huisvrouwen van tegenwoordig.
Was een lelijk puisterig puberjochie.quote:Op zondag 6 november 2011 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nooooo, ze versieren jou wanneer ik er niet bij ben.
[ afbeelding ]
Ik dacht misschien kan hij wel stofzuigenquote:Op zondag 6 november 2011 16:40 schreef jna het volgende:
Delft,Glenn Millerhof,negroide jongen 12jr Elmar Sybilius,donkerbl jas en spijkerbr.meegenomen door blanke man.Heeft u info bel dan 08000011
Breng 'm nu maar weer terug Bart
Ja, noemen ze dat 'stof' tegenwoordig?quote:Op zondag 6 november 2011 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kan hij wel stofzuigen
Damn, lastige competitie. Wat een pechdag vandaag.quote:Op zondag 6 november 2011 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was een lelijk puisterig puberjochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |