dips, close grip bp, skullcrushersquote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En wat zijn daarvoor de ultime oefeningen?
Isolatie? Dippen (in hoeverre dat isoleert), extensions, skullcrushers, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Define 'achterlopen'? Dat ze niet sterk genoeg zijn? Of dat ze niet in het geheel passen qua hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef fathank het volgende:
Biceps lopen bij mij hopeloos achter, vind het ook allemaal kutoefeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(French)Tricep (rope) pushdown.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Geen idee, nog nooit wat opgemeten.Lees wel eens over dit dat koud warm zus zo, maar gewoon een meetlint om het dikste gedeelte knopen, terwijl je flext? En hoeveel mag je flexen? Mag je vuist samenknijpen etc?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Define 'achterlopen'? Dat ze niet sterk genoeg zijn? Of dat ze niet in het geheel passen qua hoe het eruit ziet?
Zelf isoleer ik ze niet en ik heb het idee dat ze prima groeien zo. Maar hoe kritisch moet je zijn?
Pic ter beoordeling.Zie ik daar een pakje shag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zijn je stats tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.
Mijne 30 cm.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.
kickbacks zijn een beetje zonde van je tijd als je massa wilt bouwen imoquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
(French)Tricep (rope) pushdown.
Dips
Kickbacks
Skullcrushers
Ik wil geen massa opbouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
kickbacks zijn een beetje zonde van je tijd als je massa wilt bouwen imo
Waarschijnlijk nu nogquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas had vroeger armen van 24 inch.
Chocola!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas had vroeger armen van 24 inch.
IK zou het niet durven zeggen..meer dan 250 euro dat wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee het is idd geen olympische barbellWat zou ik ongeveer kunnen vragen? Anyone?
Thanks voor je reactiequote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK zou het niet durven zeggen..meer dan 250 euro dat wel.
Kijk even op marktplaats wat mensen vragen voor vergelijkbaar spul.
Voor een dumbell setje tot 18 kg(verstelbaar) betaalde ik 30 euro.
Vraag voor die 110 kg gewoon 150 euro.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thanks voor je reactieJa vind 't moeilijk. Halterschijven worden voor de meest uiteenlopende prijzen verkocht.. Feitelijk is het gewoon ongeveer 110 Kg aan schijven, een bankje, 2 barbells en 2 dummbels van 15 kg stuk.
thanks voor je reactiequote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga trainen dikke kus.
Benen zijn aan de beurt.(nadruk op hams).
Herkenbaar. Dan ben ik altijd bang dat de bar elk moment uit je vingers valt en op je knieën belandt. Had ik de eerste keer met 90 kg (dat ik moest stoppen om vingers). Ben gewoon een weekje langer op 90 gebleven en daarna was het beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef SunTzu het volgende:
Ik moest net dus voor een nieuw schema met een zo zwaar mogelijk gewicht zoveel mogelijk herhalingen doen voor 1 set. Maar echt klote bij de deadlift, 120kg mijn rug kon nog wel maar mijn vingers konden het gewicht niet meer aan, captain crunch een idee voor mij? Of doen jullie nog wat om je grip te verbeteren?
Imo gewoon deadliften voor je rug en glutes en dan grip verbetere met isolatie? Hangt er een beetje van af hoeveel je grip je limiteert.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
Als je afhankelijk wordt van straps dan gaat je deadlift wel omhoog, maar je grip niet.
Ik kijk het nog wel ff aan en anders moet ik gewoon meer knijpkracht in mijn handen krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan ben ik altijd bang dat de bar elk moment uit je vingers valt en op je knieën belandt. Had ik de eerste keer met 90 kg (dat ik moest stoppen om vingers). Ben gewoon een weekje langer op 90 gebleven en daarna was het beter.
Dat lijkt me een persoonlijk iets...ligt er ook aan hoe sterk je core is blabla.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef Weissman het volgende:
vanaf welk gewicht is het verstandig om een riem te gebruiken bij het deadliften ?
Koop een stressbal!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel ff aan en anders moet ik gewoon meer knijpkracht in mijn handen krijgen.
Ik doe aan captains of crush ja, kan bijna #1 sluitenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef SunTzu het volgende:
Ik moest net dus voor een nieuw schema met een zo zwaar mogelijk gewicht zoveel mogelijk herhalingen doen voor 1 set. Maar echt klote bij de deadlift, 120kg mijn rug kon nog wel maar mijn vingers konden het gewicht niet meer aan, captain crunch een idee voor mij? Of doen jullie nog wat om je grip te verbeteren?
Nog goedkoper.quote:
Zo erg is het toch niet gesteld met deze reeks? Ik vind het wel een prima combo tussen getroll en ontopic discussies, in tegenstelling tot andere reeksen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan nog zeiken dan het topic verbaggerd is
heey mensen kunnen we zeggen dat - Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan nog zeiken dan het topic verbaggerd is
Vraag SunTzu in een DM/PM.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Ganzz het volgende:
Pff, ik wordt al moe als ik er aan denk, 600mtr lunges... Ik heb vanavond gesquast, helemaal het lens gerent, bal geïncasseerd -> dikke lip en wang en ben nu wel weer klaar voor vandaag. Morgen weer naar de gym!
Huh ik dacht dat jij nog steeds Rippetoad volgde?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
heey mensen kunnen we zeggen dat - Je hebt gelijk.
Vanavond 10 sets rows opgedragen aan de pendlay row.Pendlay rows t/m 70 kg 5 reps, daarna 60 en 50 kg pendlay rows, BOR's en BOR's reverse grip in sets van 10 reps. Drie minuten rust en daarna chinnen en wide grip pullup totdat de tranen in mijn ogen stonden door het eelt, daarna handdoek eromheen en doorgaan tot ik geen enkele keer meer omhoog kon komen.
Pain is just estrogen leaving the body, maatje.
[..]
Vraag SunTzu in een DM/PM.
Doe niet constant zo triest man, je posts zelf zijn ook lang niet altijd contribuerend aan het topic en dat eindeloze gezeik van je op alles wat ook maar een beetje in de buurt komt van een dag boek post is nog irritanter. Als het je niet interesseert, negeer het dan.quote:
Ja maar je zal toch een krachtbasis moeten leggen voordat je splits gaat volgen?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:
Rippetoe is saai, op een gegeven ga je vanzelf allemaal shit erbij doen. Langer dan een jaar houden de meesten het echt niet vol.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
Doe niet constant zo triest man, je posts zelf zijn ook lang niet altijd contribuerend aan het topic en dat eindeloze gezeik van je op alles wat ook maar een beetje in de buurt komt van een dag boek post is nog irritanter. Als het je niet interesseert, negeer het dan.
greotjens lugtkokur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gewoon fullbody met deadlift, squat, bench, BOR en militairy press pakken met 3x5. Gegarandeerd dat je kapot gaat en gewicht verhogen kan nog gewoon.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:
Rippetoe is saai, op een gegeven ga je vanzelf allemaal shit erbij doen. Langer dan een jaar houden de meesten het echt niet vol.
In de gym drink ik vaak 4 bidon's water (iets meer dan 2 liter), moet ook de hele tijd pissen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds ik een bak kwark voor het slapen gaan wegwerk moet ik altijd snachts pissen, weet je hoe irritant!!
Ja, squat / overhead press / rows / chinups vandaag, volgens het (aangepaste) programma want ik doe geen power cleans. Maar ik voeg altijd nog extra dingen toe zoals extra oefeningen of sets.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij nog steeds Rippetoad volgde?
Nee, Rippetoe is een leuke manier om te beginnen, maar zeker niet nodig. Er zijn zat die nooit Rippetoe hebben gedaan en meteen met splits zijn begonnen. Zolang je de basic compounds erin hebt (DL, BP, SQ, etc) en een goede split hebt, is dat minstens zo effectief.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar je zal toch een krachtbasis moeten leggen voordat je splits gaat volgen?
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
Niks hoeft. Maar het is wel verstandig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar je zal toch een krachtbasis moeten leggen voordat je splits gaat volgen?
huh.. je benoemt nu Rippetoe.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:49 schreef ThomasV. het volgende:
[..]
Daarom gewoon fullbody met deadlift, squat, bench, BOR en militairy press pakken met 3x5. Gegarandeerd dat je kapot gaat en gewicht verhogen kan nog gewoon.
Hoe is het precies 'verstandig'? Vanaf het moment dat je de stang kan DLen, BPen, etc etc, doe je in principe dezelfde oefeningen, en je raakt er net zo kapot van. Ik snap de fuss over Rippetoe niet zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niks hoeft. Maar het is wel verstandig.
Klopt, maar nu zijn de 5 oefeningen verwerkt op 1 dag. Ik vond 'maar' 3 oefeningen zelf ook snel vervelen, maar met die 2 erbij werkt het voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niks hoeft. Maar het is wel verstandig.
[..]
huh.. je benoemt nu Rippetoe.
Dat is een argument wat je tot nog toe niet hebt gevoerd, dus je hoeft niet te komen met 'wat snap je er niet aan dat...'. Maar goed, in dat geval, daar heb ik verder weinig tegen in te brengen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef 16meter het volgende:
Wat snap je er niet dat je sneller goed leert squatten als je het 3x per week doet dan wanneer je het 1x per week op je benen dagje doet?
Hoeveel gasten zijn er die 3x5 of 5x5 toepassen in een split?
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is een argument wat je tot nog toe niet hebt gevoerd, dus je hoeft niet te komen met 'wat snap je er niet aan dat...'. Maar goed, in dat geval, daar heb ik verder weinig tegen in te brengen.
Lezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
Omdat je de belangrijkste oefeningen snel onder de knie krijgt.
Ik zie het zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef 16meter het volgende:
Wat snap je er niet dat je sneller goed leert squatten als je het 3x per week doet, dan wanneer je het 1x per week op je benen dagje doet?Hoeveel gasten zijn er die 3x5 of 5x5 toepassen in een split?
Hoeveel beginners die meteen een split volgen gaan uberhaupt squatten en/of deadliften? In mijn gym zijn ze op 1 hand te tellen.
Snel onder de knie krijgen impliceert niet meteen dat je het 3x per week doet, dus niet zo elitair, hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |