dips, close grip bp, skullcrushersquote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En wat zijn daarvoor de ultime oefeningen?
Isolatie? Dippen (in hoeverre dat isoleert), extensions, skullcrushers, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Define 'achterlopen'? Dat ze niet sterk genoeg zijn? Of dat ze niet in het geheel passen qua hoe het eruit ziet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef fathank het volgende:
Biceps lopen bij mij hopeloos achter, vind het ook allemaal kutoefeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(French)Tricep (rope) pushdown.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Geen idee, nog nooit wat opgemeten.Lees wel eens over dit dat koud warm zus zo, maar gewoon een meetlint om het dikste gedeelte knopen, terwijl je flext? En hoeveel mag je flexen? Mag je vuist samenknijpen etc?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Define 'achterlopen'? Dat ze niet sterk genoeg zijn? Of dat ze niet in het geheel passen qua hoe het eruit ziet?
Zelf isoleer ik ze niet en ik heb het idee dat ze prima groeien zo. Maar hoe kritisch moet je zijn?
Pic ter beoordeling.Zie ik daar een pakje shag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zijn je stats tegenwoordig?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.
Mijne 30 cm.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon koud, en zo hard mogelijk flexen natuurlijk. Mijne zijn dan 36cm, vind ze zelf nog wel wat te klein.
kickbacks zijn een beetje zonde van je tijd als je massa wilt bouwen imoquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
(French)Tricep (rope) pushdown.
Dips
Kickbacks
Skullcrushers
Ik wil geen massa opbouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
kickbacks zijn een beetje zonde van je tijd als je massa wilt bouwen imo
Waarschijnlijk nu nogquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas had vroeger armen van 24 inch.
Chocola!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas had vroeger armen van 24 inch.
IK zou het niet durven zeggen..meer dan 250 euro dat wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee het is idd geen olympische barbellWat zou ik ongeveer kunnen vragen? Anyone?
Thanks voor je reactiequote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK zou het niet durven zeggen..meer dan 250 euro dat wel.
Kijk even op marktplaats wat mensen vragen voor vergelijkbaar spul.
Voor een dumbell setje tot 18 kg(verstelbaar) betaalde ik 30 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |