Ik kijk het nog wel ff aan en anders moet ik gewoon meer knijpkracht in mijn handen krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan ben ik altijd bang dat de bar elk moment uit je vingers valt en op je knieën belandt. Had ik de eerste keer met 90 kg (dat ik moest stoppen om vingers). Ben gewoon een weekje langer op 90 gebleven en daarna was het beter.
Dat lijkt me een persoonlijk iets...ligt er ook aan hoe sterk je core is blabla.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef Weissman het volgende:
vanaf welk gewicht is het verstandig om een riem te gebruiken bij het deadliften ?
Koop een stressbal!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel ff aan en anders moet ik gewoon meer knijpkracht in mijn handen krijgen.
Ik doe aan captains of crush ja, kan bijna #1 sluitenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef SunTzu het volgende:
Ik moest net dus voor een nieuw schema met een zo zwaar mogelijk gewicht zoveel mogelijk herhalingen doen voor 1 set. Maar echt klote bij de deadlift, 120kg mijn rug kon nog wel maar mijn vingers konden het gewicht niet meer aan, captain crunch een idee voor mij? Of doen jullie nog wat om je grip te verbeteren?
Nog goedkoper.quote:
Zo erg is het toch niet gesteld met deze reeks? Ik vind het wel een prima combo tussen getroll en ontopic discussies, in tegenstelling tot andere reeksen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan nog zeiken dan het topic verbaggerd is
heey mensen kunnen we zeggen dat - Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan nog zeiken dan het topic verbaggerd is
Vraag SunTzu in een DM/PM.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Ganzz het volgende:
Pff, ik wordt al moe als ik er aan denk, 600mtr lunges... Ik heb vanavond gesquast, helemaal het lens gerent, bal geïncasseerd -> dikke lip en wang en ben nu wel weer klaar voor vandaag. Morgen weer naar de gym!
Huh ik dacht dat jij nog steeds Rippetoad volgde?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
heey mensen kunnen we zeggen dat - Je hebt gelijk.
Vanavond 10 sets rows opgedragen aan de pendlay row.Pendlay rows t/m 70 kg 5 reps, daarna 60 en 50 kg pendlay rows, BOR's en BOR's reverse grip in sets van 10 reps. Drie minuten rust en daarna chinnen en wide grip pullup totdat de tranen in mijn ogen stonden door het eelt, daarna handdoek eromheen en doorgaan tot ik geen enkele keer meer omhoog kon komen.
Pain is just estrogen leaving the body, maatje.
[..]
Vraag SunTzu in een DM/PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |