Crossfitquote:Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik merk zelf dat ik best snel groei. qua spiermassa he. Ik wil gewoon nog dat fijne van een meisje blijven houden.''Lichter trainen''wordt dan gezegd maar daar haal ik gewoon geen voldoening uit.
Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, dips, chins en hardlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb jij schemaatjes voor me dan want bij mij h in de gym doen ze er niet aan.
Dit doe ik al...dat andere lijkt me een beetje lastigquote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, [b]dips[/b], chins en hardlopen.
zou het ook helpen om meer alternatieve oefeningen te doen, dan echte fitness/bb oefeningen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, dips, chins en hardlopen.
Try harderquote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit doe ik al...dat andere lijkt me een beetje lastigvooral de handstand push up..ik durf niet eens een handstand te maken
.
Juistquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga kijken!
Maarja ik hou in mijn achterhoofd dat ik nog jong ben en ook moet zien te ontdekken wat voor mij het beste werkt.
Ik zou haar doen, keihard.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef MrNiles het volgende:
http://www.aubriericheson.com/workout_videos.php
En gewoon een nakuur doen die roids gebruikers doen? Wellicht helpt dat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples.Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu.
Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd, lees je op bb.com wel meer.
[..]
Wat. Mijn wereldbeeld.
Mja ik snap het ook niet. Laatst las ik dat je je armen echt als scharnieren met gebruiken en dat het puur je rug is die moet samentrekken, maar dan nog voel ik vooral mijn biceps.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:35 schreef seto het volgende:
Als je je rug niet voelt bij rows doe je wel iets heel raars.
quote:Op woensdag 2 november 2011 04:58 schreef star_gazer het volgende:
Ik neem altijd wraak door te squatten op de biceps curl machine.
Je moet wel begrijpen dat Crossfit weinig te maken heeft met bodybuilding. Mensen die crossfit doen, doen het over het algemeen om functionele kracht op te doen en fit te blijven. Bodybuilders willen veel massa.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb jij schemaatjes voor me dan want bij mij h in de gym doen ze er niet aan.
Zou voor Panzermaus een middel als Nolvadex zin hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef Diabox het volgende:
Verhoogde T gaat vrijwel altijd gepaard met meer oestrogeen. Meer T, meer aromatisering.
Nolvadex is effectief gebleken in gebruik als bestrijding van gyno, des te kleiner/korter je gyno, des te effectiever is nolva. Anders is chirurgie vaak het enige redmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |