abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 04:58:02 #26
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_103863194
Ik neem altijd wraak door te squatten op de biceps curl machine.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 2 november 2011 @ 06:16:31 #27
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_103863254
Godver, daar gaan m'n gains. Kreeg net een hele doos vol Hollands snoep binnen. Erg lief van m'n tante, maar niet zo best voor mijn plannen :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_103863896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 06:16 schreef star_gazer het volgende:
Godver, daar gaan m'n gains. Kreeg net een hele doos vol Hollands snoep binnen. Erg lief van m'n tante, maar niet zo best voor mijn plannen :')
Zelfdiscipline hebben.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103863931
Ik merk zelf dat ik best snel groei. qua spiermassa he. Ik wil gewoon nog dat fijne van een meisje blijven houden.''Lichter trainen''wordt dan gezegd maar daar haal ik gewoon geen voldoening uit.
pi_103863987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik merk zelf dat ik best snel groei. qua spiermassa he. Ik wil gewoon nog dat fijne van een meisje blijven houden.''Lichter trainen''wordt dan gezegd maar daar haal ik gewoon geen voldoening uit.
Verdubbel de iname vd pil :p
pi_103864082
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Verdubbel de iname vd pil :p
Dan word ik dikker en krijg ik nog grotere tetten.
pi_103864088
quote:
Gewoon hard door trainen.
Atletische, (licht)gespierde vrouwen zijn lekker.
  woensdag 2 november 2011 @ 08:30:57 #33
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_103864092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Dan word ik dikker en krijg ik nog grotere tetten.
Pecs perfection _O_
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
pi_103864126
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 04:58 schreef star_gazer het volgende:
Baas :7

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 06:16 schreef star_gazer het volgende:
Kill it with fire. (die snoepjes dan, niet je tante)
pi_103864294
quote:
Crossfit *O*
pi_103864464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Crossfit *O*
Heb jij schemaatjes voor me dan want bij mij h in de gym doen ze er niet aan.
pi_103864578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, dips, chins en hardlopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 09:03:17 ]
pi_103864738
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, [b]dips[/b], chins en hardlopen.
Dit doe ik al...dat andere lijkt me een beetje lastig :@vooral de handstand push up..ik durf niet eens een handstand te maken :@.
pi_103864788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Schema niet, maar je kan prima beginnen met opdrukken (clap-push up), bw squatten (evt. dumbell squat press), optrekken (evt. supine rows) , handstand-push up, deadliften, clean press, dips, chins en hardlopen.
zou het ook helpen om meer alternatieve oefeningen te doen, dan echte fitness/bb oefeningen.
kwam deze laatst tegen die nogal wat oefeningen erbij doet...ook beetje circuit training.
meerdere oefeningen snel achter elkaar uitoefenen
http://www.aubriericheson.com/workout_videos.php

maar geen idee of het echt iets toevoegd..maar van sommige dingen was ik wel onder de indruk
en het resultaat mag er zijn
pi_103864995
Ik ga kijken!

Maarja ik hou in mijn achterhoofd dat ik nog jong ben en ook moet zien te ontdekken wat voor mij het beste werkt.
pi_103865512
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit doe ik al...dat andere lijkt me een beetje lastig :@vooral de handstand push up..ik durf niet eens een handstand te maken :@.
Try harder ;) als ik iets niet kan raak ik er juist extra door gemotiveerd 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga kijken!

Maarja ik hou in mijn achterhoofd dat ik nog jong ben en ook moet zien te ontdekken wat voor mij het beste werkt.
Juist ;) ik ben er ook pas na 3-4 jaar achter.

quote:
Ik zou haar doen, keihard.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 09:47:49 ]
pi_103866582
He Panzer, ik heb zojuist die Pendlay Rows geprobeerd. Het probleem is dat ik net als met alle andere rows vooral mijn biceps voel, en eigenlijk totaal niet voel dat ik mijn rug heb getraind. Wat doe ik nou verkeerd? Te zwaar ofzo?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103866785
Ik heb het weer anderrsom, ik voel me biceps zelden tenzij ik er isolatie voor ga doen.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:35:44 #44
69994 seto
-|||--------|||-
pi_103866835
Als je je rug niet voelt bij rows doe je wel iets heel raars.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 2 november 2011 @ 10:42:54 #45
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103867048
Ik heb dat ook, ik ga er maar vanuit dat ik als relatieve beginner (<1 jaar) een zwakkere biceps heb als kleinere spier tov m'n lats.

Gek genoeg zijn m'n biceps en triceps wel de spieren die het meest aan het groeien zijn, ook al isoleer ik die nooit. Maar per full-body workout kom ik daar doorgaans 2x langs (chest press+shoulder press / chin up+row), dus die krijgen relatief het meest te doen...
Confidence through competence
pi_103867147
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:') :')

[..]

Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples. :') Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu. :)

Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd, lees je op bb.com wel meer.

[..]

Wat. Mijn wereldbeeld. :')
En gewoon een nakuur doen die roids gebruikers doen? Wellicht helpt dat?

Vroeger toen de Pro-hormonen er net waren, kregen die gebruikers massaal tetten.
Bleek dat ze niet alleen T verhoogde maar ook de oestrogenic waarde :o
(Iemand hier een nette bron bij, vind vooral bro-wetenschappen)
Dat waren dus de first gen ProHormonen, die van voor 2005, gemaakt door de (her)uitvinder van Geranium olie aka 1 3 dimethylamylamine als preworkout }) Patrick Arnold. })

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 10:52:16 ]
pi_103867371
Verhoogde T gaat vrijwel altijd gepaard met meer oestrogeen. Meer T, meer aromatisering.

Nolvadex is effectief gebleken in gebruik als bestrijding van gyno, des te kleiner/korter je gyno, des te effectiever is nolva. Anders is chirurgie vaak het enige redmiddel.
pi_103867440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:35 schreef seto het volgende:
Als je je rug niet voelt bij rows doe je wel iets heel raars.
Mja ik snap het ook niet. Laatst las ik dat je je armen echt als scharnieren met gebruiken en dat het puur je rug is die moet samentrekken, maar dan nog voel ik vooral mijn biceps.
pi_103867907
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 04:58 schreef star_gazer het volgende:
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je moet wel begrijpen dat Crossfit weinig te maken heeft met bodybuilding. Mensen die crossfit doen, doen het over het algemeen om functionele kracht op te doen en fit te blijven. Bodybuilders willen veel massa.

Hier heb je een aantal workouts die je zonder een gym kan doen, http://crossfitdurham.com(...)0/02/Travel-WODs.pdf .

Daarnaast blijven deadliften, squaten en overhead press en dan het liefst steeds andere varianten. Je kan me ook PMen voor meer info
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_103868005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef Diabox het volgende:
Verhoogde T gaat vrijwel altijd gepaard met meer oestrogeen. Meer T, meer aromatisering.

Nolvadex is effectief gebleken in gebruik als bestrijding van gyno, des te kleiner/korter je gyno, des te effectiever is nolva. Anders is chirurgie vaak het enige redmiddel.
Zou voor Panzermaus een middel als Nolvadex zin hebben?
Zijn Gyno is van natuurlijk aard.

Inderdaad verhoogde T= ook oestrogeen. Maar in first Gen prohormonen ging er iets goed fout waardoor Gyno veel erger was dan normaal met de tegenhanger Roids.
Daar zoek ik een mooie bron van.

Vogens mij zijn de Prohormonen na 2005 sterk verbeterd. (2005 werden de 1e gen prohormonen verboden in de US)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 11:16:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')