Nog niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, Koos, staat je bitchslapstukje online?
Mwhaha, die bookmark ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Deze dan http://www.electricretard.com/majority-rule/![]()
Was dat maar zo.quote:
Een vriend van me doet het ook. Heeft het hartstikke gezellig en verdient best normaal voor deze leeftijd.quote:
Daar heb je gelijk in, en je zit bij wind & weer tenminste binnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Vakkenvuller, je moet toch wat op je 16e
Als je maar werkt, de rest is niet van belang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me doet het ook. Heeft het hartstikke gezellig en verdient best normaal voor deze leeftijd.
Niet overdrijven hè, werk moet wel bij je stand passen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je maar werkt, de rest is niet van belang.
Waar staat de cola?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je maar weet waar alles staat als ik het vraag.
Maar om robin nou een betere baan dan jou te geven is ook weer zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè, werk moet wel bij je stand passen.
Nee, je eigen te goed vinden voor bepaald werk kan er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè, werk moet wel bij je stand passen.
Ging normaal taalgebruik er maar bij je in. Je eigen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, je eigen te goed vinden voor bepaald werk kan er bij mij niet in.
Dat mag toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ging normaal taalgebruik er maar bij je in. Je eigen.
Maar ik heb helemaal geen baan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar om robin nou een betere baan dan jou te geven is ook weer zo.
Dat mag ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
maar ik zeik er vervolgens wel over.
Ik wist niet dat ze Prematuur Ovarieel Falen als betalingsmiddel accepteerden.quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Cherna het volgende:
Hoi,
Griekenland wil misschien geen steun. No ja misschien willen ze alsnog proberen hun eigen zaakjes op te lossen. Dat gaat hem niet worden
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef Cherna het volgende:
trojka tja in 3 voud dat klinkt als USSR
Wat voor mobiel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef Picchia het volgende:
Nou, mijn nieuwe sd kaart proberen. Met de gebackupte (en hopelijk niet corrupte) files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |