quote:
Weet je zeker dat je niet gewoon in het treintje in Artis langs het apenverblijf reed?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog bij Mauro in de trein.
Tenminste bij een heel triest kijkende neger.
Gewaagd Robin, gewaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer als ik een van mijn zwarte medemensen zie moet ik weer aan Mauro denken
Nee, dit is gewoon notewaardig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon in het treintje in Artis langs het apenverblijf reed?
Heb jij wel een neger gezien dan? Of ben je net als het zoontje van de wannabe-parkeerwachter?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer als ik een van mijn zwarte medemensen zie moet ik weer aan Mauro denken
Zeg, niet zo zwartkijkerig.quote:
Ban! Ban! Ban!quote:
Nee Koos, het was gewoon een vraag om een banaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was een grapje (voordat ik zelf word geband)
Ik moet uitkijken dat ik een Angolese medewerker op de zaak niet ga aanspreken met Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Hee, beetje respect voor mijn zoontje he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij wel een neger gezien dan? Of ben je net als het zoontje van de wannabe-parkeerwachter?
Ja, zo kan het wel weer met die negergrappenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee Koos, het was gewoon een vraag om een banaan.
lollig hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op het moment dat Feijnoord wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |