quote:
Weet je zeker dat je niet gewoon in het treintje in Artis langs het apenverblijf reed?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog bij Mauro in de trein.
Tenminste bij een heel triest kijkende neger.
Gewaagd Robin, gewaagd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer als ik een van mijn zwarte medemensen zie moet ik weer aan Mauro denken
Nee, dit is gewoon notewaardig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon in het treintje in Artis langs het apenverblijf reed?
Heb jij wel een neger gezien dan? Of ben je net als het zoontje van de wannabe-parkeerwachter?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Elke keer als ik een van mijn zwarte medemensen zie moet ik weer aan Mauro denken
Zeg, niet zo zwartkijkerig.quote:
Ban! Ban! Ban!quote:
Nee Koos, het was gewoon een vraag om een banaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was een grapje (voordat ik zelf word geband)
Ik moet uitkijken dat ik een Angolese medewerker op de zaak niet ga aanspreken met Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
Hee, beetje respect voor mijn zoontje he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij wel een neger gezien dan? Of ben je net als het zoontje van de wannabe-parkeerwachter?
Ja, zo kan het wel weer met die negergrappenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee Koos, het was gewoon een vraag om een banaan.
lollig hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op het moment dat Feijnoord wint.
Jawel, je vroeg om een ban.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dat was een grapje (voordat ik zelf word geband)
Hoorde net op de "draadomroep" dat de vergadering is geschorst tot 20:35quote:
Moeten ze Goede tijden slechte tijden kijken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op de "draadomroep" dat de vergadering is geschorst tot 20:35
Ik gok dus, zo rond die tijd
Komt er dan een live topic?
dan maken we toch een livetopic!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoorde net op de "draadomroep" dat de vergadering is geschorst tot 20:35
Ik gok dus, zo rond die tijd
Komt er dan een live topic?
Geen ideequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Moeten ze Goede tijden slechte tijden kijken?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dan maken we toch een livetopic!
Griekenland.quote:
En jij ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel, je vroeg om een ban.
Nu moet je gebanned worden.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Over het vertrek van Wilders uit de gedoogconstructie
Hahahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon in het treintje in Artis langs het apenverblijf reed?
Kan wel degelijk het netto effect zijnquote:
Ik zou niet weten waarom ik voor een paarjarige brabo respect zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, beetje respect voor mijn zoontje he.
Daar hoop ik opquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor dat ze meteen zeggen: we steunen het niet.
Dat zou me een spektakel worden vannacht. Man man man.
Raar eigenlijk dat het zo weinig aandacht krijgt. PvdA zou de boel zo op kunnen blazen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorgestelde maatregelen van de Eurotop.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorgestelde maatregelen van de Eurotop.
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik voor een paarjarige brabo respect zou moeten hebben.
Verliefd, man hij is net van het potje af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat het zo weinig aandacht krijgt. PvdA zou de boel zo op kunnen blazen.
Daar kwam hij mee thuis: pap, ik ben verliefd op Britt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verliefd, man hij is net van het potje af.
Geeft niet, geef 'm een paar jaar en dan is 't Bram.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar kwam hij mee thuis: pap, ik ben verliefd op Britt.![]()
![]()
Zo'n slecht idee vind ik het niet eens...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.
Wat op zich sowieso niet zo'n slecht idee is na dat waanvoorstel voor een referendum van die Papadoupolis.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zo kan het wel weer met die negergrappen
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.
Wat op zich sowieso niet zo'n slecht idee is na dat waanvoorstel voor een referendum van die Papandreou.
Zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, geef 'm een paar jaar en dan is 't Bram.
Nope, zo simpel is het helaas niet. Sterker nog, zelfs als Wilders de gedoogconstructie opzegt hoeft het kabinet niet te vallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.
Verliefd zijn om meisjes met speciale spelling is meestal niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo.
[Livetopic EuroTop] #1 Waar ome Roon zich voorbereid
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.
Speciale spelling? Die dubbel T?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verliefd zijn om meisjes met speciale spelling is meestal niet zo'n goed idee.
En door Henk en Ingrid niet geloofd zal worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.
Zo modern zijn ze hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, valt nog mee dat het geen Brytt is ofzo.
Dus zo heeft Mauro zich gevoeld tijdens al die debatten.quote:
Ik heb godverdomme ook zin in de KFC.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus zo heeft Mauro zich gevoeld tijdens al die debatten.
Negert.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme ook zin in de KFC.
Voor de PvdA is geen enkele optie gunstig, daarbij zit de PVV ook niet in het kabinet en denk ik dat de PvdA bij volgende verkiezingen meer stemmen kwijtraakt aan de SP dan dat het zou kunnen winnen van de PVV.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom.
Als ik strategisch zou handelen in het kader van de PvdA zou ik vanavond de boel laten ploffen. De coalitie is gedeeltelijk toch al beschadigd, nu de tent laten klappen en de PVV framen zou voor hun gunstig zijn.
Neger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Negert.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn die niet dicht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |