Daar hoop ik opquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor dat ze meteen zeggen: we steunen het niet.
Dat zou me een spektakel worden vannacht. Man man man.
Raar eigenlijk dat het zo weinig aandacht krijgt. PvdA zou de boel zo op kunnen blazen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorgestelde maatregelen van de Eurotop.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De voorgestelde maatregelen van de Eurotop.
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik voor een paarjarige brabo respect zou moeten hebben.
Verliefd, man hij is net van het potje af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat het zo weinig aandacht krijgt. PvdA zou de boel zo op kunnen blazen.
Daar kwam hij mee thuis: pap, ik ben verliefd op Britt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verliefd, man hij is net van het potje af.
Geeft niet, geef 'm een paar jaar en dan is 't Bram.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar kwam hij mee thuis: pap, ik ben verliefd op Britt.![]()
![]()
Zo'n slecht idee vind ik het niet eens...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.
Wat op zich sowieso niet zo'n slecht idee is na dat waanvoorstel voor een referendum van die Papadoupolis.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zo kan het wel weer met die negergrappen
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, niet direct. Maar dan moet er wel opnieuw onderhandeld worden tussen de Europese leiders.
Wat op zich sowieso niet zo'n slecht idee is na dat waanvoorstel voor een referendum van die Papandreou.
Zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, geef 'm een paar jaar en dan is 't Bram.
Nope, zo simpel is het helaas niet. Sterker nog, zelfs als Wilders de gedoogconstructie opzegt hoeft het kabinet niet te vallen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.
Verliefd zijn om meisjes met speciale spelling is meestal niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij veel vriendjes heeft en verliefd is op Britt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo.
[Livetopic EuroTop] #1 Waar ome Roon zich voorbereid
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als de PvdA zegt: vanaf nu steunen wij het kabinet niet meer tot het weg is, ligt het kabinet vanavond eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |