Speciale spelling? Die dubbel T?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verliefd zijn om meisjes met speciale spelling is meestal niet zo'n goed idee.
En door Henk en Ingrid niet geloofd zal worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.
Daarom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel ja. En dan kunnen ze het gooien op de PVV, die onverantwoordelijk bezig is mbt de Euro.
Zo modern zijn ze hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, valt nog mee dat het geen Brytt is ofzo.
Dus zo heeft Mauro zich gevoeld tijdens al die debatten.quote:
Ik heb godverdomme ook zin in de KFC.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus zo heeft Mauro zich gevoeld tijdens al die debatten.
Negert.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme ook zin in de KFC.
Voor de PvdA is geen enkele optie gunstig, daarbij zit de PVV ook niet in het kabinet en denk ik dat de PvdA bij volgende verkiezingen meer stemmen kwijtraakt aan de SP dan dat het zou kunnen winnen van de PVV.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom.
Als ik strategisch zou handelen in het kader van de PvdA zou ik vanavond de boel laten ploffen. De coalitie is gedeeltelijk toch al beschadigd, nu de tent laten klappen en de PVV framen zou voor hun gunstig zijn.
Neger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Negert.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn die niet dicht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |