Eerst minstens 10 topics meeposten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef Jack_ het volgende:
Okay, anyway. Ik vind dat we de OP een beetje moeten opleuken! Met nog meer fun!
Ja, vinnik ook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ben ik de enigste die niet ziet wat daar staat
Neuh. DP is sowieso eniger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
quote:
Goedzo.quote:
Het ligt in ieder geval wel aan jouquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ow..ruk...quote:
quote:
Beetje nederig blijven hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.quote:
Oh mag ik alsjeblieft nog een note dan???quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
*speculaas naar binnen werkt*.quote:
Dat weet ik. M'n eerste vierpo-garpje en ik krijg gelijk op m'n donderquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
Sorry hoor, maar hier past echt alleen eenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat hij deze reeks niet kent. Maar dat hebben we al eens tegen hem gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier past echt alleen een
Wááróm
Of ja, dit eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo lief. Vinnie.komt.met zn blauwe piemol zwaaien
Zevenentwintigpo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik leef de policy na. Dat is verkeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier past echt alleen een
Wááróm
Ken ik de reeks niet, of kennen jullie de regels niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat hij deze reeks niet kent. Maar dat hebben we al eens tegen hem gezegd
[..]
Of ja, dit eigenlijk
quote:
Dan bezeer je je pas échtquote:
nope had je nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Je maakt jezelf compleet belachelijk.
We zitten hier met iets van 15 regulars in deze reeks. De laatste drie posts worden een beetje aan geduwd. Dat is geen lapohunten, dat is lesbiënnes die iets onder elkaar regelen.
En had ik al gezegd dat je jezelf belachelijk maakt?
Ik heb geen mening over de policy. Wel over een kinderachtig geheven vingertje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik leef de policy na. Dat is verkeerd?
15quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
We zitten hier met iets van 15 regulars in deze reeks. De laatste drie posts worden een beetje aan geduwd. Dat is geen lapohunten, dat is lesbiënnes die iets onder elkaar regelen.
das geen vinger.. das zn piemol.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over de policy. Wel over een kinderachtig geheven vingertje.
Ik snap de verwarringquote:
quote:
Ik weet dat je er het liefst helemaal niet en nooit aan denktquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet eens denk ik.
En jij weet tenminste wel hoe ik over piemels denk.
En al helemaal geen blauwe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat je er het liefst helemaal niet en nooit aan denkt.
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor. Want dan is er altijd nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En al helemaal geen blauwe.
Dit moet toch eigenlijk the worst nightmare van een heteroman zijn?
In een topic vol woeste lesbiënnes belanden...
Voor een homo is het ook niet echt aanlokkelijk zullen we maar zeggen. Dat ze allemaal beginnen te menstrueren uit woede enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En al helemaal geen blauwe.
Dit moet toch eigenlijk the worst nightmare van een heteroman zijn?
In een topic vol woeste lesbiënnes belanden...
Mijn ervaring is dat je op Fok niet echt hoeft te rekenen op hulp bij echte trollen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra er een troll in de reeks komt willen jullie maar wat snel dat ik er wat aan doe.
Maar ik ben geen trollquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra er een troll in de reeks komt willen jullie maar wat snel dat ik er wat aan doe.
Nee joh. Hij richt hem niet op jou.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een homo is het ook niet echt aanlokkelijk zullen we maar zeggen. Dat ze allemaal beginnen te menstrueren uit woede enzo![]()
.
Als jij aangeeft last te hebben van mensen die hier de boel verstieren, dan doen we daar heus wel wat aan. Dat geld ook voor andere delen van het forum. Maar wij mods zien ook niet alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je op Fok niet echt hoeft te rekenen op hulp bij echte trollen.
Die puber jochies hier, dat redden we zelf wel.
Oh fak off, dit is mijn tweede account, met m'n vorige werd ik door een fokuser bedreigd. Denk je dat daar wat aan gedaan werd? Laat me niet lachen.... "daar moest ik maar aan wennen, niet serieus nemen en "dit was nou eenmaal Fok". Doegquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij aangeeft last te hebben van mensen die hier de boel verstieren, dan doen we daar heus wel wat aan. Dat geld ook voor andere delen van het forum. Maar wij mods zien ook niet alles.
Dat is ook al van een hele tijd geleden, en ik heb er met admins contact over gehad. Doet er ook niet meer toe, maar dat mods te hulp schieten is niet waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist heul niks van bedreigingen af.
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef lezzer het volgende:
Dit is nou een heel aardig voorbeeld over hoe je als mod beter je mond kunt houden over iets dat helemaal niet zo erg is. Want nu zijn er weet ik hoeveel posts over iets gemaakt dat helemaal geen enkele zin heeft, niet in de reeks thuis hoort en allemaal negatieve energie op roept.
Denk daar nog eens over kanovinnie. Zou ik zeggen.
[..]
Oh fak off, dit is mijn tweede account, met m'n vorige werd ik door een fokuser bedreigd. Denk je dat daar wat aan gedaan werd? Laat me niet lachen.... "daar moest ik maar aan wennen, niet serieus nemen en "dit was nou eenmaal Fok". Doeg
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog wat, als ik over dit soort policy zou willen discussiëren zou ik dat wel in FB komen doen.
Oh ok.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is ook al van een hele tijd geleden, en ik heb er met admins contact over gehad. Doet er ook niet meer toe, maar dat mods te hulp schieten is niet waar.
?quote:
Zal ik m'n notes maar weer gaan checken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.
[..]![]()
Ik ben ook blauwquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.quote:
Hebben we er daar maar 1 van hier?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?quote:
Lame. Heb ik ook een tijdje gehad, hoewel dan niet bedreigd worden, het was vooral erg hinderlijk.. en kinderachtig. Maar aangezien we nu onze blauwe modhomo hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.
Oh but prut sjips kutquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Laat ik nog eens iets vertellen.
Dottir lijkt voedselallergie/intolerantie te hebben.
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?
jak!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?
in meervoud! JAK! Viestert!quote:
voor wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Goed duiken.quote:
Probeer eens een glutenvrije vorm van pasta met tomatensaus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:
Beetje onduidelijk nog. 2x heftig gereageerd. Pindakaas (néé, geen pinda's, das een helallergie) en pasta met tomatensaus.
Spreek het ff hardop uit wil je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
en nou maar hopen dat het niet de gluten zijn dan...
quote:
Bekkenbodem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
Durf ik te googlen wat kegelspieren zijn?
Of hebben we het over bowling?
Ik denk dat je even voor de vorm even moet knocken on wood.quote:
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer eens een glutenvrije vorm van pasta met tomatensaus?
Ik was toen ik een baby/peuter was allergisch voor allerlei tropisch fruit. Kreeg er vlekken van. Maar ondertussen overheen gegroeid, al ik heb soms nog wel een beetje een reactie in mijn mond (schraalheid) van meloen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.
Ze leek eerder al jeuk te krijgen van tomaat.
Is dat iets gangbaars qua allergie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef LizzyAdam het volgende:
oh kijk eens, ik heb een UI. speciaal voor jou, Lezzer![]()
Ik neem aan dat je al gezocht had op sympthonen van glutenallergie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:
http://www.voedselallergie.nl/algemene-informatie (zie hoofdstuk kruisallergie)
Gras: aardappel, tomaat, tarwe, pinda;Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Als ze dan echt allergisch moet zijn, liever iets simpelers dat niet overal en nergens in zit.quote:
Daarom hoopte ik ook heel erg dat het dat niet is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ze dan echt allergisch moet zijn, liever iets simpelers dat niet overal en nergens in zit.
Schijnt wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat iets gangbaars qua allergie?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al gezocht had op sympthonen van glutenallergie?Nee, nog niet. Niet gekeken omdat we daar niet direct vanuit gaan omdat ze op tig andere dingen niet reageert. Bovendien is ze haske lang en huilt ze bijna nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:
http://www.voedselallergie.nl/algemene-informatie (zie hoofdstuk kruisallergie)
Gras: aardappel, tomaat, tarwe, pinda;Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Want ze is een beetje jong voor de puberteit.quote:
Liefje, chloor is ook niet om te eten. Dat je al door de kindersluiting heen bent gekomen is wel knap.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik krijg altijd jeuk van chloor en kiwi's, maar dat is 't enige.
Zwanger!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw heeft net al de fond die ik zo fijn aan het maken was buitengezet omdat ik er misselijk van word. En die moet nog tig uur inkoken
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liefje, chloor is ook niet om te eten. Dat je al door de kindersluiting heen bent gekomen is wel knap.
Ohquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Want ze is een beetje jong voor de puberteit.
Owquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik poog ook nog as we speak een migraineaanval af te wenden.
Vrouw heeft net al de fond die ik zo fijn aan het maken was buitengezet omdat ik er misselijk van word. En die moet nog tig uur inkoken
quote:
Je houdt niet van soep?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef LizzyAdam het volgende:
vast voedsel=vast voedsel. vloeibaar voedsel = vloeibaar voedsel. dat moet je niet door elkaar gaan mikken, das vies
Das ook het enige waarbij ik worst kan hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Nizno het volgende:
erwtensoepje met flink wat stukken worst... ook heerlijk
Dat is alleen lekker als je heel goed soep kunt makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef LizzyAdam het volgende:
wel van bouillon op z'n tijd, en dikke soep, zoals pompoen soep. maar soep met stukjes.. nee.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit pindasoep op.
maar dat zal wel niemand raar vinden
quote:
Bonensoep met stukjes... well.. boonquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, soep met stukjes is gewoon groentesoep bijvoorbeeld met groenten. Toch?
Als je dat met de staafmixer bewerkt heb je toch gewoon gladde (en vieze denk ik) soep?
Dat is vies ja. Bij staafmixeren kies je je ingrediënten anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, soep met stukjes is gewoon groentesoep bijvoorbeeld met groenten. Toch?
Als je dat met de staafmixer bewerkt heb je toch gewoon gladde (en vieze denk ik) soep?
Ik heb dat ook nog nooit op. Wel altijd benieuwd naar, maar ik stel me er waterige pindasaus bij voor en dan denk ik altijd "laat maar"quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit pindasoep op.
maar dat zal wel niemand raar vinden
Zeker iets Brabants danquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit op. Wel altijd benieuwd naar, maar ik stel me er waterige pindasaus bij voor en dan denk ik altijd "laat maar".
Witte bonensoep met spekjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Bonensoep met stukjes... well.. boon
Bamisoepquote:
Ik ook wel, maar pindasoep spreekt mij echt helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, want ik ben op zich wel een enorme alles-uitprobeerder.
quote:
Fiets! Een vriendinnetje voor je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Jack_ het volgende:
[..]ik moet toch altijd een beetje lachen om dat soort garpjes, ... 8jarige die ik ben
Ook kerriesoep?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekkerste soep... dat vind ik moeilijk. Broccolisoep is lekker. Maar ik kan ook echt genieten van een goede stevige erwtensoep in de winter. Of een lekkere donkere ossenstaartsoep. Vissoep. Aspergesoep, champignonsoep
.
Er is zo veel en ik vidn het allemaal lekker.
Nooit gehadquote:
Wil je bij mij spelen? Van mijn mama mag het!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Jack_ het volgende:
[..]ik moet toch altijd een beetje lachen om dat soort garpjes, ... 8jarige die ik ben
witte bonensoep met varkenspootjes, verse worst, speklappen, hamschijf, krabbetjes, groente (ui prei, en dan nog boerensoepgroente uit de vriezert) en dan pakjes julienesoep(mix) er bij.quote:
hih. dat vind ik dan weer grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Pindasoep smaakt echt naar reetkever.
Ja, ik weet niet of het nog leuk was? Ik was wat afgeleid door het begin van dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef LizzyAdam het volgende:
zeg, lezzer waar was je gebleven met je voorstel ronde
Gaat verder, alstublieft. Het was zeer vermakelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik weet niet of het nog leuk was? Ik was wat afgeleid door het begin van dit topic
Ik wil komen spelen, ik breng de barbies.. alle haren heb ik er al afgekniptquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wil je bij mij spelen? Van mijn mama mag het!
Ik heb een citycarpet en een Action Man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Ik wil komen spelen, ik breng de barbies.. alle haren heb ik er al afgeknipt(ja dat deed ik toen...)
Oeh! Ik heb Knexquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb een citycarpet en een Action Man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef lezzer het volgende:
Vanyel
Zorgde eigenhandig voor de meest legendarische periode in deze reeks, met live updates vanuit het ziekenhuis met iets van 30cm ontsluiting en een Dottir die maar niet opschoot. Nuchter, pragmatisch, slim en wat ik al zei trefzeker. Gaat een flinke discussie niet uit de weg en steekt haar mening niet onder stoelen of banken. Stiekem een schatje![]()
En, ze vindt Jennifer Beals een lekker ding, wat alleen maar pluspunten op levert.
Oh, was ik vergeten te vertellen over dat sarcasme?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef LizzyAdam het volgende:
oh, begreep ik het sarcasme niet? *oeps* sorry.
welterusten damequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
In bed
Ogen staan minder raar volgens vrouw maar moooeeeee nu.
Haske stiekem
Niemand, maar ik heb wel een zwak voor Ashton Kutcher (zonder baard dan). Erg hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef LizzyAdam het volgende:
voor wie zouden jullie hetero worden?
Demi is ook ongeveer van jouw leeftijd tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb wel een zwak voor Ashton Kutcher (zonder baard dan). Erg hè
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Demi is ook ongeveer van jouw leeftijd toch?
Oh dan heb ik me vergistquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashton meer in de buurt komt.
Ik ben (nog net) 37, Demi is volgens mij 50 (of heel rap die richting in).
Ik was het me net aan het afvragen jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
For the record, ik dacht dat Demi jonger was.
Morgen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef lezzer het volgende:
Nou, niet vandaag
* lezzer gaat naar bed
daarom slaap ik niet... Of iig.. Slecht.quote:
voor m'n rijexamen vrijdag... Ik raak alles kwijtquote:
autoooquote:
Gigantisch Romantisch?quote:
vies dikke range roverquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Hedde gij al nen auto of nie? Wat voor een dan? Ik wil ook mijn rijbewijs, maar heb geen geld.
waarom niet? Je mag er alleen niet in rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Kun je wel een auto kopen zonder rijbewijs eigenlijk?
Dat je het meteen snapt zegt ook wel wat over jou andersquote:
Vroeg het me ineens af. Leek me ook wel logisch ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Jack_ het volgende:
[..]
waarom niet? Je mag er alleen niet in rijden
Google. Vond het een te ongebruikelijke reactie om zomaar te vertrouwen. Het moest ergens naar verwijzen, maar geen idee naar watquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je het meteen snapt zegt ook wel wat over jou anders
Een van de acteurs maakte er Chaotisch Erotisch vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google. Vond het een te ongebruikelijke reactie om zomaar te vertrouwen. Het moest ergens naar verwijzen, maar geen idee naar wat.
Nee, want ik vind V echt heul liefquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg het niet voor niks zo
Omschrijf jij Vanyel eens dan
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want ik vind V echt heul lief
Waar staat dat ik dat niet vind? Wat ik vind dat wel hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want ik vind V echt heul lief
klopt! Slapenquote:
A very merry unbirthdayquote:
Kortingen geven, dat je moet pingelen, dat soort dingen.quote:
Oh die wilde ik nog steeds een keertje zien.. te laatquote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op hollanddoc kanaal "allemaal lesbisch" in de herhaling...
Had ik gemist
De "omdat het kan" redenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel, Lizzy verkoopt mij een vloer en zegt "ik geef u 5% korting omdat [insert reden]"
Wat is die reden?
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel, Lizzy verkoopt mij een vloer en zegt "ik geef u 5% korting omdat [insert reden]"
Wat is die reden?
Ik kreeg net een kortingsfolder binnen. Helaas van Domino's, maar ik denk zomaar toch dat ik m ga gebruiken. De vrouw die 3 kwartier geleden meldde over een kwartier naar huis te komen belt 2 min geleden dat ze de tijd vergeten is, maar gelukkig net op tijd om de kleine nog te halenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:44 schreef Bakfiets. het volgende:
* Bakfiets. is moe.
Ik heb zin in pizza.
Maar ik jank dus niet over de prijs.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij wil een vloer kopen van Lizzy. Dan ga je janken dat de prijs wel erg hoog is. Lizzy doet alsof ze daar weinig aan kan doen, tot jij zegt dat je wel écht graag korting wil. Dan zegt Lizzy: "nou ouwe pot, omdat ik je wel lekker geil uit je ogen vind kijken, geef ik je 5% korting" "nounou mevrouwtje, als het zo moeilijk ligt, kan ik u wel 5% korting geven. Dat scheelt u toch weer X euri".
En als ze een beetje haar best doet, geeft ze je ook nog het gevoel dat jij dat heel speciaal voor elkaar gekregen hebt. Hoera goed gevoel over de Bijenkorf. Volgende keer geef je nog meer uit.
Gewoon vragen wat ze nog meer hebben voor die prijs en of er kwalitatief nog andere hoogstandjes zijn terwijl je haar flirterig aan blijft kijken in de ogen, zo af en toe een hand door je haar haalt en ondertussen zowat telepathisch probeert te melden dat je haar voor diezelfde korting desnoods uit elkaar wil trekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar ik jank dus niet over de prijs.
Dan krijg ik geen korting?
Correctquote:Op woensdag 2 november 2011 18:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar ik jank dus niet over de prijs.
Dan krijg ik geen korting?
kijk. jij snap. ik doe net alsof ik jou speciaal en alleen jou korting geef. dan voel jij je heel bijzonder. zo werkt het nou eenmaal in deze branche. en Erik, nee. De Bijenkorf doet hier al moeilijk over.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij wil een vloer kopen van Lizzy. Dan ga je janken dat de prijs wel erg hoog is. Lizzy doet alsof ze daar weinig aan kan doen, tot jij zegt dat je wel écht graag korting wil. Dan zegt Lizzy: "nou ouwe pot, omdat ik je wel lekker geil uit je ogen vind kijken, geef ik je 5% korting" "nounou mevrouwtje, als het zo moeilijk ligt, kan ik u wel 5% korting geven. Dat scheelt u toch weer X euri".
En als ze een beetje haar best doet, geeft ze je ook nog het gevoel dat jij dat heel speciaal voor elkaar gekregen hebt. Hoera goed gevoel over de Bijenkorf. Volgende keer geef je nog meer uit.
uhuh. daarom, altijd vragen of er korting te krijgen valt.quote:
Kijk, dat systeem zouden ze nou eens af moeten schaffen. De mensen die niet net doen of ze op een Turkse bazaar lopen betalen de volle mep en worden nog voor gek versleten ook.quote:
Ik kom toch voor een vloer? Niet voor speciale aandacht? Daar huur ik wel iemand anders voor in als dat nodig is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef LizzyAdam het volgende:
kijk. jij snap. ik doe net alsof ik jou speciaal en alleen jou korting geef. dan voel jij je heel bijzonder. zo werkt het nou eenmaal in deze branche.
Een escortgirlquote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kom toch voor een vloer? Niet voor speciale aandacht? Daar huur ik wel iemand anders voor in als dat nodig is.
Ik vind dat anders van dat echte tokkie-gedrag waar ik me als Bijenkorf ook niet mee zou willen associëren.quote:
In het uiterste geval... Maar er zijn nog wel meer manieren hoorquote:
Daarom dus. kan je ook niet flikken bij de Luois Vuitton.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind dat anders van dat echte tokkie-gedrag waar ik me als Bijenkorf ook niet mee zou willen associëren.
Waarschijnlijk kom ik dus graag bij Bijenkorf.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Daarom dus. kan je ook niet flikken bij de Luois Vuitton.
Ik ben er erg principieel in. Maar ik ben wel zo opgevoed, mijn ouders dingen ook nooit af. Om dezelfde reden als ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
En misschien werkt dat niet zo voor lezzer, maar wel voor bijna alle andere mensen. Wat zeg ik, zelfs voor Lizzy werkt het waarschijnlijk.
Nee, winkeliers doen eigenlijk dus iedereen die geen korting vraagt te kort.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef LizzyAdam het volgende:
gewoon altijd proberen ;-) je doet niemand tekort.
Omdat je het tokkie vindt? Waarom zakelijk niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er erg principieel in. Maar ik ben wel zo opgevoed, mijn ouders dingen ook nooit af. Om dezelfde reden als ik.
Maar mijn Mrs doet het wel eens (afdingen) en zakelijk doe ik het zelf ook.
Nee. Omdat ik het oneerlijk vind. Er staat een prijs op een artikel, maar het is dan een soort van ongeschreven wet waar eigenlijk niemand over ingelicht is dat er korting af kan, áls je er maar om vraagt. Dus ik ben eigenlijk voorgelogen over de prijs. Dat vind ik raar.quote:
Geen idee. Hogere marges misschien.quote:Waarom zakelijk niet?
Wie weet. Maar waarom zeg je niet meteen die prijs met die korting?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:34 schreef LizzyAdam het volgende:
prijs staat er niet op, prijs zeg ik. maakt dat nog een verschil?
Wheeehehehehequote:Op woensdag 2 november 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje lesbo maakt haar eigen parket. Daar zijn toch die houthakkersbloesjes voor?
Klopt! *Zwoegt weer verder*quote:Op woensdag 2 november 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje lesbo maakt haar eigen parket. Daar zijn toch die houthakkersbloesjes voor?
Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbindingquote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
Niet dat ik nog ooit een vloer koop bij jou
Ja, precies. Als ik het gevoel heb dat ik genaaid word heb je aan mij een hele slechtequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbinding
Maar Ikea geeft geen korting en die hebben toch ook een prima klantenbindingquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbinding
quote:
Ik ook. Daarom koop ik graag bij Ikeaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar Ikea geeft geen korting en die hebben toch ook een prima klantenbinding![]()
Als ik daar een keuken of een vloer wil kopen dan krijg ik gewoon een eerlijke prijs en valt er niets te onderhandelen. Daar hou ik van, van helderheid
Jij wil graag dat gevoel hebben?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Fiets, ik moet een nieuwe paint. Dit ziet er toch niet uit
En slaaplekker meisjesquote:
quote:
Dat ligt er maar aan. Ik wil natuurlijk niet alles met jullie delen. Ik een beetje meer dan jij enzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als dat op film kan, dan vind ik dat een aardige geste op deze dag
Ja maar... ik ben jarigquote:Op donderdag 3 november 2011 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. Ik wil natuurlijk niet alles met jullie delen. Ik een beetje meer dan jij enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |