Das ook het enige waarbij ik worst kan hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Nizno het volgende:
erwtensoepje met flink wat stukken worst... ook heerlijk
Dat is alleen lekker als je heel goed soep kunt makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef LizzyAdam het volgende:
wel van bouillon op z'n tijd, en dikke soep, zoals pompoen soep. maar soep met stukjes.. nee.
Neuh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit pindasoep op.
maar dat zal wel niemand raar vinden
quote:
Bonensoep met stukjes... well.. boonquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, soep met stukjes is gewoon groentesoep bijvoorbeeld met groenten. Toch?
Als je dat met de staafmixer bewerkt heb je toch gewoon gladde (en vieze denk ik) soep?
Dat is vies ja. Bij staafmixeren kies je je ingrediënten anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, soep met stukjes is gewoon groentesoep bijvoorbeeld met groenten. Toch?
Als je dat met de staafmixer bewerkt heb je toch gewoon gladde (en vieze denk ik) soep?
Ik heb dat ook nog nooit op. Wel altijd benieuwd naar, maar ik stel me er waterige pindasaus bij voor en dan denk ik altijd "laat maar"quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit pindasoep op.
maar dat zal wel niemand raar vinden
Zeker iets Brabants danquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit op. Wel altijd benieuwd naar, maar ik stel me er waterige pindasaus bij voor en dan denk ik altijd "laat maar".
Witte bonensoep met spekjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Bonensoep met stukjes... well.. boon
Bamisoepquote:
Ik ook wel, maar pindasoep spreekt mij echt helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, want ik ben op zich wel een enorme alles-uitprobeerder.
quote:
Fiets! Een vriendinnetje voor je!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Jack_ het volgende:
[..]ik moet toch altijd een beetje lachen om dat soort garpjes, ... 8jarige die ik ben
Ook kerriesoep?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekkerste soep... dat vind ik moeilijk. Broccolisoep is lekker. Maar ik kan ook echt genieten van een goede stevige erwtensoep in de winter. Of een lekkere donkere ossenstaartsoep. Vissoep. Aspergesoep, champignonsoep
.
Er is zo veel en ik vidn het allemaal lekker.
Nooit gehadquote:
Wil je bij mij spelen? Van mijn mama mag het!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Jack_ het volgende:
[..]ik moet toch altijd een beetje lachen om dat soort garpjes, ... 8jarige die ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |