witte bonensoep met varkenspootjes, verse worst, speklappen, hamschijf, krabbetjes, groente (ui prei, en dan nog boerensoepgroente uit de vriezert) en dan pakjes julienesoep(mix) er bij.quote:
hih. dat vind ik dan weer grappig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Pindasoep smaakt echt naar reetkever.
Ja, ik weet niet of het nog leuk was? Ik was wat afgeleid door het begin van dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef LizzyAdam het volgende:
zeg, lezzer waar was je gebleven met je voorstel ronde
Gaat verder, alstublieft. Het was zeer vermakelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik weet niet of het nog leuk was? Ik was wat afgeleid door het begin van dit topic
Ik wil komen spelen, ik breng de barbies.. alle haren heb ik er al afgekniptquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wil je bij mij spelen? Van mijn mama mag het!
Ik heb een citycarpet en een Action Man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Ik wil komen spelen, ik breng de barbies.. alle haren heb ik er al afgeknipt(ja dat deed ik toen...)
Oeh! Ik heb Knexquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb een citycarpet en een Action Man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef lezzer het volgende:
Vanyel
Zorgde eigenhandig voor de meest legendarische periode in deze reeks, met live updates vanuit het ziekenhuis met iets van 30cm ontsluiting en een Dottir die maar niet opschoot. Nuchter, pragmatisch, slim en wat ik al zei trefzeker. Gaat een flinke discussie niet uit de weg en steekt haar mening niet onder stoelen of banken. Stiekem een schatje![]()
En, ze vindt Jennifer Beals een lekker ding, wat alleen maar pluspunten op levert.
Oh, was ik vergeten te vertellen over dat sarcasme?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef LizzyAdam het volgende:
oh, begreep ik het sarcasme niet? *oeps* sorry.
welterusten damequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
In bed
Ogen staan minder raar volgens vrouw maar moooeeeee nu.
Haske stiekem
Niemand, maar ik heb wel een zwak voor Ashton Kutcher (zonder baard dan). Erg hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef LizzyAdam het volgende:
voor wie zouden jullie hetero worden?
Demi is ook ongeveer van jouw leeftijd tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb wel een zwak voor Ashton Kutcher (zonder baard dan). Erg hè
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Demi is ook ongeveer van jouw leeftijd toch?
Oh dan heb ik me vergistquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat Ashton meer in de buurt komt.
Ik ben (nog net) 37, Demi is volgens mij 50 (of heel rap die richting in).
Ik was het me net aan het afvragen jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
For the record, ik dacht dat Demi jonger was.
Morgen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef lezzer het volgende:
Nou, niet vandaag
* lezzer gaat naar bed
daarom slaap ik niet... Of iig.. Slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |