Eerst minstens 10 topics meeposten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:27 schreef Jack_ het volgende:
Okay, anyway. Ik vind dat we de OP een beetje moeten opleuken! Met nog meer fun!
Ja, vinnik ook hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst minstens 10 topics meeposten.
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ben ik de enigste die niet ziet wat daar staat
Neuh. DP is sowieso eniger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
quote:
Goedzo.quote:
Het ligt in ieder geval wel aan jouquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:29 schreef ThaPlayah het volgende:
Ow..ruk...quote:
quote:
Beetje nederig blijven hoor.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.quote:
Oh mag ik alsjeblieft nog een note dan???quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Vanyel is nogal trefzeker zeg maar... Op allerlei gebied eigenlijk.
*speculaas naar binnen werkt*.quote:
Dat weet ik. M'n eerste vierpo-garpje en ik krijg gelijk op m'n donderquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fipohunten/sepo/trip/vierpo of wat dan ook, evenals lapohunten is over het algemeen (99,9% van de gevallen) niet toegestaan.
Sorry hoor, maar hier past echt alleen eenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat hij deze reeks niet kent. Maar dat hebben we al eens tegen hem gezegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier past echt alleen een
Wááróm
Of ja, dit eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo lief. Vinnie.komt.met zn blauwe piemol zwaaien
Zevenentwintigpo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik leef de policy na. Dat is verkeerd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier past echt alleen een
Wááróm
Ken ik de reeks niet, of kennen jullie de regels niet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat hij deze reeks niet kent. Maar dat hebben we al eens tegen hem gezegd
[..]
Of ja, dit eigenlijk
quote:
Dan bezeer je je pas échtquote:
nope had je nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Je maakt jezelf compleet belachelijk.
We zitten hier met iets van 15 regulars in deze reeks. De laatste drie posts worden een beetje aan geduwd. Dat is geen lapohunten, dat is lesbiënnes die iets onder elkaar regelen.
En had ik al gezegd dat je jezelf belachelijk maakt?
Ik heb geen mening over de policy. Wel over een kinderachtig geheven vingertje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik leef de policy na. Dat is verkeerd?
15quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
We zitten hier met iets van 15 regulars in deze reeks. De laatste drie posts worden een beetje aan geduwd. Dat is geen lapohunten, dat is lesbiënnes die iets onder elkaar regelen.
das geen vinger.. das zn piemol.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over de policy. Wel over een kinderachtig geheven vingertje.
Ik snap de verwarringquote:
quote:
Ik weet dat je er het liefst helemaal niet en nooit aan denktquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet eens denk ik.
En jij weet tenminste wel hoe ik over piemels denk.
En al helemaal geen blauwe.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat je er het liefst helemaal niet en nooit aan denkt.
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Nee hoor. Want dan is er altijd nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En al helemaal geen blauwe.
Dit moet toch eigenlijk the worst nightmare van een heteroman zijn?
In een topic vol woeste lesbiënnes belanden...
Voor een homo is het ook niet echt aanlokkelijk zullen we maar zeggen. Dat ze allemaal beginnen te menstrueren uit woede enzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
En al helemaal geen blauwe.
Dit moet toch eigenlijk the worst nightmare van een heteroman zijn?
In een topic vol woeste lesbiënnes belanden...
Mijn ervaring is dat je op Fok niet echt hoeft te rekenen op hulp bij echte trollen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra er een troll in de reeks komt willen jullie maar wat snel dat ik er wat aan doe.
Maar ik ben geen trollquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over jullie? Ik heb het tegen Jack_. Vervolgens komen jullie er meteen overheen om mij hier weg te jagen.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra er een troll in de reeks komt willen jullie maar wat snel dat ik er wat aan doe.
Nee joh. Hij richt hem niet op jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |