quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een homo is het ook niet echt aanlokkelijk zullen we maar zeggen. Dat ze allemaal beginnen te menstrueren uit woede enzo![]()
.
Als jij aangeeft last te hebben van mensen die hier de boel verstieren, dan doen we daar heus wel wat aan. Dat geld ook voor andere delen van het forum. Maar wij mods zien ook niet alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je op Fok niet echt hoeft te rekenen op hulp bij echte trollen.
Die puber jochies hier, dat redden we zelf wel.
Oh fak off, dit is mijn tweede account, met m'n vorige werd ik door een fokuser bedreigd. Denk je dat daar wat aan gedaan werd? Laat me niet lachen.... "daar moest ik maar aan wennen, niet serieus nemen en "dit was nou eenmaal Fok". Doegquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij aangeeft last te hebben van mensen die hier de boel verstieren, dan doen we daar heus wel wat aan. Dat geld ook voor andere delen van het forum. Maar wij mods zien ook niet alles.
Dat is ook al van een hele tijd geleden, en ik heb er met admins contact over gehad. Doet er ook niet meer toe, maar dat mods te hulp schieten is niet waar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist heul niks van bedreigingen af.
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef lezzer het volgende:
Dit is nou een heel aardig voorbeeld over hoe je als mod beter je mond kunt houden over iets dat helemaal niet zo erg is. Want nu zijn er weet ik hoeveel posts over iets gemaakt dat helemaal geen enkele zin heeft, niet in de reeks thuis hoort en allemaal negatieve energie op roept.
Denk daar nog eens over kanovinnie. Zou ik zeggen.
[..]
Oh fak off, dit is mijn tweede account, met m'n vorige werd ik door een fokuser bedreigd. Denk je dat daar wat aan gedaan werd? Laat me niet lachen.... "daar moest ik maar aan wennen, niet serieus nemen en "dit was nou eenmaal Fok". Doeg
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
En dan nog wat, als ik over dit soort policy zou willen discussiėren zou ik dat wel in FB komen doen.
Oh ok.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is ook al van een hele tijd geleden, en ik heb er met admins contact over gehad. Doet er ook niet meer toe, maar dat mods te hulp schieten is niet waar.
?quote:
Zal ik m'n notes maar weer gaan checken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.
[..]![]()
Ik ben ook blauwquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima. Als er voortaan mensen hier komen trollen wens ik jullie er veel succes mee.
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.quote:
Hebben we er daar maar 1 van hier?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?quote:
Lame. Heb ik ook een tijdje gehad, hoewel dan niet bedreigd worden, het was vooral erg hinderlijk.. en kinderachtig. Maar aangezien we nu onze blauwe modhomo hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet uit de doeken doen. Het was de huistroll van fok, die blijkbaar niet geband hoefde te worden.
Oh but prut sjips kutquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Laat ik nog eens iets vertellen.
Dottir lijkt voedselallergie/intolerantie te hebben.
Voor wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?
jak!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebruik je de bloederige tampons ook als kogels?
in meervoud! JAK! Viestert!quote:
voor wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Goed duiken.quote:
Probeer eens een glutenvrije vorm van pasta met tomatensaus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef Vanyel het volgende:
Beetje onduidelijk nog. 2x heftig gereageerd. Pindakaas (néé, geen pinda's, das een helallergie) en pasta met tomatensaus.
Spreek het ff hardop uit wil je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
en nou maar hopen dat het niet de gluten zijn dan...
quote:
Bekkenbodem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
Durf ik te googlen wat kegelspieren zijn?
Of hebben we het over bowling?
Ik denk dat je even voor de vorm even moet knocken on wood.quote:
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Probeer eens een glutenvrije vorm van pasta met tomatensaus?
Ik was toen ik een baby/peuter was allergisch voor allerlei tropisch fruit. Kreeg er vlekken van. Maar ondertussen overheen gegroeid, al ik heb soms nog wel een beetje een reactie in mijn mond (schraalheid) van meloen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.
Ze leek eerder al jeuk te krijgen van tomaat.
Is dat iets gangbaars qua allergie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef LizzyAdam het volgende:
oh kijk eens, ik heb een UI. speciaal voor jou, Lezzer![]()
Ik neem aan dat je al gezocht had op sympthonen van glutenallergie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik probeer voorlopig helemaal geen pasta en geen tomaat. Ze moet het wel leuk blijven vinden om te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:
http://www.voedselallergie.nl/algemene-informatie (zie hoofdstuk kruisallergie)
Gras: aardappel, tomaat, tarwe, pinda;Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |