Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbindingquote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
Niet dat ik nog ooit een vloer koop bij jou
Ja, precies. Als ik het gevoel heb dat ik genaaid word heb je aan mij een hele slechtequote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbinding
Maar Ikea geeft geen korting en die hebben toch ook een prima klantenbindingquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus in de wereld van de klantenbinding
quote:
Ik ook. Daarom koop ik graag bij Ikeaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar Ikea geeft geen korting en die hebben toch ook een prima klantenbinding![]()
Als ik daar een keuken of een vloer wil kopen dan krijg ik gewoon een eerlijke prijs en valt er niets te onderhandelen. Daar hou ik van, van helderheid
Jij wil graag dat gevoel hebben?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Fiets, ik moet een nieuwe paint. Dit ziet er toch niet uit
En slaaplekker meisjesquote:
quote:
Dat ligt er maar aan. Ik wil natuurlijk niet alles met jullie delen. Ik een beetje meer dan jij enzo.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als dat op film kan, dan vind ik dat een aardige geste op deze dag
Ja maar... ik ben jarigquote:Op donderdag 3 november 2011 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan. Ik wil natuurlijk niet alles met jullie delen. Ik een beetje meer dan jij enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |