voor m'n rijexamen vrijdag... Ik raak alles kwijtquote:
autoooquote:
Gigantisch Romantisch?quote:
vies dikke range roverquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Hedde gij al nen auto of nie? Wat voor een dan? Ik wil ook mijn rijbewijs, maar heb geen geld.
waarom niet? Je mag er alleen niet in rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Kun je wel een auto kopen zonder rijbewijs eigenlijk?
Dat je het meteen snapt zegt ook wel wat over jou andersquote:
Vroeg het me ineens af. Leek me ook wel logisch ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Jack_ het volgende:
[..]
waarom niet? Je mag er alleen niet in rijden
Google. Vond het een te ongebruikelijke reactie om zomaar te vertrouwen. Het moest ergens naar verwijzen, maar geen idee naar watquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je het meteen snapt zegt ook wel wat over jou anders
Een van de acteurs maakte er Chaotisch Erotisch vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google. Vond het een te ongebruikelijke reactie om zomaar te vertrouwen. Het moest ergens naar verwijzen, maar geen idee naar wat.
Nee, want ik vind V echt heul liefquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg het niet voor niks zo
Omschrijf jij Vanyel eens dan
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want ik vind V echt heul lief
Waar staat dat ik dat niet vind? Wat ik vind dat wel hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, want ik vind V echt heul lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |