SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee aan het wachten iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
Stelletje luie flikker! Niemand die hem dicht gooit
Zat even in een overlegquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
Stelletje luie flikker! Niemand die hem dicht gooit
Ik ga zo toch maar eens langs de MM hier in Rotterdamquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef Nebo het volgende:
Uncharted is nog steeds 44 euro bij MM Utrecht
Oeh, speaking of the launchparty! Zijn de winnaars al bekend?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:03 schreef koei het volgende:
Ik hoop dat ik m morgen op de launchparty mee krijg... Hoewel ik toch nog steeds bij deel 1 moet beginnen.
Spannond!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef Pheno het volgende:
Nu wel, net thuis van de boodschappen
Ik zal er een berichtje van maken. En dan rap Ubisoft en Batman klaarzetten
Vroeger riep je nog heel vrolijk:"Goedemorgen lieve GAM SC'ers!"quote:
Ja.. Dit..quote:
Ik had zo graag bier willen drinken met m'n Poitepoitje!:'(quote:
Ik nog liever met m'n SpankyTanky!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had zo graag bier willen drinken met m'n Poitepoitje!:'(
TETTEN!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had zo graag bier willen drinken met m'n Poitepoitje!:'(
Ik ooohookquote:
Vroegah! Maar je hebt helemaal gelijk. Ik wens jullie over vijf minuutjes wel een goedemiddag toe dan, ok? Want om nu nog goedemorgen te gaan roepen enzo... Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger riep je nog heel vrolijk:"Goedemorgen lieve GAM SC'ers!"
Elke gelukswens van jou doet m'n hartje sneller kloppen, of het tijdtechnisch klopt of nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vroegah! Maar je hebt helemaal gelijk. Ik wens jullie over vijf minuutjes wel een goedemiddag toe dan, ok? Want om nu nog goedemorgen te gaan roepen enzo... Beetje mosterd na de maaltijd.
Ik ook nietquote:
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").quote:
HOI LANI!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag mijn lieve GAM SC'ertjes!!![]()
![]()
Wat zijn de plannen voor vandaag lieverds??
Naar het postkantoor om een postbus te regelen. Twee prijsvragen klaarstomen, even wat eten en hopelijk sporten. Al zal dat laatste niet geheel gaan, ik heb de laatste dagen last van enkel en vandaag dacht mijn knie ook maar van "fuck off".quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Helaas, was je maar wat minder eervol!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").
Laniquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Welke woorden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI LANI!!!![]()
![]()
Ik ben hard aan de studie, om 2u naar de logopedist (sinds ik aan m'n afstudeerscriptie zit komen sommige woorden amper meer m'n strot uit!) en dan een avond gevuld met battlefield 3 en basketbaltraining!
Mja hangt er een beetje vanaf, vooral woorden die met de s, w en f beginnen kunnen me seconden duren voor ik voorbij die eerste letter benquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Damn you! You honest basterd!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").
Je bent goed bezig Spanky!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI LANI!!!![]()
![]()
Ik ben hard aan de studie, om 2u naar de logopedist (sinds ik aan m'n afstudeerscriptie zit komen sommige woorden amper meer m'n strot uit!) en dan een avond gevuld met battlefield 3 en basketbaltraining!
Ook Pheno is goed aan de dag begonnen, alleen jammer van je knie en enkelquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het postkantoor om een postbus te regelen. Twee prijsvragen klaarstomen, even wat eten en hopelijk sporten. Al zal dat laatste niet geheel gaan, ik heb de laatste dagen last van enkel en vandaag dacht mijn knie ook maar van "fuck off".
Werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Lani
Werken, werken en werken. En vanavond sporten + bf3
quote:
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo ook lekker mijn bed in. Morgen hard studeren en in de middag een belangrijk telefoontje die nogal bepalend gaat zijn voor mijn verdere carrière in de psychologie. Hopelijk gaat het de goede kant op
Balen man!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!
Bummer dude..quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Pheno het volgende:
Postkantoor dicht op maandag in dit godvergeten kutdorp. Fuck it, ik ga wel naar een andere.
Karma bitch!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Pheno het volgende:
Postkantoor dicht op maandag in dit godvergeten kutdorp. Fuck it, ik ga wel naar een andere.
Dus ik geen postbus in dit dorp en Sony wordt weer gehackt zeker. Karma is a bitchquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Karma bitch!!
Heb ook op Facebook niet gewonnen
Werken is minder, maar er moet toch geld binnen komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
WerkenBF3
Ik speel hem ook
, op mijn manier... En dat gaat ongeveer zo: Hey, poppetje! Niet schieten, ga dood! Ahh! Ik ben bang! *probeert fysiek om het hoekje te kijken etc etc etc.
Balenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
JUIST!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus ik geen postbus in dit dorp en Sony wordt weer gehackt zeker. Karma is a bitch
Waar kan je dat checken?quote:
Ik heb gisteren gewoon lekker run and gun gedaan met zoveel mogelijk in teamverband. Ons team had de Rush verloren maar toch aardig wat objectives gehaald. Wel cool hoe vet je kan flanken enzo. Zo enorm veel ruimte! Het lijkt de Burgerking op treinstation Shiphol wel!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Werken is minder, maar er moet toch geld binnen komen.
Ik betrap mijzelf erop of als stealh ninja te spelen en mensen neer te steken of als rambo hele bosjes neer te schieten
Tja, werken hoor er bij. Ik mag morgen weer. Maandag altijd mijn 'vrije' dag alhoewel ik 's middags altijd wel op de manege ben om geestelijk + lichamelijke gehandicapte klanten te kunnen laten paardrijden. Dankbaar vrijwilligerswerkquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Werken is minder, maar er moet toch geld binnen komen.
Ik betrap mijzelf erop of als stealh ninja te spelen en mensen neer te steken of als rambo hele bosjes neer te schieten
Ergens tussen vier Romeinse kampen in. We hebben een bard.quote:
Jij hebt ook niet gewonnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar kan je dat checken?
Had wel meegedaan dacht ik
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergens tussen vier Romeinse kampen in. We hebben een bard.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet gewonnen
Oh en over BF. Die singleplayer mode. Dat stuk in de straaljager.. Saai simpel stukje maar ziet er wel supervet uit!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zit dus gewoon in Archeon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter ons best, geef Pheno gewoon eens een schop.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef koei het volgende:
Hadden jullie niet iets beter je best kunnen doen?Nou moet ik alleen met Roy...
En ik ga straks werken tot half 9 en daarna naar mn vriendDrukke week en weekend deze week dus ik kan hem enkel vanavond zien en dan pas volgende week weer
Je hebt een vriend? En dat vertel je niet ffffff! Oh wacht, ik ben natuurlijk ook nooit aanwezig hier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef koei het volgende:
Hadden jullie niet iets beter je best kunnen doen?Nou moet ik alleen met Roy...
En ik ga straks werken tot half 9 en daarna naar mn vriendDrukke week en weekend deze week dus ik kan hem enkel vanavond zien en dan pas volgende week weer
Ahwmaigaaawd! Wat een cuties!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Oh enne Poit:
[ afbeelding ]
Zit misschien een hondje voor mij tussen.![]()
![]()
Ja. Maar dan ben ik wel ff klaar hoor. Ben ook aan het afbouwen met de rattebeestjes. Heb er nu nog drie van een jaar, die houd ik natuurlijk tot het einde maar daarna even geen ratjes meer. Hebben we alleen nog een konijntje en een hond. Dat is wel te doen toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahwmaigaaawd! Wat een cuties!!
Lekkere beesteboel wordt het daar bij jou thuis
Geitjes zijn geweldig maar kunnen herrie maken inderdaad. Al zijn ze in de nacht meestal wel stil.. Ik zou voor een koe gaan als ik de ruimte zou hebben.. Koeien zijn AWESOME!quote:
Zijn dat van die Lassie-honden? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?quote:
Een koe in de tuin! Ook leuk, verse melk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Geitjes zijn geweldig maar kunnen herrie maken inderdaad. Al zijn ze in de nacht meestal wel stil.. Ik zou voor een koe gaan als ik de ruimte zou hebben.. Koeien zijn AWESOME!
Border Collie's zijn mooie beestenNiet te groot, lekker actief.
Waar ligt het aan of je er een krijgt of niet?
Het zijn de schapendrijversquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:36 schreef koei het volgende:
[..]
Zijn dat van die Lassie-honden? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
maar wel leuk!
Reminds me, het wildseizoen is weer begonnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Tante van me heeft herten, zijn ook echt retemooie beesten!
Thanks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Geitjes zijn geweldig maar kunnen herrie maken inderdaad. Al zijn ze in de nacht meestal wel stil.. Ik zou voor een koe gaan als ik de ruimte zou hebben.. Koeien zijn AWESOME!
Mijn oom heeft een boerderij met schapen en zulcks. De lammetjes zijn geweldig, maar god wat een herrie maken die beestenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet tochquote:
die zwarte met dat witte vlekjequote:Op maandag 31 oktober 2011 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
Oh enne Poit:
[ afbeelding ]
Zit misschien een hondje voor mij tussen.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Behoorlijk ja. Het zou wel heel fijn zijn als ik onderhand eens ergens anders kon gaan werken dan eeuwig bij dat meubelbedrijf rond te hangenquote:
Jammer joh, die neem ik al!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, die is leuk he? Die wil ik eigenlijk ook.
lol.. Past het haar niet meer onder z'n hoed?quote:
Je mag hem wel een keer komen knuffelenquote:
Haar bedoel jequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
lol.. Past het haar niet meer onder z'n hoed?
[..]
Je mag hem wel een keer komen knuffelen
Een woefer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haar bedoel jeJe weet niet eens wat je in huis haalt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet... geen tijd, geen plaats..quote:
goeie smaakquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, die is leuk he? Die wil ik eigenlijk ook.
Krijgt hij die grote haardos niet meer onder zijn hoed gefrommeld?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Neem je een miniatuur Chihuahua. Past altijd en overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Alleen is dat geen hond dus heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Neem je een miniatuur Chihuahua. Past altijd en overal.
QFT!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alleen is dat geen hond dus heb je er nog niets aan.
truequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alleen is dat geen hond dus heb je er nog niets aan.
Jij niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Die Dexter uit de Dexter-serie kan ook in en uit lopen van zijn werk wanneer die maar wil
Owh. En hoe bevalt dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar eventjes twee uurtjes weglopen en andere dingen doen...
quote:
Ga eens werkenquote:
Foto!quote:
quote:
Hoorde ik daar kip?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wordt het niet weer eens tijd voor een GAM-meet? Met een barbeque en lekker veel kip
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:26 schreef Kipgezicht het volgende:
[..]
Hoorde ik daar kip?
En er dienen dan ook wel gewillige zusjes aanwezig te zijn natuurlijk
quote:
Het past echt niet meer onder je hoed!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Wordt het niet weer eens tijd voor een GAM-meet? Met een barbeque en lekker veel kip
Dit is denk wel de beste EP van 2011 imoquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Spider-Man Edge of Time review staat morgen hopelijk online.
Kutste game van 2011 imo.
Ik woon 50 meter van een kinderboerderij af.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een boerderij met schapen en zulcks. De lammetjes zijn geweldig, maar god wat een herrie maken die beesten
Ik moest er eigenlijk niet zo heel erg om lachen Poitquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit is denk wel de beste EP van 2011 imo
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45225924
Ik lig echt in een deuk iedere keer
helemaal mee eens! Al is het zo slecht dat ik er om moet lachen. Kan er weinig aan doen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest er eigenlijk niet zo heel erg om lachen PoitHij wil te graag en qua hiphop stelt het eigenlijk niet zo veel voor imo.
Geeft niet hoor knul. Daarom moeten we ook om jou lachenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef Poit het volgende:
[..]
helemaal mee eens! Al is het zo slecht dat ik er om moet lachen. Kan er weinig aan doen..
M'n grootste talent indeedquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Geeft niet hoor knul. Daarom moeten we ook om jou lachen
Wat een lelijk wijfquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:24 schreef Tain het volgende:
Strippers vs Werewolves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robert Englund speelt ook in deze filmquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat een lelijk wijf
Lesbian Vampire Killers en Zombie Strippers still reign supreme!
http://www.hifitogo.com/n(...)_source=tweakers.netquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
Jongensch! en meisjesch! Ik wil misschien een dikke headset voor m'n pc gaan aanschaffen. Iemand een tipje voor me?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.hifitogo.com/n(...)_source=tweakers.net
Toch wel mooi dat ze met zo'n prijs een laagste prijs garantie durven gevenquote:
Wel fijn om te weten dat je niet teveel betaalt inderdaad!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat ze met zo'n prijs een laagste prijs garantie durven geven
Heb niet direct een klik of iets. Maar niet slecht om naar te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Julia Stiles![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel Shar
ik vind het juist wel weer leuk wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Laniboekje het volgende:
DexterHelemaal vergeten, vanavond weer een ep! Ik vind alleen S6 nog niet zo heel boeiend.
you're welcome!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Julia Stiles![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel Shar
Soms vind ik haar heel knap en soms denk ik meh toch maar niet.quote:
Ja, de horseman waren wel goed in elkaar gezet... Haha, snappie? In elkaar gezet...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het juist wel weer leuk wordendie 4 horseman!!!
Heath Ledger...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Soms vind ik haar heel knap en soms denk ik meh toch maar niet.
Ze heeft wel met Heath Ledger mogen zoenen in 10 things I hate about you
Absoluut!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heath Ledger...Zo zonde van die man.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, de horseman waren wel goed in elkaar gezet... Haha, snappie? In elkaar gezet...
Maar voor de rest... meh.
[..]
Heath Ledger...Zo zonde van die man.
Vervelend! Ik ga hem zo ook aanslingeren.. Wel zin om te schieten..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Battlefield ging van -> knopje aanklikken en gelijk error krijgen met BF3 crashed naar -> knopje aanklikken, missie kiezen en dan alleen zwart beeld krijgen
Toen hij zag dat jij aankwam is hij weggerend.quote:
Dat zou spank niet doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen hij zag dat jij aankwam is hij weggerend.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Waar istie dan?quote:
quote:
Ahw.. Aai over de bol meis..quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
nou weet ik weer waarom consoles zo fijn zijn
Ja, ging best aardig ja.. Dat conquest ligt me net wat meer dan Rush.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je ging echt lekker net in dat potje man
Maarja ik ga nu UFC kijken en lekker slapen
En dat vind ik nou zo leuk, je kan heel goed gaan alleen maar door opdrachten te voltooienquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ging best aardig ja.. Dat conquest ligt me net wat meer dan Rush.
Was een leuk potje
Oh, en de pot met Big Country is vet
Edit 2:
Wel grappig trouwens die pot.. 2 kills, 13 deaths maar toch 4105 punten!
BF3 doet ook wel de raarste dingen af en toe (althans tijdens de beta, heb mijn cd'tje nog niet binnenquote:
Bekende problemen helaas.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Battlefield ging van -> knopje aanklikken en gelijk error krijgen met BF3 crashed naar -> knopje aanklikken, missie kiezen en dan alleen zwart beeld krijgen
Hoe dat zoquote:
Jamaar hier heeft hij nog helemaal nix gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Tain het volgende:
[..]
BF3 doet ook wel de raarste dingen af en toe (althans tijdens de beta, heb mijn cd'tje nog niet binnen)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Solique het volgende:
Eendje granaten moet je niet vangen.
En Poit ging best goed geloof ik.
[..]
Bekende problemen helaas.
[..]
Hoe dat zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2011 22:04:04 ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar hier heeft hij nog helemaal nix gedaan
[..]Andere drivers wil nog weleens helpen... Ik kon de beta niet spelen met de preview drivers van AMD omdat ik dan alleen een zwart scherm kreeg of hij deed uberhaupt helemaal niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik haat ziekenhuizen... Veel gezeur en het levert niets opRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik heb alle drivers al geprobeerd, windows is geupdate, directx is geupdate etc etcetcetc ..niets helptquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Andere drivers wil nog weleens helpen... Ik kon de beta niet spelen met de preview drivers van AMD omdat ik dan alleen een zwart scherm kreeg of hij deed uberhaupt helemaal niks...
En ik haat ziekenhuizen... Veel gezeur en het levert niets op
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp het dan volkomen inderdaad.
Je kan altijd WAen als het nodig is of iets.Heel vaag, haalt je pc de minimale eisen toevallig wel van de game?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb alle drivers al geprobeerd, windows is geupdate, directx is geupdate etc etcetcetc ..niets helpt| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Moet nog beginnen met kijkenquote:
is nog niet zo lang bezig.quote:
Volgens mij had speedlink ofzo nu er 1tje voor PC, PS3 en Xboxquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
Jongensch! en meisjesch! Ik wil misschien een dikke headset voor m'n pc gaan aanschaffen. Iemand een tipje voor me?
[..]
Jamaar hier heeft hij nog helemaal nix gedaan
[..]Dat is wel kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Hier ben ik Aquila! Ik was aan het basketballen, daarom kon ik je niet te woord staan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:01 schreef SpankmasterC het volgende:
He bah trouwens Shar, retekut als er nooit eens duidelijkheid over komt en telkens maar nieuwe dingenDe beta had achteraf niet eens uitgebracht hoeven worden, want zo goed is het dus niet getest. Jammer opzich. Ach speel het sowieso nog een volle week en dan gaat MW3 erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja? Je bent niet overstag door de gameplay? Ik vind het zelf echt heerlijk, zit echt te genietos en hoef voorlopig geen andere MP-game meer!quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De beta had achteraf niet eens uitgebracht hoeven worden, want zo goed is het dus niet getest. Jammer opzich. Ach speel het sowieso nog een volle week en dan gaat MW3 erin
Weet ik, heb eerste afleveringen al klaar liggen.quote:
Gaap dat wel!quote:
Wel wakker en bij de les blijvenquote:
Lucy Pinder een lelijk wijf noemenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat een lelijk wijf
Lesbian Vampire Killers en Zombie Strippers still reign supreme!
Seizoen 5 is zo tenenkrommend slecht... en Julia Stiles is een vreselijk slechte actrice met een ontzettend gaar hoofdquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik dan weer welZe heeft gewoon iets over zich.. in Dexter ook... zij maakt seizoen 5
Dan is dat Lucy Pinder op d'r slechtst. Ik heb betere foto's van d'r gezien. In Nuts en Zoo enzo...quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lucy Pinder een lelijk wijf noemen
Truequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dan is dat Lucy Pinder op d'r slechtst. Ik heb betere foto's van d'r gezien. In Nuts en Zoo enzo...
heb je al de optie 'repair game' in origin geprobeert ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
En sowieso, Kelly Brook zag er in Piranha 3D een stuk beter uitquote:
Wat de neuk is een Anit-Venom?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Zelfpromo
http://games.fok.nl/revie(...)an-edge-of-time.html
Niet, thuis gebruik ik een laptop of een Xbox 360quote:
360-controllert op de PC FTW!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet, thuis gebruik ik een laptop of een Xbox 360Vrijwel nooit een desktop
Een geheel nieuwe superschurk, helemaal bedacht door SF!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat de neuk is een Anit-Venom?
En dat is crewquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een geheel nieuwe superschurk, helemaal bedacht door SF!
(meteen maar even aangepast, thnx! )
tis wel grappig dat je je dat beseft na een plaatje over anale sex....quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Lol ik blijk al sinds begin dit jaar geen zorgtoeslag te krijgen! Meteen maar ff fixen!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tis wel grappig dat je je dat beseft na een plaatje over anale sex....
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tis wel grappig dat je je dat beseft na een plaatje over anale sex....
Nee, het is nog steeds laggy als de pest. En sommige dingen zoals springen en reloaden werken ook niet elke keer!quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja? Je bent niet overstag door de gameplay? Ik vind het zelf echt heerlijk, zit echt te genietos en hoef voorlopig geen andere MP-game meer!
quote:
bf voor pc?quote:
nice!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand request een invite op Facebook. Ik ken haar niet
SF: Ken ik jou?
Random: nee ik zit gewoon wat mensen toe te voegen en je profiel sprak me aan
SF:
Mijn profiel is namelijk _helemaal_ leeg
wat doe jij trouwens in mijn drinken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
SF:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat doe jij trouwens in mijn drinken!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat doe jij trouwens in mijn drinken!
Zeker, acteerprestaties zijn zeer behoorlijk. En de serie zit goed in elkaar. Van de schrijver van 24 heb ik me laten vertellen.. Al heb ik 24 nooit gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
Homeland is wel een aparte serie moet ik zeggen.
Maar jemig wat speelt Damian Lewis sterk, tenminste in de eerste 2 afleveringen.
Pas 2 afleveringen gezien en serie is nog lopende maar het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker, acteerprestaties zijn zeer behoorlijk. En de serie zit goed in elkaar. Van de schrijver van 24 heb ik me laten vertellen.. Al heb ik 24 nooit gezien.
Net begonnen met Sons of Anarchy. Sfeertje zit er lekker in
Bekende acties inderdaad, al paar keer gehad dat ik bij iemand instapte en snel de dood vond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
Net trouwens met Battlefield. Begin een pot, stap als pasagier in bij een helikopter en we vliegen weg. Ik schiet wat om me heen, de gunman naast me doet mee. Direct een Tour of Duty gevoel en ik miste 'White Rabbit' van Jefferson Airplane op de achtergrond toen plots! onze piloot niet kon vliegen en we 100 meter verder crashte
Ik ga dan eerst deze even bekijken voor ik het vliegen ga proberen:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
Bekende acties inderdaad, al paar keer gehad dat ik bij iemand instapte en snel de dood vond.
Had ze al gezien, al vind ik het vliegen niet heel anders met bf2 dus ging mij wel aardig af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst deze even bekijken voor ik het vliegen ga proberen:
Battlefield 3: crashen met je vliegtuig of helikopter is verleden tijd
Eerst even vetmesten, want zo moet ik er wel een stuk of tien eten voor ik enigszins vol zit van de spare-ribsquote:
Hebbie ook Feestboek!!!! OH MY! Willie fffffffriendjessssss worduh?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
SF:
Sjullen we pinge?!?!?!?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hebbie ook Feestboek!!!! OH MY! Willie fffffffriendjessssss worduh?![]()
![]()
Hmm schatje ik droom over je curvesquote:
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm schatje ik droom over je curves
Sorry Nebo, ik was de tekst even kwijt!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry Nebo, ik was de tekst even kwijt!(en het liedje trouwens ook, gelukkig!)
oh my!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!
Het internet van je blackberry lag er heel lang uit?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
oh my!
Hoe kan deze wereldhit mij ooit ontgaan zijn?!![]()
Je hebt smaak?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
oh my!
Hoe kan deze wereldhit mij ooit ontgaan zijn?!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ongelofelijk, ze willen hier op m'n werk de pinautomaat gewoon even intern switchen van ABN Amro naar Rabobank, ff ergens in de software 1 cijfertje veranderen en voila.
Anderhalf uur verder werkt het kutding nog steeds niet
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moest hier hardop om lachen(kreeg die 'aangeboden door YT' nadat ik die ene van Homework had gekeken
)
En toen Nintendo hiermee kwam lachte iedereen ze uitquote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ion-controllers.html
!! AWESOME!
Een game die dynamisch reageert op je hartslag, dat zou vet zijn.. Silent Hill ofzo.. Net als je weer een beetje tot bedaren bent komt er weer zo'n creep op je af! Hup, hartslag op 200, zweethandjes.
Kick!
Helemaal niet tof! Die games zijn al eng, als ze dan ook nog eens helemaal op mijn gemoedstoestand gaan spelen!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
!! AWESOME!
Een game die dynamisch reageert op je hartslag, dat zou vet zijn.. Silent Hill ofzo.. Net als je weer een beetje tot bedaren bent komt er weer zo'n creep op je af! Hup, hartslag op 200, zweethandjes.
Kick!
Gouden trophy als je hartslag boven de 300 komt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
!! AWESOME!
Kick!
Nintendo kwam met een vitality sensor die je op je vinger moest zetten alsof je halfdood in het ziekenhuis lag. Dan verdien je uitgelachen te worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen Nintendo hiermee kwam lachte iedereen ze uit
of de pijp uit gaat, al heb je dan weinig aan de melding dat je een trophy hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gouden trophy als je hartslag boven de 300 komt.
Yeah eigenlijk welquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik vind dat een WIN eigenlijk
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik vind dat een WIN eigenlijk
quote:
Geweldigquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
CALL NINE ONE ONE NAAOOOO
WOOOOOWOWOO
WHIII WHIWHIHIII
WBOWBWOBWOWBOWBWOWBOWBBWBW
En wat vind je er van?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog 11 minuten voor GTA V trailer! Ben toch wel benieuwd wat ze gaan doen!
Zeker een goed ding! Zier er lekker afwisselend uit, mooi! Hoop alleen echt uit het diepste van m'n hart dat ze gameplay op de schop hebben genomen, pretty please niet meer zo lang en ver hoeven reizen iedere keer dat je n missie wilt doen...!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
En wat vind je er van?
Ziet er wat minder 'gritty' uit dan vier. Meer Vice City achtig. Goed ding wat mij betreft
Ik hoop dat je wat meer lol kunt beleven dan in deel 4.. Nog steeds blijft deel 1 de versie die ik het meeste gespeeld heb omdat het daar het tofst was om doelloos rond te rijden, pile-ups te creëren en de boel op te blazen. Kon met de andere delen ook maar vond het echt het tofst in deel 1quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker een goed ding! Zier er lekker afwisselend uit, mooi! Hoop alleen echt uit het diepste van m'n hart dat ze gameplay op de schop hebben genomen, pretty please niet meer zo lang en ver hoeven reizen iedere keer dat je n missie wilt doen...!
Als ik een lanparty heb met matti's spelen we nog steeds deel 1quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat meer lol kunt beleven dan in deel 4.. Nog steeds blijft deel 1 de versie die ik het meeste gespeeld heb omdat het daar het tofst was om doelloos rond te rijden, pile-ups te creëren en de boel op te blazen. Kon met de andere delen ook maar vond het echt het tofst in deel 1
Awesomequote:Op woensdag 2 november 2011 17:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ik een lanparty heb met matti's spelen we nog steeds deel 1
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome
Ik heb laatst stiekem toch al die GTA's op steam gekocht.. Grotendeels vanwege GTA1
Kreeg de originele versie niet lekker aan de praat
Ik lees nu pas dat je me zocht!quote:
Ohja, dat is waarquote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude je weet dat je m volledig gratis kan downloaden bij Rockstar he?
had je al die games niet voor hoeven kopen!
Aan de praat krijgen is inderdaad een kunst...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |