http://www.hifitogo.com/n(...)_source=tweakers.netquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
Jongensch! en meisjesch! Ik wil misschien een dikke headset voor m'n pc gaan aanschaffen. Iemand een tipje voor me?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.hifitogo.com/n(...)_source=tweakers.net
Toch wel mooi dat ze met zo'n prijs een laagste prijs garantie durven gevenquote:
Wel fijn om te weten dat je niet teveel betaalt inderdaad!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat ze met zo'n prijs een laagste prijs garantie durven geven
Heb niet direct een klik of iets. Maar niet slecht om naar te kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Julia Stiles![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel Shar
ik vind het juist wel weer leuk wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Laniboekje het volgende:
DexterHelemaal vergeten, vanavond weer een ep! Ik vind alleen S6 nog niet zo heel boeiend.
you're welcome!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Julia Stiles![]()
[ afbeelding ]
Dank je wel Shar
Soms vind ik haar heel knap en soms denk ik meh toch maar niet.quote:
Ja, de horseman waren wel goed in elkaar gezet... Haha, snappie? In elkaar gezet...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het juist wel weer leuk wordendie 4 horseman!!!
Heath Ledger...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Soms vind ik haar heel knap en soms denk ik meh toch maar niet.
Ze heeft wel met Heath Ledger mogen zoenen in 10 things I hate about you
Absoluut!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heath Ledger...Zo zonde van die man.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, de horseman waren wel goed in elkaar gezet... Haha, snappie? In elkaar gezet...
Maar voor de rest... meh.
[..]
Heath Ledger...Zo zonde van die man.
Vervelend! Ik ga hem zo ook aanslingeren.. Wel zin om te schieten..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Battlefield ging van -> knopje aanklikken en gelijk error krijgen met BF3 crashed naar -> knopje aanklikken, missie kiezen en dan alleen zwart beeld krijgen
Toen hij zag dat jij aankwam is hij weggerend.quote:
Dat zou spank niet doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Toen hij zag dat jij aankwam is hij weggerend.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |