Vroegah! Maar je hebt helemaal gelijk. Ik wens jullie over vijf minuutjes wel een goedemiddag toe dan, ok? Want om nu nog goedemorgen te gaan roepen enzo... Beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger riep je nog heel vrolijk:"Goedemorgen lieve GAM SC'ers!"
Elke gelukswens van jou doet m'n hartje sneller kloppen, of het tijdtechnisch klopt of nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vroegah! Maar je hebt helemaal gelijk. Ik wens jullie over vijf minuutjes wel een goedemiddag toe dan, ok? Want om nu nog goedemorgen te gaan roepen enzo... Beetje mosterd na de maaltijd.
Ik ook nietquote:
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").quote:
HOI LANI!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag mijn lieve GAM SC'ertjes!!![]()
![]()
Wat zijn de plannen voor vandaag lieverds??
Naar het postkantoor om een postbus te regelen. Twee prijsvragen klaarstomen, even wat eten en hopelijk sporten. Al zal dat laatste niet geheel gaan, ik heb de laatste dagen last van enkel en vandaag dacht mijn knie ook maar van "fuck off".quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Helaas, was je maar wat minder eervol!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").
Laniquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Welke woorden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI LANI!!!![]()
![]()
Ik ben hard aan de studie, om 2u naar de logopedist (sinds ik aan m'n afstudeerscriptie zit komen sommige woorden amper meer m'n strot uit!) en dan een avond gevuld met battlefield 3 en basketbaltraining!
Mja hangt er een beetje vanaf, vooral woorden die met de s, w en f beginnen kunnen me seconden duren voor ik voorbij die eerste letter benquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Damn you! You honest basterd!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk en niet omkoopbaar en zulcks. (plus ik ben lui en druk gewoon op "kies x aantal winnaars").
Je bent goed bezig Spanky!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI LANI!!!![]()
![]()
Ik ben hard aan de studie, om 2u naar de logopedist (sinds ik aan m'n afstudeerscriptie zit komen sommige woorden amper meer m'n strot uit!) en dan een avond gevuld met battlefield 3 en basketbaltraining!
Ook Pheno is goed aan de dag begonnen, alleen jammer van je knie en enkelquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar het postkantoor om een postbus te regelen. Twee prijsvragen klaarstomen, even wat eten en hopelijk sporten. Al zal dat laatste niet geheel gaan, ik heb de laatste dagen last van enkel en vandaag dacht mijn knie ook maar van "fuck off".
Werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Lani
Werken, werken en werken. En vanavond sporten + bf3
quote:
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo ook lekker mijn bed in. Morgen hard studeren en in de middag een belangrijk telefoontje die nogal bepalend gaat zijn voor mijn verdere carrière in de psychologie. Hopelijk gaat het de goede kant op
Balen man!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!
Bummer dude..quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet de goede kant op gegaan helaas. Zo, dan ga ik nu de rest van de dag fucking hard balen en studeren. Klotedag!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Pheno het volgende:
Postkantoor dicht op maandag in dit godvergeten kutdorp. Fuck it, ik ga wel naar een andere.
Karma bitch!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Pheno het volgende:
Postkantoor dicht op maandag in dit godvergeten kutdorp. Fuck it, ik ga wel naar een andere.
Dus ik geen postbus in dit dorp en Sony wordt weer gehackt zeker. Karma is a bitchquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Karma bitch!!
Heb ook op Facebook niet gewonnen
Werken is minder, maar er moet toch geld binnen komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
WerkenBF3
Ik speel hem ook
, op mijn manier... En dat gaat ongeveer zo: Hey, poppetje! Niet schieten, ga dood! Ahh! Ik ben bang! *probeert fysiek om het hoekje te kijken etc etc etc.
Balenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
JUIST!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus ik geen postbus in dit dorp en Sony wordt weer gehackt zeker. Karma is a bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |